به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷

حردانی: قرار بود قبل از یزدی سرمربی شوم

کریم عزیزنژاد
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز می گوید این باشگاه قبل از انتخاب داریوش یزدی در ابتدای فصل به او پیشنهاد مربی گری داده بود.
فریدون حردانی که با حکمی از سوی ارسطو جهانداری به عنوان سرمربی استقلال اهواز منصوب شده، در گفت و گو با خبرنگار خوزستان اسپورت درباره حضورش در استقلال و بازی حساس مقابل فولادنوین صحبت کرد.
مصاحبه فریدون حردانی با خبرنگار خوزستان اسپورت را مرور کنید.

قبل از یزدی به من پیشنهاد شد
حضورم در استقلال با درخواست مدیرعامل این باشگاه انجام شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که باشگاه استقلال اهواز در ابتدای فصل و قبل از عقد قرارداد با داریوش یزدی با من مذاکره کرده بود ولی در آن مقطع بنا به دلایلی به استقلال نیامدم. اکنون هم با توجه به همه مشکلاتی که استقلال اهواز دارد، به این تیم آمده ام تا کمک کنم.

چند بازیکن اصلی رفته اند
داریوش یزدی واقعاً برای استقلال اهواز زحمت کشید و نتایج خوبی گرفت ولی شرایط استقلال اهواز در حال حاضر با نیم فصل اول تفاوت دارد. شما ببینید بازیکنانی چون احمد بوعذار، مصطفی نوروزی، عباس بوعذار، اتابک نمازی، ساسان شیرمردی و مهدی الحایی از این تیم جدا شده اند. چند بازیکن جدید هم که به استقلال اهواز اضافه شده اند زمان می خواهند تا با این تیم هماهنگ شوند.

شناخت کاملی از بازیکنان فعلی ندارم
چون تازه به استقلال اهواز آمده ام شناخت کاملی از بازیکنان این تیم ندارم. در زمینه شناخت بازیکنان از اعضای کادر فنی که در این تیم باقی مانده اند کمک می گیرم. انشاءالله تا یکی دو هفته دیگر به صورت کامل با تیم آشنا می شوم.

از فولادنوین شناخت کامل دارم
من از بدو تأسیس باشگاه فولادنوین با این باشگاه همکاری داشته ام. فولادنوین دارای مدیریت خوب، امکانات خوب، کادر فنی خوب و بازیکنان خوب است. استقلال اهواز هم همیشه بازی زیبایی برابر فولادنوین ارائه کرده است. این بازی به نوعی دربی کوچک اهواز محسوب می شود. به نظرم هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، می تواند پیروز میدان باشد.

چند بازیکن را نداریم
چند بازیکن استقلال اهواز در بازی مقابل فولادنوین به میدان نخواهند رفت. علی حسنی به دلیل برگزاری مراسم ازدواج، سعید چاه جویی به دلیل مصدومیت، حامد بوربور و یوسف بهزادی به دلیل مصدومیت از غایبین استقلال در بازی مقابل فولادنوین هستند ولی بقیه بچه ها مشکلی برای این بازی ندارند.

امیدوارم تماشاگران بیایند
امیدوار هستم که طرفداران استقلال اهواز و سایر تیم ها به استادیوم تختی بیایند و این بازی خوب را از نزدیک تماشا کنند.

حردانی: قرار بود قبل از یزدی سرمربی شوم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها