به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

‌نفت 4 – سیاه‌جامگان 1؛ برد قاطع در بازی آخر سال

‌نفت 4 – سیاه‌جامگان 1؛ پیروزی قاطع در بازی آخر سال

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 11 اسفندماه 96 – ساعت 17:40
صنعت نفت آبادان 4 – سیاه جامگان مشهد 1
گل‌ها: علی عبدالله‌زاده (17) مگنو باتیستا (2+45) حامد پاکدل (56) لوسیانو پریرا (89) برای نفت – میرهانی هاشمی (58) برای سیاه جامگان
داور: وحید کاظمی
کمک داوران: سعید قاسمی و مهدی سیفی
اخطار: حامد پاکدل، طالب ریکانی (نفت) – حسین بهرامی (سیاه جامگان)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، حسین ساکی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم (71- طالب ریکانی)، حامد پاکدل (88- محمدرضا غبیشاوی)، جعفر سلمانی (53- میلاد جهانی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

سیاه جامگان مشهد: محمدرضا کرمی، محسن آقایی، امیرحسین صالحی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی (46- یونس شاکری)، حسین بادامکی (48- حمیدرضا علی‌عسکری)، محمدمهدی عسگری، حسین زامهران (75- پیام ملکیان) و کیوان امرایی
سرمربی: آرمین رهبر

خلاصه بازی
تیم صنعت‌نفت آبادان در آخرین بازی سال جاری با نتیجه 4 بر یک مقابل سیاه جامگان مشهد به برتری دست یافت.

صنعت‌نفت آبادان در آخرین بازی قبل از تعطیلی یک ماهه لیگ برتر با آرایش تهاجمی و حضور نفراتی جوان در ترکیب مقابل سیاه جامگان مشهد به میدان رفت تا با پیروزی در آخرین بازی سال هواداران خونگرم آبادانی را خوشحال روانه منازل کند.

آبادانی‌ها در نیمه اول با میدانداری هافبک‌های میانی‌ چندین موقعیت گلزنی داشتند و 2 بار از روی ضربات شروع مجدد به گل رسیدند تا مزد برتری‌ در این نیمه را بگیرند. دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز با میدانداری صنعتی‌ها همراه بود و این تیم چند فرصت گلزنی داشت که فقط یک بار با ضربه دیدنی حامد پاکدل به گل رسید و چندین موقعیت مناسب هم با ضربات کرار جاسم، لوسیانو پریرا و میلاد جهانی از دست رفت.

تیم سیاه جامگان مشهد بعد از دریافت گل سوم توانست چند بار در نیمه زمین نفت آبادان حضور پیدا کند که حاصل آن گل میرهانی هاشمی در دقیقه 58 و فرصت گلزنی حسین زامهران در دقیقه 75 بود که از کنار دروازه صنعت‌نفت راهی خارج شد.

بازیکنان نفت آبادان با تحمل فشار چند دقیقه‌ای تیم میهمان دوباره کنترل بازی را به دست گرفتند و چنیدن بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند. در یک صحنه بازیکنان صنعت‌نفت به شدت اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه سیاه جامگان بودند که تیم داوری چنین نظری نداشت. تلاش شاگردان کمالوند برای زدن گل چهارم در دقیقه 89 جواب داد و لوسیانو پریرا که امشب نمایش خوبی ارائه کرده بود، مزد زحماتش را با زدن گل چهارم گرفت.


نفت آبادان با پیروزی 4 بر یک در این مسابقه 33 امتیازی شد و تیم سیاه جامگان با 15 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): کرار جاسم که یک ضربه ایستگاهی برای نفت آبادان گرفته بود، توپ را در منطقه راست خط دفاعی سیاه‌جامگان برای مسعود ابراهیم‌زاده مدافع چپ پیش تاخته صنعت‌نفت فرستاد و ارسال ابراهیم‌زاده در دهانه دروازه با ضربه دقیق علی عبدالله‌زاده تبدیل به گل شد تا زردپوشان از یک حرکت تمرین شده به گل برسند.

2-0 (نفت): این بار لوسیانو پریرا پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و پس از اینکه شوت محکم و زیبای این بازیکن با واکنش تماشایی سنگربان سیاه جامگان برگشت داده شود، مگنو باتیستا هافبک برزیلی زردپوشان با حضوری به موقع توپ را درون دروازه حریف جای داد.

3-0 (نفت): توپ لوسیانو پریرا در محوطه جریمه سیاه جامگان توسط مدافعان حریف قطع شد و به حامد پاکدل رسید تا این مهاجم با ضربه محکم پای چپ توپ را به تور دروازه سیاه جامگان بدوزد و سومین گل میزبان رقم بخورد.

3-1 (سیاه جامگان): تیممیهمان از روی یک ضربه آزاد به گل رسید. حسین بادامکی توپرا به محوطه جریمه نفت آبادان فرستاد و میرهانی هاشمی در میان غفلت بازیکنان صنعت‌نفت با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

4-1 (نفت): محمدرضا غبیشاوی بازیکن نوجوان صنعت‌نفت پس از ورود به میدان توپ را در سمت راست به آگوستو سزار رساند، ارسال بلند سزار به تیر دوم با پاس میلاد جهانی به درون محوطه شش قدم سیاه جامگان برای لوسیانو پریرا ساخته شد تا این مهاجم برزیلی برای دهمین بار در این فصل با پیراهن صنعت‌نفت گلزنی کند.

در حاشیه
* هواداران صنعت‌نفت از ابتدای مسابقه به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند و به شاگردان کمالوند برای شکست دادن حریف انگیزه می‌دادند.
* آرمین رهبر پس از استعفای غلامرضا عنایتی وظیفه هدایت تیم سیاه جامگان در این مسابقه را به عهده داشت.
* فراز کمالوند در این مسابقه از جعفر سلمانی بازیکن تیم امیدهای نفت آبادان در ترکیب اصلی استفاده کرد.
* محمدرضا غبیشاوی بازیکن تیم نوجوانان نفت آبادان و تیم ملی نوجوانان در دقایق پایانی مسابقه با نظر فراز کمالوند و در میان تشویق هواداران وارد میدان شد.
* طرفداران آبادانی در پایان مسابقه به شدت فراز کمالوند و بازیکنان صنعت‌نفت را مورد تشویق قرار دادند و از بازی زیبای تیم محبوب‌شان ابراز تشکر کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
3
دم همتون گرم عالی بود حیف گل واضح رو داور قبول نکرد...بازهم داور داور داور...
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
4
آقای پورمساوی فوتبال یاد بگیر همش دنبال مساوی هستی مربی بیسواد فوتبال یاد بگیر .
تبریک به همه آبادانیها حقتون بود این بازی 7 گل بزنید اون توپ هم از خط رد شد کمک داور اشتباه کرد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
2
احسنت . بچه ها خسته نباشید. دمتون گرم. بازی عالی برزیلی برد عالی دستتون درد نکنه . فراز آبادانی دمت گرم گل کاشتی خیلی خوشحال شدم این بچه های جوون و نوجوون بازی دادی شجاعانه بود کاری که کردی آفرین . تبریک به آبادان و خوزستان این برد بنفع استقلال صنعتی هم شد . انشالله تیم ویسی فردا برنده بشه. یچه های اهواز تیم استقلال صنعتیو تنها نذارید .
فقط خوزستان
|
United States of America
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
2
دم صنعت نفت گرم .خداییش امسال تو حق صنعت نفت خیلی نامردی شد هم از خودی هم از غیرخودی وگرن فینالیست حذفی بود .
از نظر فوتبال زیبا یکی از تیمهای خوب لیگ بوده .ان شاالله اسکلت اصلی تیم حفظ بشه و نقاط ضعف تیم برطرف شه واسه فصل بعد .
من که از بازی استقلال با خودم عهد بستم تا این اژدری هست بازی فولادو نگاه نکنم .بازیهای صنعت نفت و اس.خ رو ترجیح میدم به فولاد
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
2
قبلا گفته شد که ما بازی های سخت را پشت سر گذاشته ایم و الان تیم های میان و ته جدولی را پیش رو داریم . اگر باشگاه یک ماه آینده را بخوبی برنامه ریزی و با هدف گرفتن ۱۵ امتیاز باقی مانده بازیکنان را آماده کنند با لغزش تیم های بالای جدول گرفتن سهمیه دور از دسترس نیست . لطفا به تک رقمی بودن قانع نباشیم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
دمتون گرم بچه ها، هوادارها استقلال خوزستان رو فراموش نکنند، نباید ی سهمیه از خوزستان کم بشه به امید صعود نفت مسجد سلیمان و چهار سهمیه شدن استان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها