به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

همدردی باشگاه فولاد با السد قطر

باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد که با درج پلاکارد و قرائت فاتحه قبل از شروع دیدار روز چهارشنبه فولاد و السد با تیم مهمان ابراز همدردی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سالم العلی نایب رئیس سازمان فوتبال باشگاه السد قطر، در عین جوانی جان به جان آفرین تسلیم کرده است. با توجه به اینکه شادروان سالم العلی در جریان سفر قبلی تیم فولاد به کشور قطر همکاری زیادی با کاروان فولاد داشت و دستور داده بود همه امکانات مورد نیاز اعضای تیم فولاد هنگام حضور در دوحه قطر تأمین شود، این باشگاه خوزستانی در نظر دارد بدین ترتیب به روح نایب رئیس فقید سازمان فوتبال باشگاه السد ادای احترام کند.

اسماعیل عسکریان معاون فرهنگی و مدیر مسابقات آسیایی باشگاه فولاد خوزستان در همین خصوص به خبرنگار خوزستان اسپورت گفت: باشگاه فولاد در کنار مسائل فنی به مسائل فرهنگی نیز اهمیت می دهد. سالم العلی در جریان سفر قبلی تیم فولاد به قطر همه گونه همکاری با تیم ما انجام داده بود و در نظر داریم با نوشتن پلاکارد و قرائت فاتحه از آن شادروان قدرشناسی کنیم. همچنین به تعداد اعضای کاروان السد، تابلوهای منقش به نماد شهر اهواز تهیه شده تا تقدیم آنها کنیم.

عسکریان درباره فعالیت باشگاه فولاد برای بازی روز چهارشنبه برابر السد قطر گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده است. تمامی ایرادات استادیوم برطرف و مقرر شد که از ساعت 12 روز چهارشنبه درهای استادیوم به روی تماشاگران باز شود تا آن ها بتوانند آماده تماشای مسابقه و حمایت از تیم فولاد شوند.

مدیر مسابقات آسیایی باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: درباره اختصاص اتوبوس برای انتقال تماشاگران هماهنگی لازم انجام شده است. کانون هواداران هم تعداد زیادی شال و کلاه باشگاه را تهیه کرده تا بین هواداران خوب فوتبال خوزستان توزیع شود.

اسماعیل عسکریان در پایان گفت: هدف باشگاه فولاد خوزستان حضوری قدرتمندانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و برای این منظور نیاز به حمایت مردم خوب خوزستان داریم.

همدردی باشگاه فولاد با السد قطر


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
9
روحش شاد فقط امیدوارم مثل بازیا قبل بد شانسی نیاریم
توهربازی تقدیر وهمدری کردیم باختیم نمونش بازی سپاهان.
عشق است فولاد
|
Singapore
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
3
توجه مهم مهم:
روحش شاد ولي خواهشن مثل بازي قبلي با السد كه انقد رائولو تشويق كردن كه كل تيم السد روحيه گرفتن انگار ميزبانن وبازي مقابل سپاهان وتشويق فركي ،اينكار هراس تيمهاهرو ازورزشگاه ميزبانو ازبين ميبره،خواهشن اگه خواستيد تشويق كنيد بعد از اتمام بازي اونارو بذارين رو سرتون باتشويق كردن
مدیر پایگاه با سلام
قرار نیست تشویقی انجام شود. یک پلاکارد به مسئولان تیم السد داده می شود و سوره فاتحه نیز قرائت می شود. اهدای نماد اهواز به اعضای تیم السد در هتل صورت میگیرد.
موفق باشید
مذحجی
|
Seychelles
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
2
من خیلی با این عمل باشگاه فولاد موافقم به خصوص برای روح این مرحوم که میگن سنگ تمام در بازی فولاد در قطر برای بچه ها گذاشته است (روحش شاد ) و دوست دارم بیشتر از یک پلارکارد و قرائت فاتحه باشد ولی باشگاه لطفا این کارها را در هتل انجام دهد و به شکل بسیار محترمانه انجام دهد . چونکه ما هر وقت چنین محبتی در حق مهمان در ورزشگاه با حضور هوادارانمان انجام دادیم چوبش خوردیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها