به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

نفت 0 – پرسپولیس 3؛ شکست آبادان بی دفاع

نفت 0 – پرسپولیس 3؛ شکست آبادان بی دفاع

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
چهارشنبه 18 بهمن 96 –ساعت: 17
صنعت نفت آبادان 0 – پرسپولیس تهران 3
گل‌ها فرشاد احمدزاده (13)، علی علیپور (27 و 55)
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری و بابک داوری
اخطار: حسین بغلانی، مگنو بایستا (نفت) - جلال حسینی (پرسپولیس)
تماشاگر: 10 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، سعید لطفی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده (60- حسین ساکی)، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم (61- میلاد جهانی)، محمد شادکام (52- طالب ریکانی)، حامد پاکدل و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (82- کمال کامیابی‌نیا)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (77- بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور (84- احمد نوراللهی) و گادوین منشا
سرمربی: برانکوایوانکوویچ

خلاصه بازی
پرسپولیس تهران با شکست دادن صنعت‌نفت آبادان فاصله امتیازی با تیم‌های تعقیب کننده در بالای جدول را افزایش داد.

صنعت‌نفت خسته از دیدارهای پیاپی در دو هفته اخیر مقابل پرسپولیس صدرنشین یک نیمه ضعیف را سپری کرد و 2 بار در همین 45 دقیقه نخست دروازه‌اش را مقابل صدرنشین بلامنازع لیگ برتر گشوده دید.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که تا این هفته به هیچ تیمی در خارج از خانه نباخته بودند، در آبادان هم برای کسب سه امتیاز گام به میدان گذاشتند و در وقت نخست مسابقه به هدف‌شان رسیدند. کناره‌های خط دفاعی نفت آبادان هدف‌گذاری کادر فنی پرسپولیس برای بازیکنان قرمزپوش این تیم بود و اکثر حملات آن‌ها روی نفوذ از کناره‌های خط دفاعی صنعت‌نفت و ارسال توپ‌های مواج به محوطه جریمه این تیم پایه‌گذاری می‌شد که اتفاقا خیلی زود به ثمر نشست و تیم میهمان در دقیقه 13 از همین طریق با ضربه سر احمدزاده به گل رسید.

شوت علیپور از پشت محوطه جریمه که با واکنش نامناسب نوشی صوفیانی همراه شد، شوک بعدی را در دقیقه 27 به صنعت‌نفت وارد کرد تا زردپوشان آبادانی بابت بازی ناهماهنگ نیمه اول به سختی تنبیه شوند و 2 گل را دریافت کنند.

بازیکنان صنعت‌نفت که خستگی در حرکات وساق‌های آن‌ها مشهود بود، در وقت نخست این مسابقه چند بار در نیمه زمین پرسپولیس و اطراف محوطه جریمه این تیم به ضربات ایستگاهی هم رسیدند اما در این زمینه هم موفق عمل نکردند تا با شکست برای استراحت راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، اوضاع برای صنعت‌نفت تغییری نداشت و در غیاب مرتضی اسدی، خط دفاعی زردپوشان بسیار آسیب‌پذیر نشان می‌داد و پرسپولیسی‌ها با سپری شدن 10دقیقه از این نیمه باز هم شبیه به نیمه اول دروازه میزبان را گشودند و این بار علیپور از روی ارسال وحید امیری گلزنی کرد.

فراز کمالوند برای سامان دادن به نقاط ضعف تیمش دست به سه تعویض متوالی در کمتر از ده دقیقه زد و با اضافه کردن طالب ریکانی، حسین ساکی و میلاد جهانی سعی داشت توازن را در بازی برقرار سازد تا از شکست سنگین تیمش جلوگیری کند، اما امروز روز صنعتی‌ها نبود و تلاش زردپوشان برای نزدیک شدن به دروازه صدرنشین لیگ در ادامه این دیدار هم ثمری نداشت تا پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس در خانه‌ی نفت آبادان به ثبت برسد.

شرح گل‌ها
0-1 (پرسپولیس): وحید امیری از منطقه راست خط دفاعی نفت آبادان حرکت کرده و پس از جا گذاشتن سعید لطفی توپ را به نقطه کور خط دفاعی میزبان فرستاد تا فرشاد احمدزاده که روی تیر دوم و  پشت سر مسعود ابراهیم‌زاده جاگیری کرده بود، با ضربه سر دروازه صنعتی‌ها را باز کند.

0-2 (پرسپولیس): علی علیپور در پشت محوطه جریمه صنعت‌نفت چند متر پیشروی کرد و ضربه این بازیکن در شرایطی که چندان خطرناک به نظر نمی‌رسید، پس از برخورد به دستان نوشی صوفیانی به درون دروازه نفت آبادان غلطید.

0-3 (پرسپولیس): وحید امیری این بار توپ را از مقابل علی عبدالله‌زاده به درون محوطه جریمه نفت آبادان فرستاد و علی علیپور که از سوی مدافعان یارگیری نشده بود، به راحتی گل سوم را به ثمررساند.

در حاشیه
* هواداران تیم صنعت‌نفت با وجود شکست در جام حذفی استقبال خوبی از این دیدار به عمل آوردند و از چند ساعت مانده به آغاز مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند تا از زردپوشان نفت حمایت کنند.
*  تماشاگران آبادانی بنرهای زیادی را در اعتراض به علیرضا فغانی، داور دیدار تیم‌شان با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در دست داشتند. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود: «آقای فغانی! روسیه حق تو نیست». در بنر دیگری به مهدی تاج بابت انتخاب فغانی برای قضاوت دیدار نیمه نهایی اعتراض شده بود.
*  تیم میزبان در این مسابقه یک جایگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص داده بود که با توجه به جو ورزشگاه هیچ تماشاگری از پرسپولیس به خودش اجازه نداد در این جایگاه مستقر شود.
* محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده از جمله بازیکنان پرسپولیس بودند که قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت نفت آبادان رفته و با مربیان این تیم دیدار کردند.
* علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده و کرار جاسم به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.
* قبل از آغاز بازی به دلیل مشکلی که برای تور دروازه سمت پرسپولیسی‌ها به وجود آمده بود لحظاتی بازی با تأخیر آغاز شد.
* در همان ابتدای بازی کرار جاسم در محوطه ۱۸ قدم پرسپولیس سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت اما این مسئله اعتراض نیمکت‌نشینان و هواداران آبادانی را در پی داشت.
* بعد از اینکه نفت آبادان گل دوم را دریافت کرد فراز کمالوند سرمربی این تیم چند بازیکن نیمکت نشین تیمش را برای گرم کردن به گوشه‌ای از زمین فرستاد.
* وقتی هواداران نفت آبادان علیه برانکو سرمربی پرسپولیس شعار می‌دادند این مربی کروات برای هواداران دست زد.
* طرفداران صنعت‌نفت بعد از گل سوم پرسپولیس نسبت به عملکرد بازیکنان تیم‌شان اعتراض کردند و شعار بازیکن بی غیرت سر دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
1
ترو خدا بسه.حالا هم بهونه این بود که استاد اسدی نبود.بخدا فوتبال صنعت بگیر نگیره.ی برد ی مساوی و یکی دوتاهم باخت.کله این تیم حرکتش مثل برق ۲۲۰ .نوسانی سینوسی هست.ب گل اول و بخصوص دوم توجه کنید اخه اینا چه گل هایی ک خوردن.ابرو فوتبال خوزستان رو بردید.اینم شد کری هایی ک قبل بازی اسنقلال خوندن.لطفا فقط حرف نزنید.بجاش بازی کنید و تو بازی انرژی بزارید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
3
تماشاگرا عالی بودن ولی نوشی صوفیانی افتضاح. رو هر دو تا گل اول مقصر بود. گل اول باید رو سانتر ها توپ رو مشت میکرد. اصن خروج نمیکنه رو سانت.بیرانوند تمام سانت ها رو مشت میکرد.گل دومم که یه توپ راحت رو نتونست درست مشت کنه.گل سوم دفاع ها خواب بودن همه مهاجمای حریف ازاد بودن.افتضاح بودیم حسابی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
3
خط دفاع نفت خیلی ضعیف بازی کردن عبداله زاده بغلانی لطفی ابراهیمی زیر صفر بودن خط هافبک افتضاح این میلاد جهانی و حسین ساکی در حد لیگ محلات همنیستن حیف پیرهن صنعت که تن ایناست
گزارشگر فقط سینه نزد
|
United States of America
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
3
امروز صنعت فقط برای اقای گلی علیپور بازی کرد ولاغیر گزارشگر هم مثل اینکه داره مداحی میکنه کمالوند فقط بلده پشت میکروفون حریفها رو بکوبه تو زمین بازیکنان انگار تو خواب زمستانی بودنن واالله با همین بازیکنان تیمهای اسیاییمون اگه داشتن حریفهاشون به توپ میبستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
2
1
فقط بلدن عربده كنن ما شهرمون اينجوري ما نميدونيم برزيل هستيم ابروي برزيل بردين خدارا شكر كه بازي رامشاهده نكردم ميدونم ابروریزي ميشه وابروي خوزستان بردن شماها به ليك يك تعلق دارين زنده باد فولاد خوزستان
موسوي شادگان
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
5
قبول کنید صنعت توان و نفرات لازم برای انجام سه بازی سنگین در مقابل مدعی ها را نداره . دوره رفت پرسپولیس ، پرسپولیس ، استقلال درچهارده روز و برگشت استقلال ، فولاد و پرسپولیس در سیزده روز . در رفت این در بازی سوم آیا استقلال بود که تیم خسته نفت را را چهار گله کرد و حالا تیم خسته نصیب پرسپولیس شد . برنامه ریزی لیگ به صنعت لطمه زد .
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
5
آقای ناشناس استقلال خوزستان هم در اهواز از این تیم سه گل خورد . حالا میخای دق دلی خالی کنی اشکال نداره اما صحبت از ابرو نکن . یک تیم صد میلیاردی که ادعای قهرمانی آسیا را داره اومده یک تیم خسته ده میلیاردی را برده . این میشه آبروریزی ! نه عزیزم این میشه اوج بی عدالتی .
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
3
دروازه بان نفت افتضاح است
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
2
این تیم اگه اصلاح بشه ویک سری بازیکن از تیم حذف بشن وبه جاشون چند بازیکن خوب اضافه بشه برا سال دیگه خیلی بهتر میشه.البته با تمام احترامی که برا کمالوند قائل هستم معتقدم که ایشون از نظر فنی در حد مربیان معمولی هست.ولی از نظرجذب بازیکن ومدیریت حواشی فوتبال خیلی خوبه.پیشنهاد من اینه که سال دیگه فرازکمالوند بشه سرپرست تیم نفت یا اگه قبول نکرد یه مربی خوب خارجی بزارن کنارش که چندتا چیز ازش یادبگیره.اگه این تیم امسالو میدادن دست فیروز کریمی یا دست نشان خیلی بهتر نتیجه میگرفتن.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
0
این که باخت ناجوانمردانه ب استقلال و اون پنالتی ۸۸ ب فولاد که داور هدیه کرد تو روحیه تیم تاثیر داشت حرفی نیست -ولی کجای ایران تیمی را میشناسید که سرخابی تو شهرشون هوادار نداشته باشه بجز ابادان واقعا خجالت داره این بازی --نفت از اول فصل چند تا مشکل اساسی داره هنوز هم داره ۱- خیلی راحت گل میخوره ۲- تیم فراز و فرود زیاد داره یک بازی مثل هفته قبل جنگنده و ی بازی مثل امروز بی آزار و کم رمق ۳- ب بازیکنان ذخیره اعتماد نمیشه اگر یزدان دوست دفاع وسطه پس چرا با بیرون رفتن عبدلله زاده ب زمین نیومد ؟؟؟؟ جاسم کرار هم از اول بازی ب فکر فریب داور و اعتراض ب داور بود من نمیدونم کی باید ایشان را توجیه کنه --سالاری چی کم تر از صوفیانی و سوشا داشت که رفت واقعا سالاری بهتر نبود --من ب عنوان هوادار با باخت تیمم گریه میکنم و تا آخر هم حمایت میکنم ولی توقع دارم بازیکن متوجه باشه این هوادار تو ایران نایابه شما برید بقیه ورزشگاها را نگاه کنید وقتی این دو تیم سرخابی میرن اونجا ولی تو آبادان فقط زرد لطفا دلسوزانه بازی کنید
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
1
همانطور که بعد از بازی فولاد-صنعت نفت نوشتم تیم پر فراز و نشیب نفت فرازش از بد شانسی برابر فولاد بود و نشیبش برابر پرسپولیس و حتی نوشتم اگر راست میگید همین دفاع و بازی را برابر پرسپولیس انجام دهید . ولی دوستان عزیز مثلی است که میگه هر چی پول بدی آش میخوری این تیم از روز اول دفاع مناسبی که در حد هافبک هاش و مهاجمینش قوی باشند نداشت و شکست به بهانه فقط نبودن یک بازیکن بنام اسدی عذر بدتر از گناهست و باید حالا که این فصل خرج کردند حداقل یکی دو بازیکن خوب هم برای دفاع می گرفتند . از اینها گذشته داوریهای ظالمانه امتیازات زیادی را از صنعت نفت گرفت که خود این مسئله در پایین آوردن روحیه بازیکنان این تیم اثر فرسایشی و مخرب زیادی داشته که با اضافه شدن خستگی مضاعف ناشی از برنامه ریزی بد فدراسیون فوتبال که به نفع سرخابی ها و برمبنای بازیهای آسیایی آنها تنظیم شده باعث نتیجه غیر عادی امروز شد . در مقابل تیم پرسپولیس امکانات کل یک کشور را به خود اختصاص داده که نتیجه ای هم در آسیا نخواهد داشت و مثل همیشه دست از پا درازتر حذف خواهند شد .
شایان
|
United States of America
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
2
باز هم می گویم حیف از سالاری که رفت
علیرضا
|
-
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
1
اقای موسوی از شادگان شما هم بهتره اظهار نظر توهین امیز نکنی تو اگه واقعا خوزستانی باتعصب بودی اینجوری درباره فوتبال خوزستان حرف نمیزدی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
1
0
آقای عدنان اسم دست نشانو نیار انگار یادت رفته بازیکنای سفارشی همش تو تیمش بود
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
2
گزارشگر مسابقه جناب آقای عرب زاده متاسفانه به درد فوتبال نمیخوره! (همانند کارگردان و تصویربردارای محترم) گزارشگر باید به تماشاگرای تلویزیونی هیجان فوتبال رو منتقل کنه صدای تماشاگرای توی استادیوم رو که درست وحسابی نداریم گزارشگر محترم هم که در حال خواندن انشاء است! اون گزارشگر دومیه شبکه آبادان هر کم وکاستی که داشت خیلی خوب به بازی جو میداد!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها