به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

مشکلات استقلال خوزستان روی اعصاب هواداران

مشکلات استقلال خوزستان روی اعصاب هواداران

خوزستان اسپورت- زخم کهنه‌ی تیم فوتبال استقلال خوزستان در حساس‌ترین مقطع از فصل ورزشی جاری سر باز کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در فاصله‌ی یک هفته مانده به بازی حساس مقابل پرسپولیس، آسمان تیم آبی‌پوش خوزستان تیره‌تر از همیشه است، تمرینات به تعطیلی کشیده شده و ارکان مدیریتی باشگاه در مقابل ارکان فنی آن قرار گرفته‌اند.

زخم کهنه‌ی استقلال خوزستان در روزهای گذشته سر باز کرده و تمرینات این تیم در حساس‌ترین مقطع فصل به تعطیلی کشیده است. بازیکنان خسته و دل آزرده از وعده وعیدهایی که طی دوسال اخیر شنیده‌اند، تصمیم به عدم حضور در تمرینات تا تعیین تکلیف گرفته‌اند، مدیران باشگاه نیز ظاهرا اراده‌ای برای رفع مشکلات نداشته، فرصت را برای حضور در رسانه‌ها و انجام مصاحبه‌های متوالی مغتنم شمرده‌اند.

مجادله‌ی مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان که از ظهر دیروز در رسانه‌های مختلف جریان داشت، تا اواخر جمعه شب به طول انجامید، مجادله‌ای پینگ پنگی با حرف‌هایی که نه تنها کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند، بلکه بازیکنان را در تصمیم اتخاذ شده مبنی بر تعطیلی تمرینات مصمم‌تر خواهد کرد.

تیمی که در بهار سال 95 جام قهرمانی ایران را فتح کرد و شور و شعف را به ملت رنج دیده‌ی خوزستانی هدیه داد، روزهایی برزخی را سپری می‌کند و گویی سرنوشت این تیم برای هیچ مسئولی مهم نیست.

استاندار خوزستان که سال قبل به واسطه‌ی حضور استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا چندین نوبت در تمرینات این تیم حاضر شده و چند میلیارد کمک مالی از منابع مختلف استانی برای آن تأمین کرده بود، مدتی است که سراغی از تیم افتخارآور استان حوزه‌ی مدیریت خویش نمی‌گیرد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان که تا در ابتدای فصل در راه نجات استقلال خوزستان از خطر تعطیلی تلاش کرده و تا نیم‌فصل قدم‌های مثبتی برداشته بود، طی هفته‌های اخیر از این تیم فاصله گرفته است و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان که همراه با هدایت ممبینی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند، از مسئولیت مهم‌شان در قبال پیگیری مشکلات تیم قهرمان لیگ پانزدهم غافل مانده‌اند.

مدیران باشگاه استقلال خوزستان هم موضعی عجیب اتخاذ کرده و گفته‌اند تا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به باشگاه ما پول ندهد، حاضر به شرکت در لیگ برتر نیستیم!

بازنده‌ی اصلی تمامی این اتفاقات، تیمی به نام استقلال خوزستان است، تیمی که به تدریج به ورطه‌ی سقوط نزدیک می‌شود، اما آن‌هایی که دست‌شان می‌رسد، برای نجات آن تلاشی به خرج نمی‌دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
چرا اخه اینجوری شد تا چند هفته پیش دلخوش به این بودیم که سال نود و شش سال فوتبال خوزستانه، این از استقلال خوزستان این از فولاد موقعیت نفت مسجد سلیمان هم بخطر افتاده امیدوارم اتفاقات اخیر به نفع دل ما هوادارها باشه، امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
4
اقای موسوی اگه نمیخاست هزینه باشگاه رو پرداخت کنه برا چی مسئولیت تقبل کرد چرا داره تیم رو نابودش میکنه؟ مدیرعامل جدید رزومش چیه لطفا میشه بگید کجا قبلا مدیریت کرده دیشب 10 تا مصاحبه ازش دیدم معلومه هدفش مطرح شدن اسمشه اگر اینهمه وقتی که گذاشته برا مصاحبه کردن برای حل مشکلات تیم میذاشت کار به اینجا نمیرسید
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
4
واقعا متاسفیم برا مدیریت آقای موسوی انتظارها بیشتر بود ..موقعی که صبا بودند خیلی خوب کنار تیم هزینه کردند اما اینجا خیلی کمتر از حد انتظار ظاهر شدند و دلخوشیمون را دارند از ما می گیرند..با شناختی که از شخصیت آقا سید داریم‌ امیدواریم که ایسان مانند سایر مدیران غیر ساکن خوزستان به خوزستان و خوزستانی به دید دلار و ماده نگاه نکنند... خوزستان مظلومی که نفس ندارد مدیران ورزشی استان با بی تدبیری دارند ما رو عذاب می دهند و سختتر از آن‌کوتاه بودن دستمان از کمک کردن هستش تا منت کسی را به جان‌ نخریم.....
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
2
امسال نه فولاد سهمیه‌میگیره نه نفت مسجد سلیمان میاد لیگ برتر نه استقلال خوزستان تو لیگ برتر می مونه.خوزستان دو تیمه و سال اینده بدون شک یک تیمه میشه با افتادن نفت ابادان مثل استقلال
فولاد عشق تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
1
2
ول کنید فوتبال رو فوتبالی که مسائل سیاسی قاطیش بشه باید بست مگه ما خوزستانیا چه دل خوشی داریم همش عذابه این فوتبال شده فقط برا مطرح شدن میان ونه برای فوتبال لعنت بر این فوتبال وهر چه ورزش فقط داغون کردن اعصابمونه لعنت بر فوتبال لعنت بر فوتبال لعنت بر فوتبال که مارو بدبخت کرد واز زندگی لعنت بر فوتبال شرمت باد
پاسخ ها
کعبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بله ول کنیم و تیم شما فولاد در ناز و نعمت و پول غرق است و تیم استقلال اهواز در حال نابودی ای لعنت به این همه بی عدالتی
گتوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
مسئولین عامدانه میخواهند همچون استقلال اهواز این تیم مردمی را نابود کنند آقایان با نام استقلال مشکل دارند چظور تیم تازه و بدون پیشینه ای چون فولاد قرمز پوش را اشباع از توان مالی می کنند و حمایت همه جانبه اما تیم های استقلال اهواز با 70 سال قدمت و یا استقلال خوزستان قهرمان جام لیگ برتر را عمدا به باتلاق مشکلات عدیده می کشانند ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها