به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

پورموسوی: امیدوارم دربی خوزستان با کیفیت باشد

پورموسوی: امیدوارم دربی خوزستان با کیفیت باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، برای این تیم هیچ تضمینی وجود ندارد که به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در ابتدا دهه فجر را تبریک می‌گویم. امیدواریم که فردا هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی، فوتبال خوزستان را به رخ بکشیم. این دو تیم بسیار فنی بازی می‌کنند و امیدوارم این بازی که به‌عنوان دربی خوزستان از آن یاد می‌شود، باکیفیت باشد. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی درباره حاشیه‌هایی که در بازی رفت این دو تیم ایجاد شد، تصریح کرد: در آن بازی اتفاقاتی روی سکوها بود که با تلاش مسئولان ختم به خیر شد و باعث نشد که کسی مصدوم یا محروم شود. با توجه به اینکه صنعت نفت از جام حذفی کنار گذاشته شده است، قطعاً آنها تمام تلاش‌شان را می‌کنند و انرژی‌شان را در لیگ می‌گذارند و آن باخت در جام حذفی مقابل استقلال را فراموش می‌کنند.

«قطعاً شاگردان کمالوند به دنبال بهتر شدن جایگاه‌شان در لیگ برتر هستند»، پورموسوی با بیان این افزود: ما امروز بازی آخر نفتی‌ها را کامل تماشا و نقاط ضعف و قوت این تیم را با کادر فنی بررسی کردیم که در بازی فردا از آنها استفاده خواهیم کرد. در طرف دیگر ما هم با انسجام و با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم تا برنده شویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره عملکرد فنی تیمش اشاره کرد: اینکه تیم تا حدی نمی‌تواند خوب به گل برسد از دست ما خارج است. ما سعی می‌کنیم در طول هفته روی بچه‌ها کار کنیم تا باور داشته باشند که در جریان بازی می‌توان گل‌های بیشتری به ثمر رساند. البته نسبت به نیم‌فصل اول تیم‌ها مقابل ما جدی‌تر بازی می‌کنند، چرا که ما را به‌عنوان یک مدعی می‌شناسند. اگر اشتباه هم داشته باشیم در جریان بازی باعث می‌شود بازی برده را به باخت تبدیل کنیم. ما تلاش می‌کنیم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌ها آماده نگه داریم.

پورموسوی درباره اینکه در بازی مقابل صنعت نفت چه غایبانی دارند، یادآور شد: محروم که نداریم، اما در این بازی عاشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره درگیری‌هایی که در بازی رفت این تیم مقابل صنعت نفت رقم خورد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم این درگیری‌ها فقط برای سکوها بود. فکر می‌کنم افرادی که مأموران انتظامی در ورزشگاه هستند باید فاصله‌ای بین هواداران ایجاد کنند تا درگیری به وجود نیاید. که البته در آن بازی فکر می‌کنم کلاً درگیری چهار پنج دقیقه در  بین نیمه بیشتر نبود که با دخالت مأموران ختم به خیر شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به طرح این موضوع که «با توجه به وضعیتی در جدول رده‌بندی دارید به نظر می‌رسد خیلی می‌توان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بود»، بیان کرد: آدم همیشه با امید زنده است اما هیچ‌وقت نمی‌توان در این باره تضمینی داد، چرا که ما هنوز 10 بازی پیش رو داریم که همه آنها برای ما حکم فینال را دارد و همه بازی‌ها سخت است.

لازم به ذکر است که فراز کمالوند به دلیل ساعت حرکت اتوبوس تیم نفت آبادان به اهواز نتوانست در این نشست خبری حاضر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
2
با احترام به تیم صنعت ولی برد با فولاده بدون شک ضمنا ابادانی های عزیز اگه اومدی وزشگاه غدیر قدمتون گلبارون خوش امدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
2
معرفت و‌ مرام ما نشون دهنده شخصیتمونه فولادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
3
خوزستانی ها همیشه متحد بودن و خواهند بود هرتیمی که فردا برنده باشه نتیجش میره توی جیب خوزستان . فقط میخواهیم بازی جذاب و جوانمردانه باشه . همیشه در هر ورزشگاهی چندتا تماشاگر نما هم هست که نباید رفتار اونهارو به حساب همه گذاشت . به امید موفقیت تیمهای خوزستانی . ما خوزستانیها جز خدا و مردم خوبمون حامی نداریم و همه دیدن که در بازی با استقلال تهران چگونه داور با نامردی تمام گل اول استقلال که به گفته کارشناسان ابتدا هند و سپس در آفساید زده شد را براحتی قبول کرد و توپ وارد دروازه استقلال شده را تایید نکند و پنالتی روی کرار را نگیرد تا کمک کند اس تهران با حمایت کثیف فدراسیون و داور برنده شود . خوزستان فقط باید به خودش و هوادارانش بنازد امیدی به پایتخت نشینان نیست .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
2
هردوتیم برای خوزستان سرمایه هستند پیروزیه هرکدام فرقی نداره فقط مساوی نشه سه امتیاز باید ذر خوزستان بمونه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
3
قدم دوستان عزیز آبادانی روی چشم،هواداران فولاد هیچ مشکلی با هواداران صنعت ندارند ،عرق خوزستانی حکم می کندهروقت نیاز باشد به آبادان رفته و صنعت را تشویق کنیم .
،با احترام به صنعت نفت و هواداران عزیز آبادانی ،به امید برد فولاد.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
1
0
فکر نکنم شما دوستان بازی رفت با ما تو ابادان بوده باشین....حق میدم بهتون
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
2
حق صنعت نفت ومردم شریف شهرم را خوردن آنهم توسط داور و کمک بیغیرتش خدا کنه استقلال خوزستان به فینال راه پیدا کنه وما مردم خوزستان قهرمان ومظلوم یک دل بریم ورزشگاه ویک صدا فقط تیم استقلال خوزستان را تشویق کنیم ونگذاریم تیم تهرانی تماشاگری تشویقش کنه مثل تماشاگران صنعت تا حداقل حقمان را ازتهرانیها گرفته باشیم خدا کنه امروز فولاد بازی را ببره وروز چهارشنبه هم صنعت تیم لنگیها راشکست بده که انشاءالله امسال دو تیم خوزستانی قهرمان لیگ وجام حذفی بشن همشهریان عزیز وآبادانیم من چند روز است که دارم غصه بازی با کیسه کشها را میخورم ودارم از ناراحتی میمیرم پس از دست من ناراحت نباشید که میگم خدا کنه امروز فولاد ببره چون دوست دارم دوتیم خوزستان قهرمان بشین شاید از شوک باخت صنعت عزیزم دربیام ولی خاک برسر مدیر عامل وهیئت مدیره صنعت نفت که هیچ اعتراضی به حق خوری ما انجام ندادند مگر بخاطر ما هواداران تو جام حذفی شرکت نکردید پس چرا از لیگ بخاطر اینکه حقتان را ضایع کردن و برد را به تیم کیسه دادن حرفی نزدید کمالوند تو چرا ساکتی تو که مرد وباشهامت بودی پس حالا چی چرا ساکت بخدا باید نتیجه به نفع صنعت نفت سه یک بشه اگر در آخر از همه همشهریان عزیز وبامرامم وهم استانیهای شجاعم پوزش میطلبم اگر حرف وکلمه ای کم ویا جابجا کرده ام خوزستان برزیلته آبادان تاج سر ایران
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
بازم شیش سه یک نچینی آقای پورموسوی به خدا خسته شدیم از دیدن اوتوبوس
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
اگر استقلال تهران در لیگ سهمیه گرفت فبها !... در غیر اینصورت باز هم این استقلال تهران است که به کمک داوران سهمیه حذفی را خواهد برد !!! اما در مورد دربی خوزستان ، انشاالله بازی زیبایی ببینیم و در پایان هر کدوم شایسته تر بود پیروز باشه . هواداران هم که زحمتی می کشند و به استادیو میروند احترام هم را داشته باشند و از تماشای بازی لذت ببرند و به هم درس اخلاق و مهمان نوازی بدهند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها