به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

شکست‌ناپذیران لیگ برتر تا کجا پیش می‌روند؟

شکست‌ناپذیران لیگ تا کجا پیش می‌روند؟

خوزستان اسپورت- شکست ناپذیری سه تیم فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران در لیگ برتر ادامه دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، سه تیمی که در هفته های اخیر بدون شکست بودند در هفته نوزدهم هم به این روند خود ادامه دادند. پرسپولیس بازی خود را برد، استقلال و فولاد هم مساوی کردند.

پارس جنوبی جم اولین تیم شکست‌ناپذیر لیگ هفدهم لقب گرفت، این تیم شگفتی‌ساز 11 هفته بدون باخت را تجربه کرد تا اینکه در هفته دوازدهم مغلوب فولاد خوزستان شد.

فولاد که نوار شکست‌ناپذیری پارس جنوبی را قطع کرد، خودش موفق شد به حدنصاب جدیدی در این فصل برسد. این تیم در بازی هفته نوزدهم مقابل گسترش فولاد به چهاردهمین هفته بدون شکست خود رسید و رکورد جدیدی در لیگ امسال ثبت کرد.

پرسپولیس هم پا به پای فولاد پیش آمده و در بازی با سیاه‌جامگان سیزدهمین هفته بدون باخت خود را تجربه کرد.

سومین تیمی که در این هفته‌ها نمی‌بازد، استقلال تهران است که حالا به 9 هفته بدون باخت رسیده است. ذوب آهن هم در پنج هفته اخیر شکست نخورده است.

فولاد، پرسپولیس و استقلال تهران، هر سه می‌توانند امیدوار باشند که رکورد شکست نخوردن در لیگ هفدهم را به نام خود ثبت کنند.

برای ثبت رکورد شکست ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر هر سه تیم اما کار سختی دارند.

رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر 21 هفته است. سپاهان در لیگ دهم این رکورد را ثبت کرد و پرسپولیس در لیگ پانزدهم موفق به تکرار آن شد.

فولاد برای رسیدن به این رکورد به هفت بازی دیگر نیاز دارد و پرسپولیس به هشت مسابقه. هر دو تیم دیدارهای سختی در ادامه لیگ دارند و رسیدن به رکورد 21 بازی بدون باخت ماموریت دشواری است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
1
0
بلکن همین هفته. خوراک فولاد از بحران خارج کردن تیم هاست. زحمت میکشن پیکان از بحران خارج میکنند
اهوازیم و خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
اقای فرخزاد .... با تمام احتراماتی که برای شما دارم ..شما چرا از فولاد بد میگی ..فکر کنم زورتون اومده... یکم با وقایع کنار بیایید و به فولاد و مربی و بازیکن هجمه وارد نکنید ...
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
1
عزیزان ما خوزرستانی ها که همه لحاظ بی پشتوانه ایم تنها خودمان را داریم انصافا خودزنی نکنیم فولاد که نتایج خوبی گرفته بخدا کمتر کسی تصور میکرد چنین جایگاهی راکسب کند بیاییم تیم های استانمان را غیرتمندانه حمایت کنیم ...تسویه حساب های شخصی راکنار بگذاریم ....خانه فوتبال ما همین تیمهای فولاد نفت آبادان استقلال خوزستان نفت مسجدسلیمان است ...تیم های تهرانی خانه مانیست یااستانهای دیگر... بقول شاملو من اینجایی ام چراغم دراین خانه میسوزد... درود به آن خوزستانی که مشعل خانه اش را زنده نگه می دارد
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
1
استاد من بد نگفتم. سابقه تیم رو گفتم. حالا من شدم بده. من !!! و اونایی که موقع اس و پس خوزستان و به ارزنی میفروشن شدن خوبه. جالبه والا. امیدوارم بزنه پیکان رو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها