به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری رکورد مصاحبه کردن را شکست

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان رکورد مصاحبه کردن در اسفندماه جاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فاضل بختیاری مدیرعامل استقلال خوزستان در روزهای اندک سپری شده از اسفندماه جاری بیشتر از سایر مدیران شاغل در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با رسانه های گروهی مصاحبه کرده و رکورد مصاحبه کردن در اسفندماه را در بین مدیران 16 باشگاه لیگ برتری به خود اختصاص داده است.

بختیاری که تا چندی پیش به سبک سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از حضور در رسانه ها پرهیز کرده و همه وقت خود را صرف برنامه ریزی و مدیریت استقلال خوزستان می کرد، پس از بازی فولاد و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر حضوری فعال در رسانه ها داشته و در روزهای اندک سپری شده از اسفند ماه حضور رسانه ای خود را بسیار پررنگ تر از همیشه کرده است.

ظاهراً قرار است بختیاری اقدام به ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال خوزستان هم بکند تا همه مصاحبه ها در باشگاه استقلال خوزستان از طریق مدیران و کادر فنی انجام شود.

ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال خوزستان در شرایطی که برخی از آن ها با بیان برخی صحبت ها مشکل ساز می شوند، یک اقدام مفید برای کاستن حاشیه های استقلال خوزستان است، به شرطی که عبدالله ویسی و فاضل بختیاری هم در همین راستا همکاری کنند و با کم کردن تعداد مصاحبه ها در افزایش آرامش تیم خود نقش پررنگی داشته باشند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
2
4
بعنوان یک خوزستانی دلسوز از آقای بختیاری میخواهم که بجای این همه مصاحبه ها به داد تیم استقلال صنعتی برسد که واقعا این روزها در پرتگاه سقوط قرار گرفته است و با توجه به تحولاتی که در تیمهای پائین جدول گردید و نتایج خوبشان دیگر هیچ جای اشتباه برای ویسی و بازیکنانش وجود ندارد وشاید حتی با از دست دادن امتیاز یک بازی هم سقوطشان حتمی شود .امیدوارم که این بار این خطر را جدی بگیرند.
علی مهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
2
سلام
باید به مدیریت بختیاری اعتماد کرد سرش تو لاک خودشه و بعنوان مدیر آینده دار در فوتبال کشور باید ازش یاد کنیم
این تیم مشکل مالی . امکاناتی نداره بلحاظ فنی انصافا عالی کار میکنه اما دچار بد شانسی در گلزنی هست مطمئن باشید با مدیریت بختیاری و درایت کادر فنی تیم از این وضعیت خارج میشه.
ممنونم
پاسخ ها
فقط خوزستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
برادر عزیز مدیریت خوب نه باید خودش را وابسته به یک شخص کند و این آقا خودش را شدیدن به ویسی وابسته کرده است ومطمئن باش این وابستگی است نه حمایت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها