به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

لیگ امید؛ توقف فولاد و باخت سنگین نفت آبادان

لیگ امید؛ توقف فولاد و باخت سنگین نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی در سه بازی ابتدایی از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران نتایج خوبی کسب نکردند.

به گزارش خوزستان اسپورت،رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور که با دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان وارد هفته هجدهم شده بود، عصر امروز با انجام 2 بازی دیگر ادامه یافت و تیم‌های همنام نفت اهواز و نفت آبادان برابر حریفان شکست خوردند.

در اولین بازی این هفته، تیم امیدهای فولاد خوزستان در برابر تیم مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا 36 امتیازی شود. نفت اهواز نیز بازی خانگی‌اش را با نتیجه 2 بر یک به مس کرمان واگذار کرد و به رده دهم جدول نزول پیدا کرد.

امیدهای صنعت‎نفت آبادان هم در مصاف با ذوب‌آهن صدرنشین روز بدی را پشت سر گذاشتند و با 4 گل شکست را پذیرا شدند. صنعتی‌ها با این باخت از نزدیک شدن به مثلث بالای جدول باز ماندند.

همچنین بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با ملی‌حفاری اهواز که قرار بود در تبریز انجام شود، همانند بازی تیم‌های البدر بندر کنگ و ملوان انزلی به تعویق افتاد.

نتایج دیدارهای برگزار شده از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور و جدول رده‌بندی این مسابقات را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

* مس رفسنجان 1 – فولاد خوزستان 1
* نفت اهواز 1 – مس کرمان 2
* صنعت نفت آبادان 0 – ذوب آهن اصفهان 4
* صبای قم – ملوان انزلی (فردا برگزار می‌شود)
* تراکتورسازی تبریز – ملی حفاری اهواز (به تعویق افتاد)
* البدر بندر کنگ – ملوان انزلی (به تعویق افتاد)

لیگ امید؛ توقف فولاد و باخت سنگین نفت آبادان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها