به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: امیدوارم ملکی عذرخواهی کند

پورموسوی: امیدوارم ملکی عذرخواهی کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ امیدوارم داور بازی‌مان برابر گسترش فولاد تبریز به خاطر اشتباهاتش در این بازی شهامت عذرخواهی از ما را داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به بحث‌های اخیر و برخی تصمیم‌های داوران که به ضرر فولاد تمام شده است، گفت: خوشبختانه در برنامه 90 هم ثابت شد که تیم ما در سه مسابقه از چهار دیداری که به مساوی رسید، از اشتباهات داوری ضرر کرده و این موضوع مانع از پیروزی فولاد شده است. هر چند این اشتباهات سهوی بود، ولی به‌هرحال ما می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند چرا فولاد از حریفان جلو می‌افتد، اما گل مساوی را دریافت می‌کند. به عنوان مثال ما در بازی با مشکی‌پوشان گل زدیم و یک خطای پنالتی روی جانفزا رخ داد، ولی داور به اشتباه آن را اعلام نکرد. در همین بازی با گسترش فولاد هم گل حریف خطا بود و پنالتی ما را هم نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: بازیکن ما در مورد اینکه چرا برای ما پنالتی نگرفتند اعتراض می‌کند، ولی داور مسابقه طوری حرف می‌زند که واقعاً شایسته نیست. او به بازیکن ما گفت که مگر می‌تواند دست بازیکن گسترش فولاد را ببُرد تا آن بازیکن هند نکند. ما انتظار نداشتیم آقای ملکی این‌طور صحبت کند و حالا امیدواریم که او شهامت داشته باشد و بابت اشتباهاتی که داشت از ما عذرخواهی کند.

پورموسوی در خصوص بازی تیمش برابر پیکان، تیمی که در هشت هفته اخیر برنده نشده است، اظهار داشت:‌ ما قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و به هیچ عنوان به شرایط تیم حریف فکر نمی‌کنیم. ما در بازی رفت هم به دلیل اشتباهات داوری شکست خوردیم و حداقل امیدوارم که سازمان لیگ در بازی‌های حساس از داوران باتجربه استفاده کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
4
داوری این دو سه هفته بضرر فولاد بوده ولی خودمون هم اشتباهاتی داشتیم سید جان تعویضهای خوبی انجام نمیدی لطفا از مشاورین قوی در کنار خودت استفاده کن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
4
اقای پورموسوی به جوانان تیم بیشتر توجه کنید واقعا توی تمرینات جوانان از با تجربه ها بهتر کار میکنن چرا حتی روی نیمکت جایی ندارن باند بازی رو کنار بذاریدو به بازیکنان شایسته بازی بدید.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1
2
جنابعالی سه مسابقه داری ناشی گری فوتبالی میکنی و خودسرانه بصورت آماتوری ترکیب بهم میریزی بعد بازیکنان آماده رو ی دفعه از شرایط مسابقات دور میکنی. عذر خواهی میکنی بعد هفته بعد دوباره همون رفتار رو نشون میدی!!!
لطفا در مورد داوری که مامور سازمان لیگ برای قهرمان کردن پرسپولیس گماشته بود حرف نزنید !!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها