به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

رضائیان: کرار را ببخشند تا حلالش کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد‌سلیمان گفت: قرار نیست با جاسم کرار مسابقه شطرنج بدهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد اعتراض باشگاه گسترش فولاد تبریز به محرومیت 3 جلسه‌ای جاسم کرار و اینکه این بازیکن استقلال مقابل نفت مسجد‌سلیمان که رقیب گسترش در انتهای جدول است بازی نخواهد کرد گفت: خوب است که حداقل چنین حمایت‌هایی از تیم ما می‌شود! ما که چیزی نداریم اما همین حمایت شاید به درد‌مان بخورد با این اتفاق می‌فهمیم که چقدر مهم هستیم و خودمان خبر نداشتیم. اینکه آنقدر اهمیت داریم که فدراسیون فوتبال یک بازیکن را به خاطر ما محروم می‌کند یا می‌بخشد.

مدیرعامل نفت مسجد‌سلیمان تصریح کرد: البته اگر ما هم جای مسئولان گسترش فولاد تبریز بودیم شاید همین تفکر را پیدا می‌کردیم. به هر حال کرار بازیکن تاثیر‌گذاری است و ممکن است حضورش یا غیبتش برای تیم حریف تاثیر داشته باشد. هرچند این محرومیت ممکن است به سود ما باشد ممکن است هم خیلی به حال ما فرقی نکند.

کرار مقابل گسترش فولاد هم بازی کرد اما اتفاق خاصی را در زمین رقم نزد ضمن اینکه قرار نیست ما با جاسم کرار مسابقه شطرنج بدهیم و فقط او حریف ما باشد بلکه فوتبال یک بازی 11 نفره است. بازیکنان ما تلاش خواهند کرد مقابل استقلال امتیاز بگیرند حالا اگر کرار را ببخشند ما هم او را می‌بخشیم و حلالش می‌کنیم. اگر هم فدراسیون او را نبخشید ما هم او را نمی‌بخشیم.

رضائیان در مورد شرایط نفت مسجد‌ سلیمان گفت: همچنان به دنبال پول هستیم و از سویی دیگر در این تعطیلات به دنبال حریف تمرینی هم هستیم آن هم در هوایی پاک که برای ما مضر است. اگر دقت کنید هر 3 تیم خوزستانی در هفته‌ای نتیجه نگرفتند که در خوزستان تصادفا شاهد هوای پاک بودیم. به هر حال ما به هوای پاک حساسیت داریم چون خوزستانی‌ها خاک‌شش دارند و اگر به شش‌هایمان خاک نرسد مشکل پیدا می‌کنیم. به هر حال احتمالا در این تعطیلات با نفت آبادان یا استقلال خوزستان یک بازی دوستانه انجام خواهیم داد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها