به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پوست‌اندازی استقلال خوزستان در ثلث سوم لیگ

پوست‌اندازی استقلال خوزستان در ثلث سوم لیگ

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در حال پوست‌اندازی برای حضوری بهتر در ثلث پایانی لیگ هفدهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال خوزستان در هفته پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برای جذب بازیکنان جدید دست به‌کار شده است. استقلالی‌ها در 2 روز گذشته با اسماعیل شریفات، محمد شریفی و یعقوب کریمی قرارداد رسمی بسته‌اند و اخباری مبنی بر مذاکره با مهدی مؤمنی از پیکان و دانیال ماهینی از سایپا شنیده می‌شود.

ویژه‌گی دور جدید یارگیری استقلالی‌های خوزستان اینست که بازیکنان جذب شده در روزهای اخیر و نفراتی که صحبت ‌هایی مبنی بر احتمال حضورشان در قهرمان لیگ پانزدهم شنیده می‌شود، همگی از بازیکنان شاغل در فصل جاری لیگ برتر بوده‌اند که در تیم‌های نیمه بالای جدول عضویت داشته‌اند.

استقلال خوزستان که به‌عنوان جوان‌ترین تیم فصل جاری لیگ برتر و در پایان هفته هجدهم به منطقه سقوط جدول نزول پیدا کرده است، با جذب نفرات جدیدی که به تدریج به ترکیب اصلی آبی‌پوشان اضافه می‌شوند، احتمالاً در ثلث سوم لیگ چهره‌ای متفاوت پیدا خواهد کرد و با اضافه شدن تدریجی خریدهای جدید و هماهنگ شدن آن‌ها با نفرات قبلی، شاهد تیم متفاوتی از استقلال خوزستان در هفته‌های آینده خواهیم بود.

فعالیت باشگاه استقلال خوزستان در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی نشان می‌دهد که علاوه بر حفظ سهمیه‌ی خوزستان در جدول لیگ، این باشگاه نگاه ویژه‌ای نیز به جام حذفی دارد و حالا که استقلال خوزستان برای نخستین بار در تاریخ جام حذفی ایران به نیمه نهایی رسیده است، متولیان این باشگاه می‌خواهند از این فرصت طلایی برای حفظ کاپ قهرمانی جام حذفی در این استان فوتبال‌خیز استفاده کنند.

استقلال خوزستان بعد از بالا بردن جام قهرمانی لیگ پانزدهم، به‌دلیل عدم پایبندی مالکان سابق نسبت به انجام تعهدات مالی رو به افول گذاشت و تابستان امسال تعداد 20 بازیکن را از دست داد، اما با حضور مالکان خوزستانی وضعیت این باشگاه تغییر یافته است و امیدهای هواداران خوزستانی برای احیای این تیم رفته رفته افزایش پیدا می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
1
با سلام
بازیکنان جدید میتونن امروز بازی کنن لطفا جواب
مدیر پایگاه سلام
بله در صورت صلاحدید کادر فنی می توانند بازی کنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها