به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیحات استاندار درباره وضعیت استقلال خوزستان

توضیحات استاندار در خصوص وضعیت استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد که مشکلات باشگاه استقلال خوزستان برطرف شود و این تیم به مسابقات ادامه دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تعطیل شدن تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان در حساس‌ترین مقطع از فصل جاری ورزشی جاری، موضوعی است که به واسطه‌ی اهمیت اجتماعی آن سرانجام مورد توجه مدیران ارشد استان قرار گرفته و آن‌ها را برای حل این مشکل به حرکت در آورده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که سال گذشته کمک‌های مالی زیادی از منابع مختلف استانی به تیم استقلال خوزستان تزریق کرد، در حاشیه مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون، در جمع خبرنگاران به صحبت در خصوص وضعیت فعلی این تیم پرداخت.

دکتر شریعتی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات ایجاد شده برای باشگاه استقلال خوزستان و تصمیصم آن ها به کناره گیری از لیگ، استانداری خوزستان چه اقدامی برای حل این مشکلات اندیشیده است؟ گفت: پیگیر مشکلات این باشگاه هستیم، البته این باشگاه متعلق به گروه ملی و این شرکت نیز واگذار شده است. در گذشته که گروه ملی واگذار نشده بود، من خود را متولی و مسوول آن می‌دانستم و نگذاشتیم مشکلی پیش بیاید و در حد توان و بضاعت‌مان نیز کمک کردیم و در راستای خواسته مردم استان قدم برداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه ملی متولی دارد و باید به این موضوع احترام بگذاریم اما با توجه به این که این موضوع یک موضوع اجتماعی نیز است و به ما هم برمی‌گردد و مسوولیت‌پذیری ما را در این زمینه بیشتر می‌کند، من با مدیرعامل گروه ملی و مالک آن یعنی آقای موسوی به صورت تلفنی و مفصل صحبت کردم و او نیز قول داد که مشکل استقلال خوزستان را حل کند و به تیم‌داری و ادامه راه در لیگ برتر ادامه دهند. اگر خودشان صلاح می‌دانند که اصلاحاتی در تیم انجام دهد، آن ها به خودشان مربوط می‌شود ولی حضور تیم در لیگ برتر خواسته من بود که او نیز قول داد که حتما این مهم انجام شود.

به نقل از ایسنا، استاندار خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است که ویسی، سرمربی این تیم برکنار شود؟ عنوان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و دخالتی در جزئیات تیم و باشگاه نمی‌کنم اما من در صحبت با آقای موسوی تاکید کردم که ما حضور استقلال خوزستان را در ادامه مسابقات لیگ برتر می‌خواهیم  که او نیز قول این کار را داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
اولا خوشحالم که یک مسعول استان اینگونه به مشکلات تیمهای ورزشی ورود میکند ولی نمیدونم چرا همین استاندار محترم وقتی که صنعت نفت دچار مشکلات عدیده مالی شد فقط سکوت کردن و مثل استاندار قبلی حتی یک تذکر خشک و خالی برای حل مشکلات مالی این تیم ندادن . ایشون باید متوجه باشن که استاندار یک استان هستن و نه یک شهر . ولی به هر حال امیدوارم مشکل اس خوزستان هرچه زودتر حل بشه .
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
این تیم متعلق به مردم خوزستان است لطفا... خواهشا همه مبتنی به صندلی شان .. .صندلی مربی ... مدیریت... هوادار.... خیر... اسپانسر... و..و... برای نگه داشتن سهمیه خوزستان در لیگ برتر با پذیرش مسولیت اقدام عاجل شود .... ازعبدالله ویسی وهمکارانشان... ازبازیکنان غیرتمند انتظار بالایی داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
2
آقای موسوی شما که خوزستانی هستید و به لحاظ مالی هم متمول و الحمدالله توانمند چرا حالا که می خواهید هزینه کنید به موقع برای تیم استقلال خوزستان که امتیاز آن متعلق به خودتان است هزینه نمی کنید که باردهی لازم را داشته باشداین تیم یک هفته است تمرین نکرده و قطعا در مقابل پرسپولیس سوگلی و تیم فدراسیون فوتبال و حسن روحانی مشکل پیدا می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
1
1
آقای محترم , استاندار گرامی < چگونه است فولاد قرمز پوش همه گونه حمایت مالی میشود اما هر تیمی که در خوزستان نام استقلال و یا رنگ آبی دارد محکوم به نابودی .
استقلال اهواز با قدمت 70 ساله را عامدانه میخواهند نیست و نابود کنند چرا که تنها تیمی بود که بعد از انقلاب 4 گل به این تیم زد و گربه سیاه پرسپولیس تیم فدراسیون فوتبال و دولت بود و همیشه پرسپولیس در خوزستان و در مقابل استقلال اهواز تحقیر می شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها