به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرصت 10 روزه کرار جاسم برای ارسال مدارک به فیفا

فرصت 10 روزه کرار جاسم برای ارسال مدارک

خوزستان اسپورت- ستاره عراقی تیم نفت آبادان 10 روز دیگر برای ارائه مدارک مطالباتش از باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) فرصت دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حدود سه ماه پیش بود که کرار جاسم، بازیکن پیشین تیم تراکتورسازی از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت کامل دستمزد خود شد. از طرفی دیگر، باشگاه تراکتورسازی هم مستنداتی داشت که به‌خاطر مسائل انضباطی بخشی از قرارداد کرار جاسم را کسر کرده است.

پس از شکایت این هافبک عراقی، باشگاه تراکتورسازی مستندات خود را ارائه کرده و این مستندات برای کرار جاسم نیز ارسال شده است. 15 فوریه (26 بهمن ماه) آخرین مهلت کرار جاسم است که دفاعیات خود را ارسال کند تا رأی پرونده صادر شود. کرار برای این کار فقط 10 روز دیگر مهلت دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
2
كرار براي تيمي كه با آن قرار داد مي بندد و بازيكنش مي شود تمام وجودش را در اختيار آن تيم مي گذارد و غيرتي بازي مي كند كرار مثل الان كه در آبادان بازي ميكند زماني هم كه در استقلال و تراكتور بازي ميكرد اگر كسي او را نمي شناخت مي گفت كه اين بچه تبريز است الحق و انصاف يك بازيكن حرفه اي ميباشد و انتظار دارد كه باشگاه هم مزدش را بدون چون و چرا پرداخت كند و اكثر درگيريهاي كرار در زمين حكايت از علاقه شديد او به تيمي است كه براي آن بازي ميكند و اصلاً مثل بعضي از بازيكنان اينچنين فكر نميكند كه من قراردادم تا پايان همين فصل با اين تيم بيشتر نيست و مجبور نيستم كه براي پيروزي آن از تمام وجودم مايه بگذارم بعضي از بازيكنان خارجي بر خلاف بعضي از بازيكنان ايراني بيشتر براي تيمشان غيرتي ميباشند نمونش مسلمان در فولاد كه حتي در پاسهاي معمولي هم قبل از پاس دادن دو دوتا چهارتا ميكرد و يك روز هم خودش را فولادي ندانست و مطمئناً ايشان در هر تيمي بازي كند دلش با آن تيم نخواهد بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها