به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سعداوی: فولاد 10 تا 12 بازیکن اصلی دارد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حالی که به عنوان نماینده فوتبال ایران وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد، فقط 10 تا 12 بازیکن اصلی داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی در خصوص بازی تیم های فولاد خوزستان و السد قطر گفت: شرایط خوبی داریم. بازیکنان در تمرینات آماده نشان دادند. پس از دو باخت در لیگ برتر بازیکنان فولاد از نظر روحی افت کردند ولی با تمهیداتی که اندیشیدیم و برنامه هایی که تدارک دیدیم، بازیکنان فولاد را از نظر روحی روانی بازیابی کردیم و انشاءالله روز چهارشنبه با کسب نتیجه ای مطلوب باعث شادی هواداران خواهیم شد.

سعداوی ادامه داد: هدف فولاد در بازی روز چهارشنبه در ابتدا ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند و پس از آن کسب سه امتیاز است. برای رسیدن به این دو هدف نیازمند تشویق و حمایت هواداران فولاد خوزستان هستیم و مطمئنم که خوزستانی ها تیم فولاد را تنها نخواهند گذاشت.

نعیم سعداوی در خصوص غایبین فولاد در بازی با السد گفت: خوشبختانه بازیکنان فولاد همگی در اختیار کادر فنی هستند. البته باید اضافه کنم که تیم ما از نظر بازیکن در مضیقه است. فولاد فقط 10 تا 12 بازیکن اصلی دارد که بار تیم را به دوش می کشند. واقعیت اینست که نیمکت تیم ما قوی نیست و برای ادمه مسابقات نیاز به اضافه شدن بازیکن داریم. من امیدوارم که مسئولان امر به تیم فولاد نگاه ملی داشته باشند و مشکلات بازیکنان سرباز را برطرف کنند.

مربی فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت نهایی سربازی بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی توضیح داد: متأسفانه با وجود تلاش و پیگیری های زیادی که انجام شده، مشکل بازیکنان سرباز تا این لحظه برطرف نشده است. به هر حال یکی از ملاک های ای اف سی برای تعیین سهمیه کشورها در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان آسیا نتایج تیم ها در سال جاری است. امیدوارم مسئولان امر به تیم های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی نگاه ملی داشته باشند و به ما اجزه بدهند از بازیکنان سرباز استفاده کنیم.

نعیم سعداوی در پایان گفت و گو با رادیو خوزستان عنوان کرد: السد قطر تیم بسیار خوب و باتجربه ای است ولی بازیکنان فولاد مصمم هستند که با حمایت هواداران سه امتیاز باارزش کسب کنیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
2
امیدوارم مسئولانه نظام وظیفه زود تصمیم بگیرند و به فولاد و خوزستان به عنوان نماینده ایران ویک تیم ایرانی نگاه کنند نوش دارو پس از مرگ سهراب نباشه وقتی تیم لبه پرتگاه باشه مجوز رو صادر کنند به امید روزای خوب واسه ای فولاد و مردم خوزستان
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
4
مسئولان باشگاه اشتباه کردن خودشون اقدام کردن باید علیرضا منصوریان یا یکی دیگه از مسئولان نفت تهران رو میفرستادن تا مشکلشون رو حل کنه !!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها