به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

شهرداری 3 – صبا 1؛ پیروزی خانگی شهرداری

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وپنجم لیگ یک – استادیوم شهداء ماهشهر
یکشنبه 6 بهمن ماه 96 – ساعت 14:15
شهرداری ماهشهر 3 – صبای قم 1
گل‌ها: شروین بزرگ (62 و 75) رضا مرادی (4+90) – جهانگیر عسکری (24)
داور: کیوان علی‌محمدی
کمک داوران: میلاد قاسمی و مجتبی غریب

شهرداری ماهشهر: حسن پورحميدی، ميلاد شيخ‌سليمانی، رضا مرادی، كمال‌الدين نيک‌خوی، هادی ايمانی، مصطفی ماهی، سجاد قنواتی، مهدی عبدی، حسين مالکی، فرشيد پاداش و شروين بزرگ
سرمربی: علیرضا مرزبان

صبای قم: محمدامین میرداداشی، مجتبی ممبینی‌پور، علی احمدی، مسعود ابرقوئی، عرفان بادی، ابراهیم لطفی، آرش اسماعیلی، مهدی جعفرپور، امیرحسین خسروانی، علی مولایی و جهانگیر عسگری
سرمربی:

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر در یک بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک مقابل صبای قم به پیروزی رسید.

برخلاف انتظارات این تیم پایین جدولی صبای قم بود که در نیمه اول به گل رسید و با ضربه جهانگیر عسکری در دقیقه 24 از میزبان پیش افتاد تا در پایان این نیمه با برتری در خانه‌ی شهرداری ماهشهر به رختکن برود.

تیم میزبان که نمی‌خواست در ورزشگاه شهداء ماهشهر برابر حریف ته جدولی‌اش متحمل شکست شود، در نیمه دوم روی به بازی تهاجمی آورد و موفق به زدن 3 گل شد تا از باخت پیروزی بسازد.

شروین بزرگ مهاجم شهرداری در دقایق 62 و 75 دروازه‌ی صبای قم را گشود و رضا مرادی هم در دقیقه چهارم وقت تلف شده گل سوم را زد تا سه امتیاز این مسابقه به تیم میزبان برسد.

شهرداری ماهشهر با کسب این پیروزی 32 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول ماند. صبای قم نیز در رده ماقبل آخر باقی ماند تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها