به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ادامه مذاکرات شفیعی‌زاده‌ها با دروازه‌بان برزیلی

ادامه مذاکرات شفیعی‌زاده‌ها با دروازه‌بان برزیلی

خوزستان اسپورت- مذاکرات متوالی نماینده برادران شفیعی‌زاده با وکلای دروازه‌بان سابق برزیلی تیم استقلال اهواز تاکنون به توافق طرفین منجر نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق و برزیلی تیم استقلال اهواز به فیفا موجب گردید که 6 امتیاز از تیم آبی‌پوش دیار کارون در جدول مسابقات لیگ دسته دوم کسر شود و در ادامه نیز این تیم از سوی فیفا تهدید به سقوط به یک دسته پایین‌تر شد.

برادران شفیعی‌زاده مالکان سابق باشگاه استقلال اهواز بنا به درخواست هواداران پرشمار این تیم خوزستانی برای حل این مشکل وارد عمل شدند و محمدجواد شفیعی‌زاده به‌عنوان نماینده آن‌ها باب مذاکرات با وکلای برزیلی و ایرانی دروازه‌بان شاکی آبی‌پوشان را گشود، اما ظاهراً تا پایان امروز هیچ گونه توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

در پرونده‌های مشابه که در فیفا گشوده می‌شود، عرف بر این بوده است که بخشی از مطالبات بازیکن شاکی در هنگام توافق و تنظیم موافقت‌نامه کتبی به وی داده شده و مابقی مبلغ نیز طی چند قسط در تاریخ‌های مشخصی به بازیکن پرداخت می‌گردد.

به‌عنوان مثال، در آخرین پرونده باشگاه‌های ایران در فیفا که دیروز به توافق طرفین انجامید، مقرر شد که باشگاه نفت تهران طلب مالی ایگور پراهیچ بازیکن سابق و اهل کرواسی تیم نفت که به فیفا شکایت کرده است را در 5 قسط به وی پرداخت کند و بدین ترتیب توافق نهایی بین طرفین حاصل شد.

این در حالیست که ظاهراً لوئیز فرناندو سخت‌گیری بسیار زیادی به خرج داده‌ است و در شرایطی که استقلال اهواز با شکایت این دروازه‌بان 6 امتیاز از دست داده و از جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول تا منطقه سقوط به لیگ دسته سوم پایین آمده است، انعطافی از سوی بازیکن شاکی برای رسیدن به توافق با این تیم خوزستانی دیده نمی‌شود.

نماینده برادران شفیعی‌زاده در خصوص روند مذاکرات توضیح می‌دهد: «در چندین ایمیل با وکلای برزیلی و ایرانی لوئیز فرناندو به مذاکره پرداختیم تا مشکل مطالبات این بازیکن را حل کنیم، اما تاکنون توافقی صورت نگرفته است. کماکان پیگیر موضوع هستیم و امیدواریم نماینده‌های دروازه‌بان مذکور در این رابطه انعطاف نشان دهند تا بتوانیم مشکل موجود بین لوئیز فرناندو و باشگاه استقلال اهواز را برطرف کنیم.»

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به اینکه مسئولان فعلی باشگاه استقلال اهواز قادر به پرداخت مطالبات لوئیز فرناندو نیستند و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر هم بازیکن شاکی را به پول نمی‌رساند، به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان برزیلی و افراد ذینفع در این داستان باید اصول و عرف رایج در فوتبال ایران برای چنین پرونده‌هایی را رعایت کنند و از فرصت موجود که برادران شفیعی‌زاده به احترام هواداران خوزستانی قصد خاتمه بخشیدن به مشکل طرفین را دارند، فرصت را غنیمت شمرده و برای رسیدن به توافق نهایی انعطاف نشان دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
3
بدترین دروازبان تاریخ استقلال اهواز همین بود تیمو از لیگ برتر برد دسته یک حالا میخاد ببرش دسته 3 . این بندرعباس بازی میکرد سالی بیست میلیون بش میدادن اومده اینجا شیش ماه معلوم نیست چطور سیصد چهارصد میلیون طلبکار شده ولله حیف از صدهزار تومن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
3
وقتی چیزی که توش نه برنامه ایی وجود داره ونه کسی به حال این تیم میسوزه اخرش باید چنین بشه نه اینکه مشکلات تیممون خیلی کمه اینم بهش اضاف شد فقط بابت استانی که به استان طلا معروف واقعا زجر اور که یک طلب سیصدتومنی مسولان نمیتونن پرداخت کنن مگه استقلال پرسپولیس که چند صد میلیارد طلب نداشتن به همین بازیکنای خارجی چرا مشکل اونا حل شد ولی مشکل یه بازیکن مسولان نمیتونن ازبیت المال بگیرن به این بازیکن بی کیفیت بدن مگه فیط باشگاهای تهرانی میتونن از پول بیت المال استفاده کنن ما نه این ظلم بخدا ظلم به تمام مردم خوزستان مثل این میمونه که خودت پول داشته باشی ویکی دیگه بیاد ازت پول بگیره وبه طلب کاراش بده ولی تو حق نداری پولی که مال خودته رو بهشون دست بزنی این ظلم اشکاریه که درحق باشگاهی مثل اس اهواز داره میشه اخه خدا تا کی این همه ظلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
3
به عنوان یه هوادر متعصب اهواز بگم یه دست هایی پشت پرده هستن که گذاشتن برادران شفیع زاده ازتیم داری تیم ریشه دارکناربکشن که همین امرهم شدویه سری مسولان بی لیاقت وناکاربلدی اومدن که هیچ سرازفوتبال درنمیارن ونتیجه اش رو دارین مشاهده میکنین تیم کجابه این شتابان داره میره.حق وانصاف تو این خطه زمین رفته...حیف که ...
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
من خودم شخصا روزی که تیم استقلال اهواز به ذوب آهن باخت و سقوطش به دسته 1 قطعی شد ورزشگاه بودم که عده ای هوادار تمام خدمات و محبت های بی دریغ برادران شفیع زاده را فراموش کردند و حدود نیم ساعت انواع و اقسام بی احترامی و فوش های آنچنانی را به آن خانواده محترم و استقلال اهواز دوست روا داشتند حالا که کارمون گره خورده دوباره دم از غیرت و تعصب و ..... میزنیم
زمانی که اونها بودند تیم فقط صاحب مالی داشت وگرنه انصافا برنامه ریزی اداری و تشکیلاتی خوبی نداشتیم
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
آقای محمد عزیز بخشی از واقعیت را گفتی....اینکه خوزستان زرخیزاست وخود پر مشکل....اینکه پرسپولیس وستقلال تهران خونشان ازما رنگین تراست .ومشکلات یکصدو اندی ازهرکدام براحتی حل میشود ولی ما هرگز....میخواهم بگویم بدون شک ماهم در این تبعیض مقصریم بعنوان مثال تاحالا شده یکی ازاین دوتیم به اهواز بیایند وحقوق میزبانی برای ما محفوظ شود؟؟؟!!! تاحالا شده که یکی از این دوتیم درخانه ما کمتر از ما مشوق داشته باشد؟؟؟!!!بازی استقلال و فولاد بعنوان رقیب درشهر خودمان تاریخ 5 اسفند خیل عظیمی ازما بواسطه تبلیغات سالهای سال همچنان برای تیم تهرانی با افتخار تعظیم میکنیم وعلیه تیم خودمان شعار میدهیم تا برد را به جیب های تهرانی هدیه کنیم.....ودلالها مسولین بالا را متقاعد میکنند که همه حق ها باید مشمول تهرانی ها شوند.....وما خوزستانی ها محروم از همه امکانات مالی ....و... و.... میشویم!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها