به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خوزستان جای سپاهان را می‌گیرد؟

استقلال خوزستان جای سپاهان را می‌گیرد؟

خوزستان اسپورت- شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان باعث رسیدن جایگاه سپاهان در جدول رده‌بندی به استقلال خوزستان می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در اولین بازی از ثلث سوم لیگ هفدهم، آبی‌پوشان استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود.

شاگردان ویسی که در 2 مسابقه اخیرشان برابر پدیده و پارس جنوبی 4 امتیاز دشت کرده‌‌اند، این بار صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ را در اهواز ملاقات می‌کنند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند آبی‌پوشان استقلال را تا رده دوازدهم جدول بالا ببرد. استقلال خوزستان اگر موفق به شکست ذوب‌آهن شود، جای سپاهان را در رده دوازدهم خواهد گرفت و سپاهانی‌ها به رده سیزدهم سقوط می‌کنند.

نتیجه بازی استقلال خوزستان و ذوب‌آهن برای طرفداران فولاد خوزستان نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت، چرا که پیروزی ذوب‌آهن به معنای صعود این تیم اصفهانی به رده دوم جدول رده‌بندی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
2
خیلی نگرانم مبادا سپاهان بخاطر نفوذ که دارد باعث شود فولاد را پله ای برای گریز از منطقه خطر کنند.اصولا مدیران فولاد و کادر فنی ب هیچ وجه نباید زیر بار خواسته های نابجا شرکت فولاد مبارکه اصفهان بروند.امیدوارم فولاد تیم بهم ریخته سپاهان را درهم کوبد.خدا ب دادمان برسد که ممکن است فدراسیون بل یک تیر دو نشان بزند.ممکن است با درآوردن بازی ب نفع سپاهان از طریق کمیته داوران باعث شوند سپاهان از منطقه سقوط رها شود و از طرفی جایگاه ذوب آهن برای رتبه دوم تثبیت شود.اقایان شریف و مسولین صنایع فولاد خوزستان آگاه باشید این هفته خطر توطئه اصفهان بشدت فوتبال خوزستان را تهدید میکند.
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
2
سلام
به امید پیروزی وعده ما غدیر اهواز هورا هورا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها