به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد مسئول کانون هواداران استقلال از مسئولان

مسئول کانون هواداران استقلال اهواز از بی توجهی مسئولان به تیم استقلال اهواز انتقاد کرد.

کاظم منبوهی در گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: در حالی که استقلال اهواز هواداران زیادی در استان خوزستان دارد، مسئولان محلی به این تیم کم توجهی می کنند. وضعیت مالی باشگاه استقلال اهواز بسیار نامناسب است و شفیع زاده ها بیش از این نمی توانند برای باشگاه هزینه کنند.

منبوهی ادامه داد: برادران شفیع زاده 13 سال برای استقلال اهواز هزینه کردند و خوب نبود که بعد از بازی استقلال و فولادنوین اهواز علیه آن ها شعار داده شود. به هر حال آن ها از همه توانشان برای اداره استقلال اهواز استفاده کردند و حالا دلسر شده اند و قصد واگذاری باشگاه را دارند.

وی افزود: برخی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اهواز قبل از انتخاب شدن به هواداران استقلال اهواز وعده وعیدهای زیادی برای حمایت از این تیم دادند ولی هنگامی که آرای لازم را کسب کردند و به مجلس و شورا راه یافتند، همه قول و قرارها را فراموش کردند. این آقایان در برابر مردمی که به آن ها رأی دادند مسئولیت دارند و باید از استقلال اهواز حمایت کنند.

مسئول کانون هواداران استقلال اهواز در ادامه صحبت هایش گفت: چندی پیش به اتفاق ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز جلسه ای با مدیرکل محترم ورزش و جوانان خوزستان داشتیم و به ما قول دادند که به زودی برای مدیران باشگاه استقلال اهواز از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان وقت ملاقات بگیرند تا مشکلات باشگاه را با استاندار بومی و ورزشدوست خوزستان مطرح کنیم ولی این قول ها عملی نشده است.

منبوهی افزود: اکنون هم که برادران شفیع زاده اصرار دارند باشگاه استقلال اهواز را بدون قید و شرط تحویل اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خوزستان بدهند، با درخواست آن ها موافقت نمی شود. شفیع زاده ها می گویند که مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال حاضر به تحویل گرفتن استقلال اهواز نیستند.

وی در پاسخ به این صحبت که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خوزستان گفته اند مالکان باشگاه استقلال اهواز هیچ گاه به صورت کتبی و رسمی اعلام نکرده اند حاضرند تیم را بدون قید و شرط تحویل مسئولان استان بدهند و فقط به صورت غیرمستقیم پیغام هایی رد و بدل می کنند تا فضا را تغییر دهند، چنین گفت: شفیع زاده ها می گویند به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خوزستان ابلاغ کرده ایم حاضریم تیم را بدون قید و شرط تحویل هر کسی که تمایل داشته باشد بدهیم. اگر مسئولان اداره کل ورزش و هیئت فوتبال خوزستان اعتقاد دارند که شفیع زاده ها حاضر نبوده اند باشگاه را تحویل مسئولان استان بدهند، باید جلسه ای با حضور طرفین برگزار شود تا شفاف سازی لازم برای مردم صورت پذیرد.

کاظم منبوهی در پایان گفت: استقلال اهواز دارد ذره ذره نابود می شود. این تیم سال های سال محبوب ترین تیم خوزستان بوده و همین الان هم تعداد تماشاگران این تیم از برخی تیم های لیگ برتری خوزستان و ایران بیشتر است. مسئولان استان خوزستان اگر به استقلال اهواز کمک کنند در واقع به جمعیت زیادی از مردم خوزستان کمک کرده اند چرا که این تیم متعلق به تمامی خوزستانی ها است.

انتقاد مسئول کانون هواداران استقلال از مسئولان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
3
مردم خوزستان وهواداران استقلال اهوازهرروزیه وعده میشنون اماهیچ کدوم ازاونهاعملی نمیشن دوستان دارن مردم وهوادارانی که به نام استقلال عشق میورزن مورد تمسخرقرارمیدن
چرامسولین محترم استان کاری نمیکنن حالاکه برادران شفیعی زاده حاضرشدن استقلال اهوازروبدون هیچ شرطی واگذارکنن چرااقدامی نمیکنن چرامسولین محترم بفکرقدیمیترین تیم کشورواستان نیستن مسولین محترم بایدبدونن که استقلال اهوازقدیمیترین وپرطرفدارترین تیم استانه که متاسفانه بعلت بی توجهی بعضی ازآقایون به این روزافتاده
بعنوان یک هوادارازطریق همین رسانه که پرطرفدارترین رسانه دراستان شهیدپرورخوزستانه ازمسولین محترم استان جناب دکترمقتدایی استاندارمحترم استان جناب مهندس کیانی زاده مدیرکل محترم ورزش وجوانان تقاضاداریم استقلال اهوازروازاین گرفتاری که براش پیش اومده خلاص کنن نجات استقلال اهوازموجب شادی مردم خوزستانه شماروبخدااین شادی روبه خونه های این مردم
هدیه کنید
باآرزوی موفقیت برای تمام عزیزان وعاشقان استقلال اهواز
ناشناس
|
India
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
2
مسئولین نگذارید این تیم قدیمی خوزستانی که با بیش از نیمی از جمعیت هواداران خوزستان بیشترین سرمایه را دارا میباشد از بین برود .
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
2
حيف از اس اس اهواز با اين همه هوادار و محبوبيت حالا گير چه چه كنم مسئولين تيم و استان افتاده!!! انصافا پيش خودتون فكر بكنيد اگه اين تيم با اين همه قدمت توي اصفهان يا آذربايجان بود چه سرنوشتي داشت!!! حداقل همين يه دلمشغولي كه واسه جوانها و مردم اين شهر مونده رو حفظش كنيد.....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها