به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حقدوست: شکست برابر استقلال را جبران می‌کنیم

حقدوست: شکست برابر استقلال را جبران کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها شکست برابر استقلال تهران را جبران خواهند کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجتبی حقدوست در خصوص شکست سنگین تیمش برابر استقلال در اهواز گفت: واقعیت این است که ما فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم، اما در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم و دو گل خوردیم. در این شرایط جبران نتیجه سخت بود، ولی ما یک گل زدیم و اگر دقایقی بعد گل سوم را نمی‌خوردیم در نهایت شرایط خیلی فرق می‌کرد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم تا نتیجه را عوض کنیم، اما استقلال هم سعی داشت این نتیجه را حفظ کند. آنها چشم به ضدحملات داشتند و در نهایت به چیزی که می‌خواستند رسیدند. می‌دانیم که هواداران ناراحت هستند، ما از آنها عذرخواهی کرده و قول می‌دهیم که این شکست را جبران کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند فولاد اُفت کرده و با این شرایط شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا ندارد، اظهار داشت: ما الان 38 امتیاز داریم و اختلاف‌مان با تیم دوم جدول فقط سه امتیاز است. همه تیم‌ها ممکن است امتیاز از دست بدهند و تیم ما مشکل خاصی ندارد. مطمئن باشید در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
1
1
اقای حق دوست پورموسوی کجاست ؟ شرم بر پورموسوی !!!
واقعا تنها چیزی که این روزها دیده نمی شود مردانگی و شرف است
وقتی حق دوست داره تلاش میکنه شرایط بحرانی تیم رو سرپوش بذاره باید گفت واقعا پورموسوی اژدری شریف دروغگو حسابی از شروع انتقادات وحشت کرده اند
شرایط فنی فولاد بحرانی است
پورموسوی تو رختکن تیم تهدید به خط زدن نام بازیکنان برای فصل بعد میکنه اخه یکی بگه تقصیر خودته چرا گردن بقیه انداختی؟؟؟
گچساران هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
1
اره ارواح شکم اژدری ولباس سیاه خرافاتی موسوی شما درست میفرمایید .بابا این دو نفر فولاد رابه گند کشوندنه . تا کی باید تیم محبوبمان تو خونه خودش ببازد وما هی مدام حرص بخوریم .به نظر من فولاد بزرگ هم مدیر عامل بزرگ وهم سرمربی بزرگ میخواهد نه این بی سوادها وبی غیرتها را
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها