به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

کمالوند: امیدوارم جواب اعتراض‌مان را بدهند

کمالوند: امیدوارم جواب اعتراض‌مان را بدهند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما خودمان را عادت دادیم که در جریان بازی اعتراضی به داور نکنیم و امیدوارم جواب اعتراض‌مان را بعد از بازی بدهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فراز کمالوند در مورد عملکرد داور دیدار مقابل پدیده گفت: ما امسال خودمان را عادت دادیم تا اعتراضی به عملکرد داور در جریان مسابقه نداشته باشیم و نمی‌خواهیم به این شکل اعتراض کنیم. این برای چندمین بار متوالی است که ما از داوری لطمه می‌خوریم. در این بازی داور یک پنالتی را روی لوسینا پریرا را اعلام نکرد و خطایی روی این بازیکن انجام شد که باید بازیکن پدیده را داور اخراج می‌کرد اما او این کار را نکرد.

وی افزود: تصمیمات داور در این بازی روی نتیجه آخر بازی تأثیر داشت و سه امتیاز بازی از دست ما رفت، نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخ ما را بدهد، با مشکلاتی که صنعت نفت دارد، اینکه از لحاظ داوری این اشتباهات علیه ما صورت بگیرد و حق ما از بین برود، قابل تصور نیست. از فریدون اصفهانیان و کمیته داوران درخواست می‌کنم اعتراض ما همراه با فیلمی که ارسال می‌کنیم را مشاهده کنند و به این مسئله رسیدگی کنند .ما حق اعتراض در جریان بازی را از خودمان گرفتیم و به صورت قانونمند اعتراضمان را بررسی می‌کنیم و امیدوارم جوابگو باشند و باید ببینیم که آیا به این مسائل رسیدگی می‌کنند یا نه.

سرمربی صنعت نفت در مورد مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: با همکاری هیأت مدیره و زمانی رئیس منطقه آزاد قرار است این هفته مشکل مالی ما حل شود، ما به دلیل اینکه مشکل مالی نداریم نتوانستیم یار بگیریم، برخی تیم‌ها مثل سپاهان خودشان را به خوبی تقویت کردند، اما ما نتوانستیم بازیکن بگیریم و شرایط‌مان خیلی سخت است.

وی در مورد وضعیت سوشا مکانی عنوان کرد: مجوز بازی مکانی رسیده، ما منتظر هستیم تا او بیشتر با تیم هماهنگ شود و سپس از این دروازه‌بان استفاده کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
2
آقای کمالوند! نمیدانم این کامنت ها رو میخونین یا نه ولی امیدوارم به اطلاع شما برسونن تیم صنعت حداقل دو مدافع مستحکم نیاز داره امیدوارم پول برسه وشما بتونین خریدهای خوبی داشته باشین خداوکیلی دیروز در بازی با پدیده خیلی خیلی حرص خوردیم آخه این چه دفاعیه که ما داریم مثل آب خوردن به حریف موقعیت گل میدن فقط میتونم بگم خدا به شما صبر جمیل عطا بفرماید! الهی آمین !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
1
واقعاً دفاع صنعت نفوذ پذير است و خيلي راحت تيم حريف ميتواند به خواسته اش برسد بخصوص در بازيهاي خانگي صنعت كه اكثر تيمها براي كسب يك امتياز به آبادان مي آيند و در يك ناباوري در اثر يك ضد حمله خود را با يك گل پيش ميبينند و بعدش هم با يك بازي كاملاً بسته و با يك دفاع اتوبوسي سعي ميكنند از تك گل خود محافظت كنند تا بجاي يك امتياز ، با سه امتياز آبادان را ترك كنند نمونش بازي گسترش فولاد با صنعت در آبادان كه هر چه صنعت كوبيد بدليل بازي كاملاً بسته كسترشيها نتوانست دروازه آنان را باز كند و آنها كه با يك ضد حمله صاحب يك گل كاملاً اتفاقي شده بودن در يك ناباوري آبادان را بجاي يك امتياز با سه امتياز ترك كردند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
مهاجم پارس جنوبی مطهری فسخ قرار داد کرد اگر بتونی بیارش که عالیه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
بازیکن ناآماده ایه خرابه فقط اسمش مونده شانس آوردیم رفت جم جبیره خودمون کولاکه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها