به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمالوند: نمی‌خواهیم در شهر دیگری بازی کنیم

کمالوند: نمی‌خواهیم در شهر دیگری بازی کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: نمی‌خواهیم بدون هوادار و در زمین دیگری بازی کنیم.

فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با مشکی‌پوشان گفت: بازی با تیم‌هایی مثل مشکی‌پوشان که امیدهای آخرشان است بسیار سخت است. آنها انتحاری بازی می‌کنند. سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و به چند جوان مثل غبیشاوی و سلمانی به خاطر آینده فوتبال آبادان هم میدان دهیم که در آینده بتوانند به صنعت نفت کمک کنند.

وی افزود: ما امسال به برخی جوانان که فرصت کمتری برای بازی به دست می‌آوردند فرصت حضور در میدان را دادیم تا به شرایط بهتری برسند.حسین ساکی که سال گذشته جمعا نزدیک به 150 دقیقه بازی کرده بود؛ امسال بیش از 1600 دقیقه به زمین رفت.

کمالوند در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومی نداریم. سعید لطفی از قبل مصدومیت داشت و به بازیهای قبل از سال نمی‌رسد و درویشی هم  کمی سرما خورده است. کشاله بغلانی هم تا حدودی درد می‌کند و شرایط آنها ان‌شالله بهبود پیدا می‌کند.

سرمربی صنعت نفت در رابطه با محرومیت هواداران تیمش از بازی خانگی عنوان کرد: ما  نامه زدیم و دلایلمان هم مستند دادیم نمی‌خواهیم بدون هوادار و در زمین دیگری بازی کنیم. بازی با مشکی‌پوشان هم در آبادان برگزار می‌شود و ان‌شالله دو بازی بعدی خانگی تیم‌مان را هم در شهر خودمان بازی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
1
هواداران استقلال پیش روی رییس فیفا سنگ پرتاب کردند و تما تلاش فدراسیون را که بگویند ورزشگاه های ما امن است به باد دادند . اگر بخواهند ما را محروم کنند باید استقلال را تا آخر فصل محروم کنند مگر ما چکار کردیم والا با یی صورتاشون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها