به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

موسوی: نیروی پیمانکاری پروژه فولاد هستیم

کریم عزیزنژاد
سرمربی تیم فوتبال فولادنوین اعتقاد دارد که او همچون نیروی پیمانکاری که متعهد به تکمیل کارش شده، پروژه رساندن فولادنوین به لیگ برتر را دنبال خواهد کرد.
کورش موسوی در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت در خصوص دربی لیگ یک برابر استقلال اهواز و صحبت های بهروان مبنی بر عدم امکان حضور فولادنوین در لیگ برتر صحبت هایی انجام داد.
مصاحبه کورش موسوی با خبرنگار خوزستان اسپورت را مرور کنید.

استقلال اهواز قابل احترام است
استقلال اهواز از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که طرفداران زیادی دارد. این تیم اخیراً تغییراتی در کادر فنی داده و از یک مربی خوب بهره گرفته است. ما به استقلال اهواز به عنوان یک تیم قابل احترام نگاه می کنیم.

هر بازی حکم فینال دارد
بازی مقابل استقلال اهواز مثل بقیه بازی ها سه امتیازز دارد ولی باید این نکته را در نظر بگیریم که اکنون هر بازی برای فولادنوین حکم فینال دارد. تیم ما در اندیشه صعود به لیگ برتر است و پس از تساوی مقابل گیتی پسند دوست نداریم امتیازات دیگری را از دست بدهیم.

رضا حاتمی به این بازی نمی رسد
رضا حاتمی کماکان مصدوم است و به دیدار مقابل استقلال اهواز نمی رسد. ادریس کوچکی هم دچار آسیب دیدگی شده ولی پزشک تیم هنوز درباره این بازیکن نظری نداده است.

ما نیروی پیمانکاری فولاد هستیم
در خصوص اظهار نظر بهروان مبنی بر عدم امکان حضور فولادنوین در لیگ برتر باید بگویم که ما به عنوان نیروی پیمانکاری باشگاه فولادنوین در یک پروژه مشغول به کار شده ایم. هدف این پروژه رسیدن به لیگ برتر است. من و همه اعضای تیم فولادنوین به عنوان نیروی پیمانکاری باید تلاش کنیم تا این پروژه را تکمیل و تحویل مسئولان آن بدهیم.
هنگامی که پروژه کامل شد و ان را تحویل مسئولان دادیم، آن ها تصمیم نهایی را خواهند گرفت. در حال حاضر مهم اینست که پروژه رساندن فولادنوین به لیگ برتر را تکمیل کنیم. بعد از آن هم منتظر تصمیم گیری مسئولان می مانیم.

موسوی: ما پیمانکار پروژه فولاد هستیم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها