به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح تاج به مجلس درباره بازی بانوان در اهواز

توضیح تاج به مجلس درباره بازی بانوان در اهواز

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری یک مسابقه از لیگ فوتبال بانوان و لغو یک بازی از لیگ برتر آقایان در اهواز به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیح‌های خود را ارایه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تاج اظهار داشت: به همراه وزیر ورزش و برخی مسئولان ورزشی به مجلس شورای اسلامی رفتیم که در این جلسه نمایندگان مسایل و سوال‌های خود را مطرح کردند. نمایندگان مجلس از وزیر ورزش در مورد طرح‌های عمرانی نیمه کاره در ورزش سوال پرسیدند و وزیر هم توضیحات خود را بیان کرد. تنها سوال تخصصی که در این جلسه از من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده شد در مورد شفافیت مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود و اینکه نمایندگان محترم مجلس نواقصی را در مورد این دو باشگاه مشاهد کرده بودند که من هم توضیح‌های لازم را در این ارتباط به آنها ارایه کردم.

وی افزود: یکی دیگر از مسایلی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موردش سوال کردند علت تبعیضی بود که بین برگزاری مسابقه فوتبال بانوان در شهر اهواز و لغو بازی آقایان در همان شهر و در همان روز بود که بنده هم گفتم ساعت این دو بازی کاملا متفاوت بوده. بازی تیم بانوان صبح بود که هوای برای برگزاری مسابقه مناسب بوده اما بازی تیم آقایان عصر برگزار شد که شدت گرد و غبار زیاد بوده و مسابقه آقایان به همین دلیل لغو شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظر می‌رسد که توضیح‌هایی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شد آنها را قانع کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Germany
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
اقای تاج اگر شما و اون رفیقت اصفهانیآن در صدد مافیا بازی و خروج ناجوانمردانه سپاهان از رده سقوط باشید قطعا صدای فساد در داوری از صحن علنی مجلس ب گوش شما خواهد رسید و البته اقای شریف هم هشدار دادند که فولاد را وادار ب رفتار سخیف نکنید !!!
امیدوارم اژدری از پشت خنجر نزند!!!
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
طبق اخبار مسوالان استانی اصفهان در تمرین سپاهان حاضر شدند
انتظار داریم باشگاه فولاد و مسولان خوزستآن هم در تمرین فولاد حاضر شوند تا نشان دهند حواسشان ب فدراسیون و کمیته داوران است.یادمان نرود اصفهانیان در مسابقه فولاد پیکان عمدا از داور تهرانی استفاده کرد.پیکان ار جمله باشگاههای است که ب واسطه کمپانی اش حوادث مشکوک داوری را ب نفع خود رقم زده است
داور تهرانی یعنی تمام توپ های 50 50 ب نفع پیکان باشد
کوچکترین برخورد پنالتی اعلام شود
اطمینان ب تیم پیکان که در شرایط خطر در محوطه جریمه خطر کنند و پنالتی اعلام نشود
حال کمی بفکر بازی با سپاهان باشیم
باید بدانید خطر بزرگی است.
اژدری بی عرضه و سرسپرده ب مدیران ارشد خیانت نکن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها