به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

زرین ساعد: تماشاگران را ببینیم روحیه می‌گیریم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تمرینات خوبی را سپری کرده ام و می خواهم همان دروازه بان دور رفت باشم.

هادی زرین ساعد در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار تیم های اهوازی استقلال و فولادنوین در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اظهار کرد: به نظر من بازی روز یکشنبه سخت ترین بازی لیگ یک برای هر دو تیم خواهد بود. این بازی علاوه بر اینکه دربی محسوب می شود، به دلیل موقعیت دو تیم در جدول رده بندی بازی شش امتیازی محسوب می شود.

زرین ساعد در پاسخ به این سئوال که چرا آمار گل های خورده او نسبت به دور رفت بیشتر شده، توضیح داد: در نیم فصل اول تمرینات بیشتری انجام می دادیم و تیم دچار تغییرات نشده بود. انگیزه بازیکنان در نیم فصل اول خیلی بالا بود و همه آماده بودند ولی پس از اینکه مشکلاتی در تیم به وجود آمد، وقفه هایی در تمرینات ایجاد شد و در افت بازیکنان تیم تأثیر داشت. با این وجود سعی دارم که بار دیگر بدنم را به آمادگی کامل برسانم تا دروازه بان مطمئنی برای استقلال باشم.

دروازه بان استقلال اهواز با ابراز امیدواری نسبت به آینده این تیم گفت: همه مربیان و بازیکنان دارند تلاش خود را انجام می دهند. امیدوارم با تمرینات مرتبی که انجام می دهیم به آمادگی دور رفت برسیم و بتوانیم برای صعود به لیگ برتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مالی استقلال اهواز اظهار کرد: مشکلات مالی برطرف نشده است. مدیرعامل باشگاه دارد تلاش می کند تا مشکلات مالی را برطرف کند تا بازیکنان با خیال آسوده در ادامه بازی ها حاضر شوند.

هادی زرین ساعد در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: از همه استقلالی های اهواز درخواست دارم به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند. حالا که خبری از پول نیست، دوست داریم طرفداران تیم را در استادیوم ببینیم تا با روحیه بهتری مقابل فولادنوین قرار بگیرم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
هادي دست طلايي شما يكي از بزرگان تيم هستي اميدوارم بتونيد اميدواريمان رو برگردونيد.
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
هواداران استقلال اهوازهمیشه حامی استقلال اهوازبودن هستن وخواهندماند
هواداران استقلال اهوازدراون شرجیهای ۶۰درجه بودن درخاکهای باغلظت ۷۰برابربودن درسرمای شدیداهوازبودن وامروزحتی اگه سنگ بباره بازهم به ورزشگاه میان واستقلال واستقلالیهاروتشویق میکنن وازاستقلال اهوازحمایت میکنیم
امیدوارم همونجورکه هادی دست طلا ازحضور هوادارا خوشحال میشه وروحیه میگیره باپیروزی استقلال اهوازوبازی زیبای بازیکنان ماهم جشن وشادی برقرارمیکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها