به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
تعداد نظرات: ۲۲ نظر

استقلال 1 – خونه‌به‌خونه 3؛ حذف استقلال خوزستان

استقلال 1 – خونه‌به‌خونه 3؛ حذف استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت
نیمه نهایی جام حذفی – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 18 اسفندماه 95 – ساعت: 15
استقلال خوزستان 1 – خونه به خونه بابل 3
گل: میثم دورقی (16- پنالتی) – روح‌الله باقری (62، 98 و 120)
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و محمد عطایی
اخطار: ابوالفضل علایی، علیرضا زندوی، حکیم نصاری (استقلال) – روح‌الله باقری، مهدی خیری، حمید کاظمی (خونه به خونه)
تماشاگر: پنج هزار نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی،دانیال ماهینی (26- فرید بهزادی کریمی)، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمدامین آرام‌طبع (38- علیرضا دغاغله)، میثم دورقی، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج، سعید زارع، اسماعیل شریفات (50- علیرضا زندوی) و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

خونه به خونه بابل: ناصر سالاری، وفا هخامنش، امین حاج‌محمدی، سید محمد قریشی، محمد قاسمی‌نژاد (85- رضا معقولی)، مهدی خیری (110- سیدمحمد کریمی)، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، مهدی حنفی، سجاد آشوری (58- حمید کاظمی) و روح‌الله باقری
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
تیم خونه به خونه بابل با شکست دادن استقلال خوزستان به فینال جام حذفی راه یافت.

استقلال خوزستان در شرایطی گام به میدان گذاشت که تغییراتی در آرایش بازیکنان خط میانی این تیم ایجاد شده بود و اضافه شدن سعید زارع به سه هافبک میانی آبی‌پوشان نشان می‌داد که عبدالله ویسی نمی‌خواهد در این بازی حذفی بی‌گدار به آب بزند و برتری عددی در میانه میدان را در دستور کار تیمش قرار داده است. استقلالی‌ها هنگام تصاحب توپ با کمترین ضربه آن را به منطقه دفاعی تیم میهمان می‌رساندند تا از حرکات پا به توپ اسماعیل شریفات و جونیور مارینی بهره ببرند.

تیم خونه به خونه بابل نیز با ارائه یک بازی فشرده در نیمه زمین خودی سعی داشت روزنه‌های نفوذ بازیکنان سرعتی استقلال خوزستان را مسدود کند و در نیمه اول به غیر از صحنه منجر به پنالتی و گل تیم میزبان اشتباه دیگری از سوی خط دفاعی مازنی‌ها انجام نشد.

در نیمه اول که دو تیم کمتر دست به ریسک می‌زدند، دروازه‌بان‌ها کار چندان سختی نداشتند و فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود نیامد. در دقیقه ششم اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال خوزستان در دفع یک توپ ساده نزدیک بود تبدیل به خطر جدی شود که آبی‌پوشان سریعا توپ را از نقطه خطر دور کردند و دقایقی بعد از این صحنه بود که استقلالی‌ها با حرکت اسماعیل شریفات درون محوطه جریمه حریف صاحب ضربه پنالتی شدند ومیثم دورقی توپ را درون دروازه خونه به خونه بابل کاشت.

از حوادث مهم و قابل ذکر نیمه نخست، مصدومیت دانیال ماهینی و محمدامین‌ آرام‌طبع دو مدافع کناری استقلال خوزستان بود که عبدالله ویسی را ناچار به انجام دو تعویض اجباری در دقایق 26 و 38 کرد. در دقیقه 50 نیز اسماعیل شریفات به‌دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت تا استقلالی‌ها هر سه تعویض را اجباری انجام بدهند و از دقیقه 50 به بعد تعویض دیگری نداشته باشند.

نیمه دوم این مسابقه همانند نیمه نخست کم حادثه دنبال می‌شد تا اینکه ابوالفضل علایی با یک اشتباه عجیب در دقیقه 62 باعث رسیدن تیم خونه به خونه بابل به گل تساوی شد و روح‌الله کاظمی با استفاده از این اشتباه عجیب و در حالت یک به تک با شیخ‌ویسی گل استقلال خوزستان را پاسخ داد.

در ادامه نیمه دوم، بازیکنان استقلال و خونه به خونه در اندیشه زدن گل دوم و پیروزی بخش در این بازی بودند. در دقیقه 75 ضربه پای چپ حکیم نصاری از بالای دروازه شمالی‌ها به خارج رفت و در دقیقه 84 ضربه زمینی قاسمی‌نژاد به تیر عمودی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد تا وقت معمول مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و کار به وقت اضافی کشیده شود.

در وقت اضافی، بازیکنان خونه به خونه با استفاده از توان دوندگی بالاتر دست به حملاتی زدند و در دقیقه 98 با ضربه سر روح‌الله باقری به گل دوم دست یافتند. داور مسابقه هم در دقیقه 105 خطای هند پنالتی مدافع خونه به خونه را نادیده گرفت تا اعتراض شدید بازیکنان و هواداران تیم میزبان را موجب شود.

استقلالی‌ها در وقت اضافی دوم خسته و کم رمق نشان می‌دادند و با ارسال توپ‌های مستقیم به منطقه دفاعی تیم خونه به خونه در پی یافتن موقعیت بودند اما موفق به جبران نتیجه نشدند و این نماینده مازندران بود که در آخرین دقیقه توسط روح‌الله باقری به گل سوم رسید و با کسب پیروزی 3 بر یک به فینال جام حذفی راه یافت.

شرح گل
1-0 (استقلال):خطای حمیدرضا دیوسالار مدافع خونه به خونه روی اسماعیل شریفات مهاجم استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی برای آبی‌پوشان به ارمغان آورد و میثم دورقی کاپیتان تیم میزبان با ضربه‌ای دقیق به گوشه بالای سمت چپ دروازه گل اول بازی را رقم زد.

1-1 (خونه‌ به خونه): ابوالفضل علایی مدافع میانی استقلال خوزستان در دفع یک توپ ساده اشتباه عجیبی انجام داد و روح‌الله باقری مهاجم تیم شمالی با بهره بدن از این اشتباه در حالت تک به تک قرار گرفت و توپ را درون دروازه شیخ‌ویسی جای داد.

1-2 (خونه به خونه): وحید شیخ‌ویسی ضربه رضا معقولی را دفع کرد و روح‌الله باقری توپ برگشتی را با ضربه سر درون دروازه استقلال خوزستان جای داد تا این بار شمالی‌ها از جنوبی‌ها پیش بیفتند.

1-3 (خونه به خونه): روح‌الله باقری در پی یک ضدحمله در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با زدن گل سوم در آخرین لحظات مسابقه جواز صعود خونه به خونه بابل را امضا کرد.

در حاشیه
* هواداران فولاد و استقلال خوزستان به صورت متحد در کنار همدیگر به تشویق شاگردان ویسی پرداختند.
* گروهی از طرفداران تیم خونه به خونه با هزینه این باشگاه به اهواز آمده بودند تا قرمزپوشان شمالی را تشویق کنند.
* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده بود.
* بارندگی چند روز قبل اهواز روی کیفیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اثر گذاشته بود و زمین مسابقه کیفیت خوبی نداشت.
* پیش از آغاز بازی عبدالله ویسی به سمت اسکوچیچ رفت و مورد استقبال این مربی اهل کرواسی قرار گرفت.
* اسماعیل شریفات پیش از انجام بازی به سمت اسکوچیچ رفت و یک دسته گل به مربی سابق خود اهدا کرد.
* پنجمین سالگرد درگذشت نوری خدایاری پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز گرامی داشته شد و بازیکنان دو تیم گل‌هایی را کنار این اسطوره فقید فوتبال خوزستان قرار دادند.
* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پیش از آغاز مسابقه از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت تشویق شد.
* داور مسابقه در نیمه اول به مهاجم تیم میهمان به‌خاطر تمارض در محوطه جریمه استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.
* نیمه دوم مسابقه با اخراج سرپرستان دو تیم آغاز شد. ابراهیم محمودی سرپرست خونه به خونه و بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان در پایان نیمه اول با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده بودند و در نیمه دوم وقتی دو تیم وارد میدان شدند داور ابتدا این دو سرپرست را از روی نیمکت‌ها اخراج کرد و بعد سوت بازی در نیمه دوم را به صدا درآورد.
* بازیکنان و مربیان تیم برنده پس از سوت پایان مسابقه در میانه زمین دست به شادی زدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۲
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
3
کلا لیگ برتر رفت زیر سوال . شما که نمیخواستید فوتبال بازی کنید میگفتید که ما هم وقت و اعصاب هدر ندهیم ای با غیرتای لیگ برتر .
باغیرت خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
4
تیم خیلی ضعیف کار کرد خط دفاع از مهاجمین حریف عقب میموند من کاری به باخت و حذف تیم ندارم
ولی نری موسی چرا انقدر از خونه به خونه تعریف می کرد
این آقا تعصب خوزستانی نداره انگار شمشیرش رو از رو بسته برای مقابله با فوتبال خوزستان و بازیکنان خوزستانی
نری موسی لیاقت گزارش بازیهای تیمهای خوزستانی رو نداره تو رو خدا یه کاری کنید این آقا گزارش نکنه چون تعصب و غیرت خوزستانی نداره
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
1
3
فوتبال خوزستان واقعا مرد مرد مرد مرد و نابود شد تسلیت تسلیت تسلیت با این مسئولین .متاسفم متاسفم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
4
بهتر که فینال نرفتیم تیم با این مشکلات داره می پاشه اقای علایی خیلی تابلو گل اول رو هدیه کرد اگر اون گل رو نمیداد بازی توی نود دقیقه یک هیچ تموم میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
بابا نريموسي چقدر رو اعصابه!!
باخت به اندازي گزارش بي معني اين بابا براي ما ناراحتي نداشت يه حرف عليه اسكوچيچ در نيمه اول زد كل نيمه دوم افتاده بود به عذرخواهي يكي نيست بهش بگه تو كه از سایه ات ميترسی مگر مجبوري حرفهاي بزرگتر از خودت بزني همش رو اعصاب بود مجبور بوديم صداي گيرنده را قطع كنيم آخه اين بابا الان بيش از ٦٠ سالشه ، بسشه ديگه ، كي مي خواهد بازنشسته شود قحطي رجال كه نيامده ، باور كنيد تا اول بازي فهميديم نريموسي گزارشگر بازيه همه بچه با هم گفتن استقلال ميبازد آخه خيلي نحسه كي بازنشسته ميشه فقط خدا ميداند .
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
این اقا همه میدونن جریانش چیه. باید ببینیم بین دو نیمه چه خبری شد که یهویی همه حرفاشو عوض کرد. طرف گزارشگر نیست کاسبه.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
با این نتایج تیم های خوزستانی ، افسردگی گرفتم بازی استقلال با تراکتور کجا و بازیش با خونه به خونه کجا؟؟!! اگه میخواد به همین شکل در لیگ برتر بازی کنه مشکله در لیگ بمونه،تیم اصلا روحیه نداشت به دلایلی که همه میدانن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
2
1
تیم به عبدالله ویسی و کلاه کج باخت که در طول ۱۲۰ دقیقه دریغ از یک استپ درست و پاس درست.
پاسخ ها
بهداروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
دقیقا با شما موافقم. ویسی وکلاه کج باهم باعث نابودی تیم شدند.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
1
خدایش تیمهای خوزستانی مال روزهای سخت نیستند موفق میشیم جو گیر میشیم مغرور و بی منطق، وقتی هم که میبازیم دیگه روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف نداریم زود نا امید میشیم
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
بچه ها نیمه دوم چرا کم اوردن ؟ این پیرمردا چی بودن وسط زمین؟ اس.خوزستان به پیرمرداش باخت هر چی خونه به خونه دوید اس.خوزستان راه رفت.
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
3
ما به خودمون باختیم
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
1
عجیبه بازیهای قبلی از استقلال صنعتی که دیدم عالی بازی میکردن ولی امروز رمق نداشتند اصلا
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
استقلال خوزستان به غیر باخت به خونه به خونه به پول و به بی مسولیتی مسولان استان باخت.
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
1
اقایان صدا و سیمای خوزستان گزارشگران نریموسا ناراحتی مردم را چندبرابر کرد با این گزارش مسخره اش
یعنی خوزستان اینقدر ذلیل شده که یک گزارشگر خوب نداره با لا این آقا 130 دقیقه با اعصاب مردم بازی کرد
واقعا خجالت آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
1
خواهشاً از گزارشگران جوان داراي اطلاعات فوتبال حرفه اي و جهاني استفاده كنيد آقاي نريموسي نه اطلاعات دارد نه تعصب ،بدليل نداشتن اطلاعات گزارشگري همش حرفهاي تكراري ميزند اين نوع گزارشگري مربوط ميشه به سي سال پيش امروزه گزارشگري يك حرفه بسيار منحصر بفرد است كه گزارشگر در پي هر حركت بازيكن يك نكته به معلومات شنونده مي افزايد آگر گزارشگر بخواهد فقط آنچه را كه ما در گيرنده ببينيم را بازكو كند بهتر است كه صداي گيرنده را قطع كرد كاري كه خوزستانيها مدام در بازيهاي كه نريموسي گزارشگري ميكند مطمئناً انجام ميدهند اين گزارشگر است كه بازي را براي كساني كه آن را از گيرنده ميبينند سرد و گرم ميكند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
1
2
بدشانسی آوردیم 3 تعویض پشت سر هم دیگه تو وقت اضافه هم کم آورده بودن . داور می تونست ی پنالتی دیگه بگیره ولی ننگ بر فدراسیون و انتخاب داوران . ماشالا علایی هم کم نزاشت واسمون . پراکندگی بازیکنان هم مشخص بود
این بازی تمام شد رفت
ادامه لیگ بقا در لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
بی.لیاقتی از مسولینه..وقتی مشکلات.تیم.رو اینقد مسخره میگیرن.باید بچها اینطور بازی کنن..همه مصدوم شدن.تیمی که همش تو اعتصابه.چطور میتونه نود دقه بدوه..از لج بازی نمیکردن.فقط خواستن بیان تو میدون جریمه نشن...ویسی مجبور به تعویضای اجباری .شده.. .
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
بابا اشکال نداره مگه حالا قرار بوده جام حذفی ببریم تا همین جاشم خوب اومدن اتفاقا بزار مسولین یه تکونی بخورند انشالله که تیم توی لیگ بمونه
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
2
نریموسی اهل کهگیلویه هست هیچ تعصبی به خوزستان نداره
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
اتفاقا خوب شد باخت تابه خودش بیاد دوستان تیم خونه به خونه دست کم گرفتن والا گل اول هم زدند بعد فکردن کار تمامه غرور بیجا باعث شکستش شدپاک ناامیدمان کرد اینجوری که حتما سالی دیگه لیگ یک میره اقای ویسی با این تیم میخوای سیاه جامگان ببری خدا بهمون رحم کنه
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
نریموسی اهل هر کجا میخواد باشه مهم نیس همه جای ایران خاک پاک وطنم است مشکل اینه که این اقا برای این کار مناسب نیس حالا چرا صدا وسیما ایشون انتخاب میکنه اونا باید جوابگو باشن توان وگویش این بنده خدا همینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها