به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹

هدایت ممبینی: مدیرعامل فولاد را عوض کنید!

هدایت ممبینی هیچ واکنشی در قبال صحبت های نادرست فردوسی پور نشان نداد و باشگاه فولاد را هدف گرفت.
کارشناس داوری برنامه تلویزیونی 90 خواستار تغییر مدیریت باشگاه فولاد خوزستان شد!

به گزارش سایت ورزش خوزستان، هدایت ممبینی عضو شورای شهر اهواز که به عنوان کارشناس داوری برنامه 90 این هفته در استودیو 14 ساختمان سیما حضور یافته بود، به انتقاد از عملکرد باشگاه فولاد پرداخت و خواستار تغییر مدیریت این باشگاه شد! آن هم در شرایطی که فولاد از جهات مختلف مورد تهاجم واقع شده و حداقل انتظار می رفت که کارشناس داوری برنامه 90 به عنوان یک خوزستانی از بیان جملاتی که در حیطه وظایف وی نبوده، خودداری می کرد و زمان دیگری را برای تسویه حساب با فولادی ها برمی گزید.

این اتفاق عجیب در برنامه ای رخ داد که مجری آن چند دقیقه قبل از صحبت های ممبینی ادعا کرد برنامه اش در سطح برنامه های ورزشی طراز اول جهان عمل می کند! برنامه ای که به عنوان خط دهنده اصلی فوتبال ایران شناخته می شود و شاید حال و روز امروز فوتبال ایران، متأثر از همین موضوع باشد.

اما برای اطلاع از انگیزه های ممبینی برای بیان صحبت های دوشنبه شب جالب است بدانید که ممبینی از فروردین سال جاری با مدیرعامل فولاد دچار تنش شد و مدت ها در انتظار فرصتی بود تا با دهکردی تسویه حساب کند.

فروردین ماه و در جریان برگزاری انتخابات رییس هیئت فوتبال خوزستان، هدایت ممبینی رقابت را به عبدالکاظم طالقانی دیگر کاندیدای ریاست این هیئت باخت. باختن رقابت انتخاباتی به فردی که هیچ سابقه ورزشی در کارنامه وی قبل از ورودش به هیئت فوتبال خوزستان دیده نمی شد، برای این داور بازنشسته فوتبال ایران قابل هضم نبود و ممبینی بارها در محافل ورزشی استان به این موضوع اشاره داشت که طالقانی با حمایت دهکردی به ریاست هیئت فوتبال رسیده است. ادعایی که از سوی دهکردی تکذیب شد و ممبینی هم سندی برای ارائه نداشت.

برنامه 90 این هفته، برای خوزستانی ها، یکی از بدترین برنامه های تاریخ اجرای آن بود. پیش از صحبت های ممبینی، این عادل فردوسی پور بود که در بخش 90 درجه با نشان دادن تصویر یک دختربچه در ورزشگاه الغدیر اهواز گفت: «به نظر می رسد که در اهواز فقط این دختر بچه مشکل کارت معافیت سربازی نداشته باشد.»

انتظار می رفت که هدایت ممبینی به عنوان نماینده مردم اهواز و عضو شورای اسلامی این شهرستان از مردمی که او را انتخاب کرده اند، دفاع می کرد و پاسخ مجری بذله گوی 90 که ابهامات فراوانی کنار نام او وجود دارد را می داد.

هدایت ممبینی: مدیرعامل فولاد را عوض کنید!
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها