به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بیت سعید: مقابل استقلال اهواز غریبه نیستیم

بازیکن تأثیرگذار تیم فولادنوین اهواز که چهار گل با پیراهن این تیم در لیگ یک به ثمر رسانده اعتقاد دارد که لیگ دسته اول کاستی های زیادی دارد.

حسن بیت سعید در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره بازی تیم های استقلال و فولادنوین اهواز گفت: ما دو تیم همشهری هستیم و امیدوارم بتوانیم مسابقه ای را ارائه کنیم که همه تماشاگران از بازی لذت ببرند. درست است که استقلال اهواز در استادیوم تختی میزبان است ولی همشهری بودن دو تیم باعث می شود تا تیم ما در این بازی غریبه نباشد.

بیت سعید در خصوص شانس فولادنوین برای صعود به لیگ برتر گفت: هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است و تا آخرین دقیقه از مسابقات لیگ یک تلاش می کنیم تا مجوز صعود به لیگ برتر را بگیریم.

بازیکن فولادنوین اهواز درباره اظهار نظر سازمان لیگ مبنی بر جلوگیری از حضور فولادنوین در لیگ برتر عنوان کرد: باشگاه فولادنوین باشگاهی است که به صورت مستقل فعالیت می کند. این باشگاه دارای هیئت مدیره و مدیرعامل جداگانه است. من فکر می کنم اظهارنظرهایی که صورت گرفته به دلیل بی اطلاعی از وضعیت مالکیت باشگاه فولادنوین بوده است.

وی در خصوص کیفیت مسابقات لیگ دسته اول گفت: لیگ یک مشکلات زیادی دارد. به عنوان مثال تیم ها با یک نوع توپ تمرین می کنند ولی روز بازی محبورند از توپ های مخصوص بازی استفاده کنند. اشتباهات  داوری هم یکی دیگر از مشکلات لیگ یک است. هفته گذشته گل سرنوشت ساز  تیم ما مقابل گیتی پسند اصفهان را مردود اعلام کردند و اجازه ندادند سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم این مشکلات برطرف شوند تا بتوانیم مسابقات بهتری را شاهد باشیم.

حسن بیت سعید در پایان گفت: از هواداران هر دو تیم خواهش می کنم بدون توجه به مسائل حاشیه ای فقط به تشویق تیم خود بپردازند و اجازه بدهند تا مسابقه ای جذاب را شاهد باشیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
2
اگه اشتباه نکرده باشم
طبق قانون دوتیم بایک نام وزیرنظریک شرکت حتی اگه هیت مدیره ومدیرعامل مجزاداشته باشن چون زیرنظریک شرکتن حق شرکت درلیگ برترنداره واونجوری که مسولین محترم سازمان لیگ اعلام کردن که باشگاه حق فروش امتیازبه خارج استان رونداره
ازشماتقاضادارم بیشترتوضیح بدیدممنون میشم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
1
0
فولاد نوین باید هدفش فقط صعود باشه و به این مسایل حاشیه ای توجه نکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها