به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۳۹ نظر

پورموسوی: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم

پورموسوی: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصمیم دارد هفته بعد از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیداکبر پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. دوست دارم فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان‌مان را منتشر می‌کرد. دوست داشتم که مشخص می‌شد بازیکنانم چقدر دریافتی داشته‌اند، اما با شرایط کنار آمدند و با وجود پیشنهادهایی بوده است در خوزستان مانده‌اند تا به ما کمک کنند. خدا را شاکرم با این وضعیتی که وجود دارد با یک بازی عقب‌افتاده هنوز در رتبه دوم و سوم جدول هستیم، اما برخی از هواداران خارج از عرف از ما انتظار دارند. جا دارد از هوادارانی که از دقیقه یک تا 90 تیم را تشویق کردند تشکر کنم، اما برخی افراد انتظار بالایی از ما دارند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: هواداران نمی‌دانند که دو فصل پیش تیم در رتبه‌های دهم و دوازدهم بود. امروز ما 37 امتیاز داریم و با یک بازی کمتر در رتبه دوم و سوم هستیم، اما بعضی‌ها از ما انتظار بیشتری دارند. اگر خوب بازی نمی‌کردیم، حرف‌شان درست بود، اما شما شاهد بودید که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما هم سانتر داشتیم و هم شوت. هفته قبل در بازی با صنعت نفت گفتم که در نیمه اول بد بودیم و در نیمه دوم خوب شدیم، اما در این بازی از دقیقه یک خوب بودیم. بهتر بود که هواداران در پایان بازی می‌ایستادند و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

پورموسوی در ادامه با ابراز ناراحتی از هوادارانی که در پایان بازی مقابل صنعت نفت شعارهای منفی دادند، بیان کرد: مربی صبوری هستم و از ابتدا سعی کرده‌ام که آرامشم را حفظ کنم، چون به توانایی بازیکنانم اطمینان دارم. این تیم، تیمی است که در اصفهان سپاهان را شکست داده. این همان تیمی است که با همه توان در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد. حالا از لحاظ مالی ببینید بقیه رقبا چقدر هزینه کردند و هزینه ما چقدر بوده است. ما برای انتظاراتی که داریم باید نگاه به جیب‌مان کنیم. من به بازیکنانم اعتقاد داشته و دوست دارم که از آنها حمایت شود.

وی در رابطه با این شعار هواداران فولاد که «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم» یادآور شد: عبدالله کرمی با پای مصدوم به رختکن می‌آید آن وقت شعار می‌دهند که بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم. کدام‌شان بی‌غیرت است؟ اگر بی‌غیرت بودند که فولاد این جایگاه را نداشت. با این وضعیت باید در شهر خودمان ناسزا بشنویم. اگر الان استعفا نمی‌دهم به خاطر بازیکنانم است و قطعاً تا هفته بعد تیم را تحویل می‌دهم و تحت هر شرایطی استعفا می‌دهم، آن هم فقط به خاطر اهانتی که به بازیکنانم شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه اعتراضتش به عدم حمایت هواداران این تیم، بیان داشت: خیلی جالب است، به من گفتند که تیمم خوب فوتبال بازی کند، اما شش گل بخورد، ایرادی ندارد. ما نه شش گل خوردیم و 17 بازی است که نباخته‌ایم. ما در انتهای جدول هم قرار نگرفته‌ایم. مگر ما خودمان از مساوی خوشحال هستیم؟ در این باره یک دقیقه هم عقب نمی‌نشینم. اگر تیم‌مان تاکتیک نداشت و با مشکل بدنی روبه‌رو بود، حرف‌شان درست بود، اما می‌بینید که ما خوب نتیجه می‌گیریم. البته باید هواداران‌مان را از بقیه جدا کنیم. دست‌هایی پشت پرده هستند که باید جلوی آنها گرفته شود تا تیم در آرامش باشد. به بچه‌هایم گفتم که مصاحبه نکنند، چون فولاد با آرامش به اینجا رسیده است.

پورموسوی تصریح کرد: نمی‌دانم این 10،12 نفر روی سکوها دنبال چه هستند؟ مسئول‌شان باید با آنها برخورد کند، چون دارند سرمایه‌ها را از بین می‌برند. نمی‌گویم که استقلال در این بازی دفاعی بازی کرد. ما بدشانس بودیم، اما نباید بی‌احترامی شود. حرمت‌ها باید حفظ شود و باید در نظر گرفت که سال گذشته تیم قهرمان نبوده که الان انتظارات بالاست. ما سال پیش در رتبه دهم بودیم و دو فصل گذشته رتبه دوازدهم، اما آن موقع هواداران ایستادند و تشویق‌مان کردند. ما الان هم همان برخورد را می‌خواهیم الان اما روی بازیکنان استرس و فشار وارد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه یک هفته دیگر در خدمت تیم فولاد خواهد بود، اشاره کرد: قرارداد من دو ساله است و هفته دیگر در این تیم نخواهم بود. امیدوارم بچه‌ها از فردا در تمرینات شرکت می‌کنند، این مصاحبه را فراموش کنند. سعی می‌کنیم مقابل پیکان هم به پیروزی برسیم و حاشیه امنی ایجاد کنیم تا اینکه در بازی‌های بعد دیگر تیم را خودشان ارنج کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: من کوچک خوزستان هستم و خیلی‌ها هستند که از من بزرگ‌ترند. فوتبال فقط تمرین دادن است و باید مدیریت شود و من تا به امروز برای بازیکنان سیبل بودم. اگر به خودم و خانواده‌ام فحش بدهند، کوتاه می‌آیم، اما برای بازیکنانم نه. می‌دانم که بازیکنان برای فوتبال خوزستان آمده‌اند، اما این را نمی‌دانم که یک عده دنبال چه هستند؟

پورموسوی گفت: من به این تیم بسیار ساده آمده‌ام، اما برخی افراد می‌آیند هزینه می‌کنند تا هواداران را تحریک و برای آنان تنش ایجاد کنند. این بازیکنان بهترین‌های ایران هستند و رابطه‌ای دوستانه و صمیمی دارند. شما صنعت نفت را ببینید. بالای 22 میلیارد هزینه کرده است، چون من با بازیکنان آنان مذاکره داشتم و این را می‌دانم. در نیم‌فصل با یک بازیکن مذاکره کردیم و پیشنهاد 300 میلیونی دادیم، اما او گفت از یک تیم دیگر پیشنهاد  دارد با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون!

وی با بیان اینکه جا دارد از هیئت مدیره و مدیریت باشگاه تشکر کنم، خاطرنشان کرد: شاید نسبت به بقیه تیم‌ها ضعیف‌تر باشیم، اما همدلی در تیم‌مان باعث شده که در اینجای جدول قرار بگیریم. شکر نعمت، نعمتت افزون کند، اما متأسفانه برخی‌ها این کار را نمی‌کنند و خواسته یا ناخواسته این مشکلات را ایجاد می‌سازند. من در این هفته تمام تلاشم را می‌کنم، اما این را بدانند دست آقایانی که بیرون نشسته‌اند بالاخره رو می‌شود. آنها برای بازیکنان ما حاشیه ایجاد کرده و برای نفرات ما مشتری پیدا می‌کنند. به بازیکنم می‌گویند پورموسوی بازی‌ات نمی‌دهد و به یک تیم دیگر برو. جا دارد مسئولان استان چاره‌اندیشی کنند و فکری به حال تیم‌های خوزستان کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در یک تیم فوتبال چه بازیکن و چه مربی باید حاشیه امنیت داشته باشند، تصریح کرد: در ورزشگاه پر از دوربین‌های مدار بسته است، بیایند و این دوربین‌ها را چک کنند و متوجه شوند چه کسانی علیه تیم دوم جدول که 17 بازی نباخته است، شعار می‌دهند. با این هزینه‌هایی که انجام شده، مسئولان باید ورود کنند. این موضوع برای امسال نیست و سال قبل هم وجود داشته است و شک ندارم که در سال‌های بعد هم ادامه پیدا می‌کند، مگر اینکه بیایند دوربین‌ها را چک کنند و بفهمند که برخی افراد دنبال چه هستند.

پورموسوی اضافه کرد: من با بازیکنانم زندگی می‌کنم و به آنها اعتماد دارم و با این شرایط تصمیم می‌گیرم که چه کسی را بازی دهم. آن وقت عده‌ای از بیرون به من می‌گویند که چه کسی را بازی دهم و چه کسی را بازی ندهم. کجای دنیا این‌طور است؟! رئال و بارسا هم گاهی اوقات می‌بازند اما بعد از هر باخت یا مساوی این اتفاقات برای‌شان رخ می‌دهد؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۹
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
2
7
اقای پورموسوی عزیز چرا دروغ می گید؟ کی بر ضد عبدالله کرمی شعار داد؟ اتفاقا کرمی آمد هواداران رو آرام کرد بخاطر عبدالله کرمی آروم شدن. تا کی میخای با مصاحبه و عوام فریبی جلوبری؟ هفته دیگه استعفا میخای بدی؟ که مثلا پیکان رو ببری بگی استعفا که به بازیهای سخت روبرو سایپا و استقلال تهران و ذوب و غیره نرسی . تو که هیچ جا نمیری و هرکاری میکنی تا بمونی و انتهای لیگ که مقام نیوردیم میای میگی من میخاستم استعفا بدم هیات مدیره استعفامو قبول نکرد مثل استعفاهای صوری مربیای قبل از خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
7
کاملا برعکس بازی رو تحلیل کردی. امروز اصلا فوتبال خوبی بازی نکردیم. مثل بازیای قبلی. بکش بکش. دنبال حادثه و پنالتی و ... تمام.
فوتبال خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
4
3
اقا سید درست میگی مشکل ما توخوزستان همینه وقتی ضعیف باشی همه چی خوبه صدایی از کسی در نمیاد مثل فصل پیش که فولاد به زور موند تولیگ برتر ولی وقتی خوب باشی حتی تو خوزستان یه عده ناراضین.لعنت بر بدخواهان خوزستان
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
7
با این صحبت هایی که جناب پورموسوی عزیز کرده اگر هیچ نظری ندهیم بهتر است. وقتی اقا سید یزرگوار از این بازی ابراز رضایت میکند بحث و بررسی بازی و ارائه انتقاد و پیشنهاد هیچ سودی نخواهد داشت. تا زمانی که اشتباهات فنی خودمان را نپذیریم و اصرار بر درست بودن عملکردمان داشته باشیم هیچ پیشرفتی حاصل نمیشود سید جان
فولاد الزعیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
2
5
الکی میگه استعفا نمیده ...سید عزیز قبول کن فولاد فوتبال بازی نمیکنه .بخدا انگار هفته دوم بازیاس اینقد تیم بی هدف و بی برنامه بازی میکنه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
7
کدوم بازیکن پیشنهاد میلیاردی رو رد کرده بخاطر خوزستان مونده؟؟؟؟
هرچی بازیکن اومد فولاد یا مصدوم بود یا بدون تیم . از استقلال خوزستان 2 تا ستاره بودن پیشنهاد میلیاردی داشتن بیت سعید و ممد طیبی که هیچکدوم نیومد فولاد . بیت سعید نیم فصل که مازاد شد برگشت اهواز .
بیشترین پول رو فولاد داره میده بهتون ناشکری هم میکنی؟
استقلال صنعتی چی بهتون میداد؟ یادتون رفت پول بلیت هواپیما نداشتین؟
فولاد عشق تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
2
5
واقعا جای عاشوری خیلی خالیه و جایگزین خوبی نداریم دو هفته که نبود فولاد بازی حوبی ارائه نمیده اقای پورموسوی با احساسات مردم خوزستان بازی نکن من تعجب میکنم که میگید خوب بازی میکنیم په چرا نتیجه نمی گیرید این ناصری چه دیدی ازش چرا صابر نیومد چرا بیت سعید شاداب بازی نمیکنه ایوب افتضاحه زهیوی معلوم نیست کجا بازی میکنه بابا والله خسته شدیم این چند سال از دست این مدیریت سفارشی. اقای پورموسوی میدونی برا چی امسال نتیجه گرفتی چون ذوب اهن نفت تهران استقلال سپاهان تراکتور تو دوران افت بودن که الان به تیم فولاد رسیدن اگه این تیمها از اول اماده بودن جایگاه فولاد اینجا نبود لطفا عوام فریبی نکنید فنی و فوتبالی صحبت کنید
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
6
آقای پورموسوی لطفا بس کنید...
به گونه ائی پیرامون مسائل فنی تیم اظهارنظر نکنید که به شعور هواداران توهین شود.این هوادارانی که امروز از نوع بازی فولاد که البته هفته ها است به این نحو بوده به ستوه رسیدند به جرات می توان گفت که درایت آنان به مراتب بیش تر از افرادی است که داعیه های فراوان اما پوشالی دارند. به راستی ازچه نوع عملکرد خود در تیم اخیر فولاد خرسند و موجبات بروز غرور برای شما فراهم ساخته است؟ فولاد اخیر در تمام سطوح بیمار است و کادرفنی در راس کار قرار گرفته که تاکنون از حیث فنی هیچ چیزی ارائه نداده است. می فرمایید جایگاه تیم؟ اگر واقعا این حرف برخواسته از وجدان و یقین فنی شده باشد باید به حداقل درایت فنی شما هم تردید کرد چراکه همگان می دانند جایگاه فعلی فولاد مرهون تزلزل وبحران تیمهای مدعی سنتی فصل جاری است و نه تحمیل و دیکته کردن تفکر فنی شما بر آنان درغیر اینصورت ما می بایست شاهد رتبه ایی دیگر می بودیم بنابراین هواداران به این درایت کلی رسیدند لیکن شما با خودت منصف و روراست نیستید.
به عنوان یک شهروند و هم استانی برای شما احترام قائلم اما واقعیت چیزی نیست که قابل کتمان باشد و آن این حقیقت مبرهن است که شما در قواره فولادبزرگ نیستید و علیرغم اعطای فرصت به شما نتوانستید انتظارهای به حق هواداران را از حیث فنی برآورده کنید پس چنانچه به این مردم و تیم ذره ایی تعصب دارید جای خود را به فردی بادانش که ترجیحا اروپایی باشد بدهید. در غیر اینصورت حکایت معروف "سیلی سخت فوتبال" برای شما هم به قوت خود باقی است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
7
با این تحلیلی که کردی که تیم خوب بازی کرده متاسفم برات، استعفا بدید و مسولان باشگاه هر چه زودتر سرمربی جدید بیارید تا سهمیه از دست نرفته
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
6
جانفزا وزهیوی فرصت های گلزنی خوبی داشتند که بابی دقتی ازدست دادند.سرمربی باید با بازیکنان کم کار برخوردکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
5
واقعا نباید فرشاد جانفزا بهش بازی میداد چون هیچی نمیدونه از فوتبال چیه امروز چقدرتک ب تک خراب کرد پورموسوی داره رفاقتی ترکیب میذاره چرا حق دوست گذاشته چرا سالاروند هیچیکدوم نمیدونه بازی چیه چندتا بازیکن داریم بهتر از آنها هستن ک پورموسوی بهشون بازی نمیده مانند. بهترین بازیکن باغیرت صابر حردانی از کوچکی تو فولاد بزرگ شده بهش بازی نمیده حیف این بازیکن تیم دیگه میره پورموسوی چرا حق دوست سالاروند ک نمیدونن بازی چیه آورده فولاد. پورموسوی حق صابر حردانی نخور
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
6
اقای پورموسوی 1 برد و 1 باخت یعنی 3 امتیاز از 2 بازی بهتر از دوتا مساوی پشت سر همه. شما نگاه کن 11 تساوی داریم یعنی 11 امتیاز از 11 بازی. خب اگه شیش تا از این بازیها رو میبردیم و پنج تاش رو بقول شما 6-0 میباختیم بجای 11 امتیاز از 11 بازی 18 امتیاز میگرفتیم.
ببخشید عدد بازی کردم. اینها رو نوشتم گفتم شاید جنابعالی ریاضیت ضعیف باشه یا شادی هم مارو بیسواد فرض کردی که این صحبتهای بی منطق رو جلوی خبرنگاران ارایه میدی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
5
فقط میتونم بگم پورموسوی خجالت بکش و کمی حیا کن
مدیر عامل صنایع فولاد هر چی هزینه شده حتی ی ریال هر چی زحمت کشیده مجموعا بدست عامل ناشی گری در حال نابودی است
سکو ها پورموسوی را آرام گذاشت وقتی در حال نابودی فولاد است
پورموسوی باید اخراج بشه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
6
عرضه داشته باش استعفا بده،همین الان استعفا بده در حد دسته یک هم نیستی ،هوادار حق اعتراض دارد و باید به روش و طرز فکر مربی سطح پایینی مثل پورموسوی اعتراض کند ،مربی بی سواد خرافاتی، متوهم ،به جای رفتن به کلاس مربیگری ورد می خونه.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
5
پورموسوی جان هر کسی رو دوست داری سر حرفت باش و مثل مرد از تیم بروووو . به شخصه خیلی روی بومی بودن یا نبودن معتقدم ولییی شمااا هیچ دانشی نداری ، سرمربی گری فولاد برای شما فراتر از سوادتون هست . ما هر بدبختی که میکشیم از همون هوادارنی هست که از دقیقه یک تا 90 شما رو تشویق کردند اخهههه چرا با این همه بدبختی و بازی بدی که شما میکنی باید تشویق کنیم . انتظارمون بالا هست چون ما خوزستانی هستیم شرم میکنیم وقتی می بینیم تیممون مقابل سپاهان تو اصفهان 90 دقیقه دفاع میکنه و با یه حمله گل میزنه . شاید واقعا داری جادو میکنی به هیچ وجه به این چرت و پرتا اعتقاد ندارم ولی خودمونیم بریم بازی های فولاد رو ببینیم تمام بازی ها که فولاد به برتری رسیده رو ببینیم متوجه میشیم که فولاد با شانس و اقبال به برتری رسید جایی که اومدی اسمش فولاده . و خوش نداریم که تراکتور و سپاهان رو بالاتر خودمون بدونیم . بچه کلاس اولی هم بزاری تو ترکیب هم واست شوت میزنه و هم سانتر میکنه اخه این چه حرفی که میزنی کجا خوب بازی کردی. بدترین نتیجه رو گرفتی ای کاش حداقل می باختی که اس خوزستان رتبه اش بهتر میشد . هر چی بدبختی میکشیم از خودت و اژدری هست . هر بازی بعد مساوی تشویقتون کردیم اخرش که چی شد . اگر فولاد زمان فرکی بود الان یه ساعت ایستاده تشویقتون میکردیم . اتفاقا یه ده نفر و یازده نفر از شما پول گرفتن که ارش افشین عشقتون رو تشویق کنن . هر ادم فوتبالیستی به حال بازی تیمتون باید گریه کنه .
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
5
آقای پور موسوی هوادارن فولاد و خوزستان از عملکرد تو خوششون نمیاد،، نمیخان توی تیم بمونی،،پس برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
4
0
اقای‌پورموسوی‌ همایت‌ همایت‌ از‌شما‌ میکنیم. هوادارن‌صبور‌باشن.
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
4
بابا برو جمعش کن با این حرفات شما تو اهواز مدام مساوی می گیرید ‌اعصاب همه را داغون کردی .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
4
فقط یه نکته تیم اخر جدول نبردی ادعا اسیایی شدن داره
عباس ساکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
4
0
سلام
خدمت همه دوستان
بنظرم فولاد تو اهواز واقعا زیر فشار انتقادات میره و پراسترس بازی میکنه تااین جای لیگ خوب نتیجه گرفته وسید هم مربی خوبیه انصافا
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
4
اقای ساکی اگه امروز میومدی الغدیر می دیدی تا دقیقه 90 تیمو تشویق کردیم بدون هیچ حرفی پورموسوی و بازیکنهای سفارشیو تشویق کردیم ولی بازی که تموم شد اعصاب مردم خراب بود اقای سرمربی اومده مثل سردار فاتح میخاد دور افتخار بزنه دستاشو برده بالا میاد سمت هوادارا خب معلومه هوادار تحریک میشه واکنش نشون میده تا مربی فکر نکنه شاهکار کرده مساوی گرفته از استقلال صنعتی.
بیرون از خونه هم وضع همینه. نفت تهران زمانی بردیم که مربی نداشت احمد ال نعمه مربیش بود به لطف بیت سعید وسپاهان هم بدون سرمربی بود با گل حسن بردیم. بقیه بازیا دور برگشت همش مساوی شده نیم فصل دوم افتضاح بودیم چه داخل چه بیرون. لطف خدا و حسن بیت سعید شامل حالمون شد چند امتیاز گرفتیم . دو بازیه حسن رو مهار کردن فولاد شده مثل تیم محلات
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
3
خدایی چه تاکتیکی داره تیمت یک گل میزنی میکشه دفاع دقایق اخر گل میخوری یا برعکس سر حادثه اتفاق یه گل بزنی با این همه بازیکن خب فولاد الان باید قهرمان میشد اون سال های گزشته که صحبت میکنی فولاد بازیکنی نداشت در حد واندازه های الان
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
2
آقاسیروس خسته نباشی اگر از کیشمس و حردانی استفاده کنی درنیمه اول دیگه نمی تونن ارنجت بخونن که فقط مامور مهار بیت سعید بشن از نیمه دوم از بیت سعید وجانفزا استفاده کن شرط می بندم کمتر از سه گل نمی زنی شیردات ایی کاربکنن ممنون
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
1
دوستان عزیز بنده به عنوان هوادار فولاد به عرض شما عزیزان می رسونم که توجه داشته باشید فقط چند هفته بیشتر تا پایان لیگ باقی نمانده و فولاد در اوج رقابت جهت گرفتن سهمیه آسیایی است واقعا آیا فکر نمی کنید الان به هیچ وجه وقت حاشیه درست کردن برای تیم و مربی نیست ؟ عزیزان در حال حاضر تیم خوب نتیجه گرفته ولی اگر انتقادی بر مسائل فنی و تاکتیکی تیم دارید بگذارید برای بعد از کسب سهمیه آسیا . خواهشم از آقای موسوی و بازیکنان این است که وارد حاشیه نشده و تمرکزشان را از دست ندهند . سوال بعد اینکه حالا پرسپولیس که در فصل گذشته خوب بازی می کرد در آسیا چه گلی به سر فوتبال ایران زد غیر از این بود که با شکست های سنگین حذف شد . خواهشن قدری صبور باشید و بگذارید تیم نتیجه لازم را بگیرد .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
2
عبدالله ویسی با همین بازیکنان فعلی فولاد تونست استقلال خوزستان رو قهرمان لیگ برتر کنه و پرسپولیسی ها فقط حسرت خوردن. اقای پورموسوی این اسکلت تیم قهرمان استقلال خوزستانه که امسال دست شماست به اضافه چند بازیکن که از قبل توی فولاد موندن و چندتا خرید جدید داشتی به اضافه بازیکنان ملی پوش همه اینها جمع شدن تو فولاد اما چه فایده مربی بزرگی نداریم وگرنه الان شونه به شونه پرسپولیس میرفتیم جلو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
این بازی یکی از بدترین بازی هایی بود که تا حالا دیدم بود انگار از یه بازی دیگه صحبت می کنه
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
2
0
من کاری ب شیوه بازی سید ندارم ولی سید با این هزینه ای ک باشگاه داره هزینه میکنه عالیه ۸میلیارد تیمو بسته در حد صنعت نفت هم نیست بعد با ی بازی کمتر هم امتیاز تیم دوم جدوله انصافا انتقادات مسخرست مشخصه کسی پشت این قضیست سید هم نباید استعفا بده باید بذاره اخراجش کنن چون استعفا یعنی مرگ مربی یعنی قبول کردن اینکه خودش مقصره نتیجه نگرفتنه مورینیو تو چلسی نتیجه نمیگرفت استعفا نداد تااخراجش کردن خواهشم از مسئولین فولاد اینه اگز سید زو نمیخان اخراجش کنن بجاش ی مربی تراز اول آلمانی بیارن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
آقای ناشناس نمیدونی بدون،،که حردانی سرما خورده بود،دوما تو معلومه قومیت گرایی میکنی،، سوما پورموسوی باید بره تیم معلولان لردگان رو رهبری کنه،،نه تیم قهرمان و همیشه قهرمانه فولاد رو،، چهارم این ک این سرمربی خوزستانی نیست،ک ادعای تعصب و خوزستانی بودن داره، پنجم اینکه این سرمربی دانش نداره درایت نداره، اگ داشت بهترین آمار گلزنیمون دو گل نبود،، یعنی نشده ک تو ی بازی ما سه گل بزنیم، ششم اینکه اگ مربی بود پارسال خیلی تیم استقلال خوزستان از پریارسال بهتر و پر مهره تر بود، و دیدین بازم تیم پایین جدول بود،، هفتم اینکه اژدری این مربی رو نزار بمونه،،، تو رو ب هر چی داری قسم،، نود درصد هواداری فولاد از این سرمربی راضی نیستن،، لطفا بندازش بیرون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
1
1
سلام دوستان چرا موقعی که تیم نیاز به آرامش داره همه صداشون در میاد این خواست تیمای دیگست یکم منطقی باشین
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
صنعت نفت اگه اینقد هزینه میکرد ک رو صدر جدول بود ناچار نبود تو همه بازیا با ی ترکیب بازی کنه و بازیکن جانشین نداشته باشه
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
2
0
فولاد خوزستان تا اینجا ی راه با این مربی بومی وکاربلد شگفتی آفریده است و این شگفتی خلق الساعه نبوده .این حضور باطراوت درفوتبال ایران محصول تفکر و برنامه ریزی سیروس پورموسوی و کادر وبازیکنان این تیم
بی ادعاست که بخوبی به ثمرنشسته و شادی و امید را برای خوزستانی ها رقم زده است حالا خوزستان این کانون پایان ناپذیر استعدادهای بکر درفوتبال حق دارد که باجوانانش چشم هارا به سوی خود جلب و از دیگران دلبری کند .این اتفاق خوب و جالبی است که در فوتبال ایران رخ داده است فولاد خوزستان در۲ سال گذشته با رتبه ای دو۲رقمی لیگ برتر باقی ماند که حکایت از افول فولاد و
فوتبال خوزستان داشته ولی امسال پورموسوی با مجموعه بومی و تلاش همکاران و بازیکنان شاهد جایگاه درخور فوتبال خوزستان هستیم
سیروس پورموسوی بر تکیه بر فرزندان خوزستان
فولاد خوزستان را به این جایگاه رساند .حالا می توان بر این باور تاکید کرد که فوتبال تنها در اختیار دوقطب سنتی با خیل هوادارانی که دارند، نیست .این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و از متن و نتایجش به جایگاه مدیریت و اعتماد مدیریتی به کادر فنی و بازیکنان در فوتبال تعریف دیگری کرد .شناسایی و تحلیل و گزینش اصلح و حمایت صادقانه و وحدت مدیریت و کادر فنی و بازیکنان بی ادعاو حمایت پر شور هواداران واقعی یکی از نتایجش موفقیت مستمر است. موفقیتی با کمترین افت...
حرکات و رفتار از پیش طراحی شده دیروز در ورزشگاه الغدیر
و عده ای تماشگرنما که منجر به تحریک احساسات تماشگران شد فوتبال و هیحانات آن را به خدمت سیاست خواهد گرفت
و آن را از رسالت و محتوای
اصلی اش که جشن و شادی آور و چشم نواز و روح بخش است دور می کند . نه پیروزی در فوتبال ارتقا دهنده غرور است و نه شکست یک تحقیر به حساب می آید .پیروزی و شکست دوگانه لاینفک فوتبال و همه رشته های ورزشی اند ....
فوتبال را بایدبرای جشن و شادی خواست نه تحقیر "آن دیگری "و غرور و برتری طلبی...
که این در مجموع یک دستاورد کاذب و ویرانگر اخلاق و فرهنگ و انسان گرایی است....
پورموسوی فرزند دوستداشتنی فوتبال خوزستان بمان و مبارزه کن
جنس تو از شرافت و پاکی و مردانگی یست
پورموسوی فرزند درد و رنج
این فوتبال سراسر پرماجراست
به احترامت کلاه از سر بر میدارم پسر دوستداشتنی ۲۰متری شهرداری
داریوش هرمزی
بیست یکم بهمن ۹۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
آقای عزیز، پور موسوی کدوم شگفتی راخلق کرده ؟ بخدا امسال اگر تیمهای سپاهان، تراکتور،نفت تهران، استقلال وذوب ،ضعیف نبودن حالا جایگاه فولاد پایین جدوله
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
توهین به سرمربی یا پرتاب اشیاء کار زشتیه همونجور که بازیهای امسال فولاد زشت هستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
اتفاقی که دیروز افتاد سناریویی خود پورموسوی و لیدرهای حقوق بگیر باشکاه بود.پورموسوی رفت طرف تماشاگرا تحریکشون کرد که این اتفاق بیفته و بتونه موج سواری کنه. اگه این اتفاق نمی افتاد پورموسوی تو کنفرانس چه توضیحی راجب بازی افتضاح فولاد داشت؟ تعجب میکنم از هوادارای فولاد چطور فریب این نقشه رو خوردن
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
با سلام خدمت کاربر غریبه آشنا...
نظر جنابعالی که علم یقین دارم شما از پیشکسوتان این آب و خاک هستید و معرف حضور هستید مع الاسف برخواسته ازنگاه احساسی به کلیت موضوع است.
وقتی که منطق و علم از مسیر اصلی خود خارج شود و جای خود را به احساسات و تعلقات دهد ماحصل آن چیزی جز نابودی اصول فنی و احساس مسولیت و اقرار به اشتباه نخواهد بود. از حضرتعالی در عجبم که اینگونه کلام کاملا احساسی ایفاد نمودید در حالیکه حقیقت فنی و عملکرد آقای پورموسوی و به دلالت آنالیزهای فنی و کیفی ایشان در این هفته های منقضی شده نقطه پارادوکس بیانات شما است.
به راستی ماحصل عملکرد فنی جناب پورموسوی چیست که بنده هوادار و امثال بنده به آن دست نیافتیم؟ از کدام تاکتیک عینی تیمی، کدام طراوت فوتبال که مختص فوتبال ناب خوزستان است که شما در اظهاراتتان ایراد نمودید صحبت کنیم و فولاد اخیر آن را نمایان کرده است؟ صحبت از جایگاه فعلی تیم مطرح شد آیا قبول دارید که درفصل جاری مدعیان سنتی در بحران بودند؟ به اعتقاد شما چنانچه تیمهائی نظیر سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و حتی استقلال تهران در نیم فصل اول قدرتمند و بدون بحران ظاهر می شدند و با این کیفیت فنی فولاد آیا این تیم محبوب در این جایگاه قرار می گرفت؟
پس لازم است منطقی واصولی تفکر کنیم و بدانیم که فولاد جای ایراد کلمات احساسی نیست. فولاد باشگاهی است با ساختارهای مدون و آکادمی سرشار که در ایران بی نظیر است و داشتن بهترینها حق مسلم این مردم می باشد. آقای پورموسوی که به عنوان یک شهروند برای ایشان احترام قایل هستم و هرگز این گونه رفتارها را که منتج به اهانت وی یا دیگران شود را نمی پذیرم اما این واقعیت غیرقابل کتمان است که ایشان نیاز به تلاش در جهت ارتقای علم فنی خود دارد و حالیا فولادبزرگ جایگاه ایشان نیست.
فولاد باید ضمن داشتن مدیریت کاربلد و متخصص از مربیان با رزومه اروپایی سود ببرد و پورموسوی و دیگر دوستان در کنار آنان کسب علم و تجربه نمایند و تا به وقت خود وارد عرصه عمل شوند.
لذا دوست عزیز کلام احساسی ممنوع...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
من از هوادارای عزیز فولاد میخام کمی تحمل داشته باشن.الان زمان خوبی برا تغییر سرمربی نیست درسته فولاد بازیکنای خوبی داره و میتونه بهتر بازی کنه ولی اجازه بدین این چند بازی تا اخر فصل تمام شه تا تیم بازیهای باقیمانده را با ارامش بازی کنه
والله الان زمان تغییر نیست
تیمای دیگه دارن تو جدول نزدیک میشن پس بزاریم با هر تفکری هست پورموسوی با بازی دفاعی بتونه سهمیه بگیره.خواهشا خودزنی نکنین. زمان تغییر نیست
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
2
اقای پور موسوی نباید بدون مدرک در باره مبالغ فرارداد های نفت صحبت کنید . صحبت با یک بازیکن نفت نمیتونه ملاک باشه . شاید بازیکن بخاد برای خودش بازار گرمی کنه که در فوتبال ایران الان مرسوم شده . اقای کمالوند بارها گفته تیم با 12 میلیارد بسته شده و اگر رقم شما 22 میلیارد صحیح بود تا الان هیعت مدیره رسواش کرده بودند .
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
2
0
آقای پورموسوی عزیز...خودت خوب میدانی هواداران قدردان زحمتهایتان هستند خوب میدانی ترا بمثابه برند فوتبالی میدانند...بارهاوبارهاشعار کاپلوی ایران راکه به شما نسبت داده اند را شنیده ای...همه میدانند درقهرمانی استقلال خوزستان نقش اساسی داشته ای وسال بعد باآنهمه مشکلات بیشمار درلیگ ایران وبخصوص آسیاچگونه فوتبال خوزستان راهمواره سربلند نگاه داشتی...آقای پورموسوی عزیز یادمان نرفته که دلالهای نمک نشناس وجیره خوارانشان بواسطه اسکوچیچ نابخرد نادان وصدالبته طمع کار وتبهکار که بعدازهرباخت میگفت من خیلی وقته منتظر اخراج شدن هستم واین جیره خواران دست ازحمایتش برنمی داشتند ...وبر ماآن گذشت که خوشحال شدیم فولاد خوزستان با رتبه 12 سقوط نکرد...آقای پورموسوی عزیز همه ما میدانیم شما با بضاعت خیلی خیلی کم آنگونه که اژدری مدیرعامل برای توجیه هزینه های پایین فولاد اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد...همه میدانیم شما را ازگرفتن بازیکن خارجی محروم کردند...واین یعنی بستن دستهای شما.....شما اما باتعدادی ازجوانان بومی کاری کردید کارستان بااینهمه نتایج درخشان....کدام هوادار درابتدای لیگ فکر میکرد پورموسوی تکیه به نایب قهرمانی لیگ بزند..؟؟؟!!! آقای پورموسوی عزیز...من بعنوان نماینده جمع ده دوازده نفره هواداران فولاد ازشما بی نهایت سپاسگزاریم ...ماهواداران ازشما برادر گرامی تقاضای ادامه راه تاپایان قرارداد دوساله وتمدید آن هستیم.....بازهم میگویم ازقول برتولد برشت آنکه نمیداند احمق است وآنکه میداند و انکار می کند تبهکار است.....آقای پورموسوی عزیز ماهواداران دل درگرو تو داریم ....درودبه غیرتمندان خوزستان....شرم بر دشمنان خوزستان....درحمایت از پورموسوی وفولاد خوزستان90دقیقه تشویق میکنیم البته باحضوری گسترده...بازی باپیکان ثابت میکنیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
آقای پورموسوی در حدی نیستی که درباره صنعت نفت صحبت کنی مبلغ قرارداد بازیکناش به خودشون مربوط میشه و به شما چه ربطی داره که که میگی با بازیکناش صحبت کردم شما فرافکنی نکن و به فکر تیم خودت باش هر چی ما هیچی نمیگیم شما رودار تر میشی
اسم صنعت نفت رو بیاری و یا دنبال حاشیه برا برزیل ایران نباش و فقط دنبال جادوگری برا تیم خودت باش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها