به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

پرسپولیس 1 – استقلال 0؛ بازنده سربلند در آزادی

پرسپولیس 1 – استقلال 0؛ بازنده سربلند در آزادی

خوزستان اسپورت
هفته بیست و چهارم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 5 اسفندماه 96 – ساعت 18:30
پرسپولیس تهران 1 – استقلال خوزستان 0
گل: سیامک نعمتی (37)
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و محمد راهی
اخطار: بشار رسن (پرسپولیس) – حکیم نصاری، عقیل کعبی، اسماعیل شریفات (استقلال)
تماشاگر: 20 هزار نفر

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده (67- وحید امیری)، بشار رسن (77- صادق محرمی)، علی علیپور و سیامک نعمتی (72- گادوین منشا)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علیرضا دغاغله، حکیم نصاری، میثم دورقی (83- عبدالله بهمنی)، محمد شریفی (64- سلمان بحرانی)، فرزاد بهمنی (51- یعقوب کریمی)، فرید بهزادی کریمی و اسماعیل شریفات
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان با یک گل یه‌سود صدرنشین لیگ خاتمه یافت.

پرسپولیس در غیاب چند تن از بازیکنان اصلی‌اش برابر استقلال خوزستان صف آرایی کرد تا با سپری کردن هجدهمین بازی متوالی بدون باخت یک قدم دیگر به سمت قهرمانی لیگ هفدهم بردارد. استقلال خوزستان هم که پنج بازیکن را در این مسابقه در اختیار نداشت، به دنبال ارائه نمایش آبرومندانه در ورزشگاه آزادی و کسب حداقل یک امتیاز از جدال با صدرنشین بلامنازع لیگ بود.

در نیمه اول شاهد یک بازی برابر از سوی بازیکنان دوتیم بودیم و آبی‌پوشان استقلال خوزستان در تمامی اوقات نیمه نخست پا به پای پرسپولیسی‌ها در میدان می‌دویدند و فقط در یک صحنه روی آفسایدگیری غافلگیر شدند و در دقیقه 37 یک گل دریافت کردند تا بازنده به رختکن بروند.

ضربات محمد شریفی و اسماعیل شریفات به سمت دروازه پرسپولیس از جمله صحنه‌های خطرناک روی دروازه میزبان بودند و در سمت مقابل نیز ضربه سر شایان مصلح و شوت فرشاد احمدزاده که به خارج از چارچوب زده شدند، موقعیت‌های قابل ذکر پرسپولیس بودند.

در نیمه دوم، بازیکنان استقلال خوزستان برای جبران گل خورده و یاران پرسپولیس با اندیشه زدن گل دوم به بازی سرعت بیشتری دادند و توپ مدام به منطقه دفاعی 2 تیم انتقال می‌یافت. عبدالله ویسی در این نیمه تعویض‌هایی برای هجومی‌تر کردن تیمش انجام داد و برانکو هم ضمن اضافه کردن وحید امیری و گادوین منشا از شاگردانش می‌خواست ضمن اداره‌ی جریان بازی مترصد بهره بردن از توپ‌های ارسالی به فضای پشت خط دفاعی آبی‌پوشان باشند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 50 تا مرز فتح دوباره‌ی دروازه‌ی شیخ‌ویسی پیش رفتند که عقیل کعبی از روی خط دروازه توپ را برگشت داد و در دقیقه 66 یاران استقلال اعتقاد به خطای پنالتی مدافع پرسپولیس روی شریفات داشتند که داور از این صحنه چشم‌پوشی کرد و به مهاجم استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

بازی پایاپای 2 تیم در بیست دقیقه پایانی مسابقه هم نزدیک و نفس‌گیر دنبال می‌شد. یاران استقلال خوزستان در این اوقات فشار زیادی به خط دفاعی قرمزپوشان وارد می‌ساختند و پرسپولیسی‌ها با خطاهای مکرر سعی در گرفتن فشار شاگردان ویسی داشتند.

استقلال خوزستان در دقیقه 84 صاحب یک فرصت عالی در محوطه جریمه پرسپولیس برای زدن گل مساوی شدند اما عبدالله بهمنی مهاجم تعویضی تیم میهمان به راحتی توپ را از دست داد. همین بازیکن در دقیقه 89 موقعیت خوب دیگری را در محوطه جریمه پرسپولیس هدر داد و در ادقات تلف شده نیز شوت علی علیپور از کنار دروازه شیخ‌ویسی به خارج رفت.

در آخرین فرصت جدی مسابقه، عبدالله بهمنی در دقیقه 3+90 ضربه سر خوبی در پی ارسال شریفات به توپ زد که با شیرجه دروازه‌بان پرسپولیس مهار شد تا این بازی نزدیک با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شود.

شرح گل
1-0 (پرسپولیس): سیامک نعمتی با فرار از تله آفسایدگیری بازیکنان استقلال خوزستان در پشت خط دفاعی آبی‌پوشان صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زمینی دروازه وحید شیخ‌ویسی را گشود.

در حاشیه
* برانکو ایوانکوویچ قبل از مسابقه برخورد گرمی با عبدالله ویسی داشت و با سرمربی استقلال خوزستان به خوش و بش پرداخت.
* بارش باران باعث شد که تعداد زیادی از هواداران برای در امان ماندن از خیس شدن به قسمت‌های مسقف ورزشگاه آزادی رفتند.
* این بازی با یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت یاد شهدای چوار و جان‌باختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج آغاز شد.
* فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری و علی علیپور به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفتند و با عبدالله ویسی خوش‌وبش کردند.
* اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان مربیان تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.
* در دقیقه 8 این دیدار علی کریمی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.
* در دقایق پایانی نیمه اول یکی از هواداران پرسپولیس به داخل زمین آمد و لحظاتی به همین دلیل در بازی وقفه افتاد.
* بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، کادر فنی استقلال خوزستان به داور چهارم اعتراض کردند و اعتقاد داشتند که گل سیامک نعمتی در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. این اعتراض بعد از پایان نیمه اول هم ادامه پیدا کرد.
* حکیم نصاری به‌دلیل اعتراض به کمک داور اول مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
* نیمکت نشینان استقلال خوزستان هنگامی که داور از صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس چشم‌پوشی کرد، نسبت به تصمیم کوپال ناظمی به شدت معترض شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
1
3
درسته باخت اما این تیم بحران زده خیلی بهتراز پرسپولیس بود اونم تو آزادی منکه لذت بردم کاش موقعیتاشون گل میشد
سهراب فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
4
مطمعنم استقلال خوزستان میمونه تو لیگ واقعا درود به شرفشون اگه زمین لغزنده نبود دیت به کار بزرگی میزدن مثل بعضیا نیست بی سواد بی فهم و رمال فقط به فکر پر کردن جیبشونن درود بر شرف ویسی
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
2
1
نمیدونم چرا تیمای خوزستانی چند هفتست نمیبرن،،واقعا روزی که میشد از پزسپولیس خسته یک امتیاز گرفت بازم باختیم اونوقت اسمشم میذارن بازنده سرافراز
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اقای اشیل اگه میشد از تیم خسته امتیاز گرفت چرا از استقلال نگرفت مربی محبوبت؟ استقلال 10 تا بازیکنشو نداشت 4 تا ازش خورد پیرهن مشکی. معلومه بدجوری دوست داشتی استقلال خوزستان 6 تا بخوره. رفت و برگشت پورموسوی نتونست ویسی رو ببره چون کوچیکتر از این حرفاست . درود به شرف ویسی با دست خالی داره میجنگه برعکس اون اقای ادعا که بودجه میلیاردی داره و نیمکت ذخیره هاش ملی پوشن 4 تا میخوره تو اهواز
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
4
کاش بودجه فولاد بدن به استقلال خوزستان که با شرف و تعصب بازی میکنه. لعنت به مدیران بی غیرتی که چوب لای چرخ این تیم میذارن شب بازی ساعت 1 رسیدن هتل مگه میشه همچین چیزی . دمشون گرم که با شرف و غیرت بازی کردن
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
انصافا با وجود نبود چند بازیکن اصلی تیم و مشکلات زیاد که مسئولین به عمد ایجاد کردن، خیلی خوب بازی کرد مشخص بود برنامه داشتن، ضمنا دو پنالتی واسه استقلال خوزستان گرفته نشد داور پنالتی را نگرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
هم خوبه بهتر فولاد چهارتا گل خورد تو زمین خودمون تازه چندروز تمرین نکرده بودن
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
داور میتونست حداقل یک پنالتی واسه استقلال بگیره، ای کاش نصف بودجه فولاد به این تیم مظلوم میدادن ، آرزو میکنم در لیگ برتر بمونیم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
داور نامرد پنالتی صددرصد نگرفت
پورموسوی فوتبال یاد بگیر
آقای باشرف استعفا استعفا
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
واقعآ پنالتی روی شریفات گرفته نشد صد در صد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
درود به عبدالله ويسي درسته باختي ولي سرت بالا بگير قهرمان اي كاش اين مربي بيسواد فولاد از دانشت استفاده ميكرد وبيشتر به بازيكنان اكادمي بازي ميداد ولي چكار كنيم خنگه وخنگ هيچ كس نميتونه حاليش كنه همون خنگ ميمونه
موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خسته نباشید به آبی های خوزستان شما هم مانند آسمان خوزستان عالی بودید ممنون
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
داور بازی ۱- ۰ استقلال خوزستان ؛ ناداور ؛ بازی را برای پرسپولیس درآورد و دو پنالتی مسلم در دقایق ۶۵ و ۸۵ برای استقلال خوزستان نگرفت اگر عمدی بوده خدا لعنتش کند و در دنیا و آخرت از او نگذرد . اون هم از خیابانی مفسری که رعایت فن بی طرفی را در طول بازی جهت دو تیم از لیگ داخلی نمی کنه و فقط بلده به نفع تیم خودش تفسیر غیر واقعی بکنه ؛ حالا فدراسیون و این داوری های بودار و به نفع پرسپولیس ؛ چه سودی براشون داره ؟ آیا از شکست های سنگین اونها در آسیا کم می کند ؟ اگر در لیگ ایران امتیازاتی که پرسپولیس جمع کرده بیشترش مثل امروز و با کمک به اصطلاح داور باشه خوب معلومه چرا اینهمه اختلاف امتیاز با تیم دوم داره ؛ در آخر به همه بازیکنان استقلال خوزستان درود می فرستم عالی بازی کردید ولی متاسفانه ناداور حقتان را خورد .
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
دم داور گرم این داور در حد این بازی نبود
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
اتحاد خوزستان ؛ جمله ات پارادوکس ( متناقض ) و نامفهوم است شاید می خواستی بگی که داور باید بازی تیم های محلات را سوت بزنه ؛ چرا میگی دم داور گرم ؟ چون به نفع پرسولیس سوت زد ؟ اگر پرسپولیسی هستی اسم بیخودی اتحاد خوزستان را از روی خودت بردار ؛ ضمنا خدا را شکر که تیمت تو آسیا ۳ تا ۴ تا می خوره چون اونجا دیگه داور ایرانی نیست و نشون میده که جایگاهتون توی لیگ برتر کاذب است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها