به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

شیخ‌ویسی: مشکلات روی سر بازیکنان خراب شد

شیخ‌ویسی: مشکلات روی سر بازیکنان خراب شده است

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از سوی مدیران باشگاه هنوز هیچ قولی برای بهبود وضعیت مالی داده نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: با اینکه مشکلات‌ در تیم‌مان کماکان ادامه دارد، اما فعلاً تصمیم گرفته‌ایم که در تمرینات شرکت کنیم. بعد از اینکه چندروزی در تمرینات حاضر نشده بودیم, فقط به ما گفتند که «پول نیست, اگر می‌خواهید بمانید و اگر نمی‌خواهید بروید». بعد از آن با سرپرست تیم صحبت کردیم که او هم  گفت که «اگر در تمرینات شرکت نکنید و مسابقه ندهید, خودتان محروم می‌شوید و این به ضرر خودتان است». به هر صورت در بازی با پرسپولیس شرکت کردیم، اما هنوز هم هیچ قولی از باشگاه برای بهبود وضعیت مالی داده نشده است.

وی با بیان اینکه «نمی‌خواستیم در بازی مقابل پرسپولیس حاضر شویم»، تصریح کرد: اگر مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کردیم به ضرر خودمان بود. برای همین حاضر شدیم به میدان برویم و بچه‌ها تصمیم گرفتند با حالت «سیزده‌به‌دری» بازی کنند. مشکلات تیم به قدری است که دیگر مشکلات روی سر همه بازیکنان خراب شده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که «آیا بازیکنان استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس به طور جدی بازی نکرده‌اند؟»، خاطرنشان کرد: نه اینکه در 90 دقیقه جدی بازی نکرده باشیم، اما شما حساب کنید ما قبل از بازی نه جلسه آنالیز و نه برنامه ماساژ داشتیم. قبل از آن هم چند روز در تمرینات نبودیم و فقط با چهار روز تمرین مقابل پرسپولیس بازی کردیم. کلاً برای این بازی آمادگی ذهنی‌ و بدنی نداشتیم و بدون انگیزه به میدان رفتیم. به نظر خودمان با این وضعیت عملکرد بدی هم مقابل پرسپولیس نداشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
اقای موسوی لطفا تیمو تحویل بده به هیات فوتبال
شما که نمیخای خرج کنی چرا تیمو تحویل نمیدی؟ با این کارهایی که میکنی تو خوزستان منفور میشی. لطفا زودتر تیمو تحویل بده تا سقوطش حتمی نشده.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
آقای شیخ ویسی از شما و تمام بازیکنان تیمتون عاجزانه خواهش میکنیم مشکلات نادیده بگیرید ، و تمام تلاشتون بکنید که هم در جام حذفی قهرمان بشین، وهم در لیگ ماندگار وبه لیگ یک سقوط نکنید شما توانائیش دارین ، البته درک میکنیم که بدون پول سخته اما بخاطر مردم و هواداران هم که شده تمام سعیتون بکنید و این را هم بدونید که اوضاع اقتصادی اکثر مردم ایران خیلی بده و مردم اکثرا فقیر شدن پس حداقل دل هواداران را شاد کن مطمئن باش پاداش این موفقیت را خواهی گرفت و همه مردم بالاخره پیروز میشن، خوزستان اسپورت لطفا منتشر کنید بدون سانسور، با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
2
والا ما دیگه نمیدونیم چه بگیم ..اصلا معلوم نبست منظور مسولین چیه.؟؟؟ چرا خرج تیم رو نمیدن ؟؟. وقتی تیم انگیزه نداره تمرین نمیره. روحیه نداره چطور برد بیاره.؟؟. موسوی انگار اومد تیم رو نابود کنه نه کمک کنه.. نمیتونی رهاش کن. بخاطر خودت که مالیات پرداخت نکنی کارخانه به اسمت باشه بدون یکریال هزینه.. تیم رو ول نمیکنی.. اگر تیم به دسته دو بره هیچکس غیر از شماها مقصر نیستین.. مردم هرگز شما را نخواهند بخشید.. دست بازیکنا وکادر فنی درد نکنه الان یکساله بدون پول دارن بازی میکنن..
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
آقای شیخ ویسی عزیز خودت خوب میدانی چقدر..چقدر..چقذر فوتبال دوستان برای شما احترام قائلند...خوب میدانی همه صمیمانه دوستت دارند...مگر میشود ازاین همه غیرت بازیکنان وکادر فنی به سادگی گذشت....غیرت هرگز درافرادی مثل شما نمی میرد....همه هواداران وضعیت نابسامان استقلال خوزستان را میدانند.....شک نکنید حمایتتان میکنیم....با سایر بازیکنان عهد ببندید تیم را نگه دارید و درذهن هواداران جاودانه شوید...به امید تلاشهای موفقیت آمیز وخوشحالی.....
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
2
سلام
درود برتیم با شرف استقلال خوزستان که به تمام ایران درس غیرت دادید مردان اهوازی وخوزستانی ها همه باهم استادیوم برای تشویق و برد تیم استقلال خوزستان برابر نفت تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
درود بر استقلال خوزستان اگر بازی های در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید بهتر است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها