به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۴۰ نظر

فولاد 1 – سیاه‌جامگان 1؛ تساوی دیرهنگام در غدیر

فولاد 1 – سیاه‌جامگان 1؛ تساوی دیرهنگام در غدیر

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 14دی‌ماه 96 – ساعت: 15
فولاد خوزستان 1 – سیاه‌جامگان مشهد 1
گل: ایمان مبعلی (53) – محمدمهدی عسکری (2+90)
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: مهدی عالیقدر و حسین مرادی
اخطار: فرشاد جانفزا، عبدالله ناصری (فولاد) – محمدمهدی عسکری (سیاه‌جامگان)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، ایمان مبعلی، امیر زلیکانی (51- مجتبی حقدوست)، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی (88- میلاد بدرقه) و فرشاد جانفزا (71- صابر حردانی)
سرمربی: سیروس پورموسوی

سیاه‌جامگان مشهد: محمدحسن عین‌افشار، محمدعلی فرامرزی، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، امیرمحمد پناهی (79- سهیل صالحی)، محمدمهدی عسکری، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسکری (64- حسین بهرامی)، حسین زامهران (4+90- حنیف عمران‌زاده)، کیوان امرایی و یونس شاکری
سرمربی: غلامرضا عنایتی

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک مقابل سیاه‌جامگان مشهد در اهواز متوقف شد.

فولاد خوزستان در حالی برای کسب سه امتیاز و حفظ جایگاه دوم جدول در مقابل تیم انتهای جدولی سیاه‌جامگان به میدان رفت که فرزاد جعفری، علی‌غاصغر عاشوری و عبدالله ناصری را به‌دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشت و ترکیب این تیم شاهد حضور دوباره‌ی ایمان مبعلی و بازگشت یوسف وکیا و امیر زلیکانی در جمع 11 بازیکن اصلی بود. اما تیم سیاه‌جامگان در غیاب مصطفی احمدی محروم، حسین بادامکی را هم روی نیمکت نشانده بود تا در نیمه دوم از تجربه‌ی این بازیکن استفاده کند.

نیمه اول این مسابقه از سرعت بالایی برخوردار نبود و اندک فرصت‌هایی هم که خلق شدند، راهی به درون دروازه‌های 2 تیم پیدا نکردند. ضربه غافلگیر کننده‌ی ایوب والی نخستین فرصت این بازی را رقم زد که توپ از بالای دروازه تیم میهمان به بیرون رفت. سیاه‌جامگان در دقیقه 12 صاحب موقعیت طلایی برای گشودن دروازه‌ی فولاد شد که ضربه امیرمحمد پناهی در موقعیت تک‌به‌تک فضای بالای دروازه را شکافت.

در ادامه این نیمه، ضربه سر میرهانی هاشمی در دقیقه 36 از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت و در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیز یونس شاکری مهاجم سیاه‌جامگان که در پی اشتباه حامد لک صاحب توپ شده بود، نتوانست تیمش را به گل برساند و ضربه این بازیکن را سینا مریدی در آستانه‌ی رسیدن به دروازه فولاد خوزستان برگشت داد تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد.

سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در نیمه دوم با حمایت هواداران‌شان دنبال زدن گل برتری بودند و دقایقی بعد از آغاز این نیمه روی حرکت بیت‌سعید و ضربه نهایی مبعلی به گل رسیدند تا با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنند.

بازیکنان سیاه‌جامگان برای جبران این گل پیش آمدند و فولادی‌ها نیز دنبال بهره بردن از ضدحملات و زدن گل دوم بودند. شاگردان عنایتی در دقیقه 82 فرصت زدن گل تساوی را داشتند، اما ضربه سر آرام بازیکن این تیم مشهدی در آغوش حامد لک قرار گرفت و در دقیقه 85 عبدالله کرمی توپ را از روی خط دروازه فولاد خوزستان برگشت داد تا آه از نهاد مشهدی‌ها بلند شود.

سیاه‌جامگان مشهدی سرانجام در دومین دقیقه از وقت تلف شده توسط محمدمهدی عسکری گل تساوی را وارد دروازه فولاد خوزستان کردند تا امتیازات این بازی بین 2 تیم تقسیم شود.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): حسن بیت‌سعید از منطقه راست خط دفاعی سیاه‌جامگان حرکت کرد و پاس عرضی وی در پشت محوطه جریمه به ایمان مبعلی رسید تا این بازیکن باتجربه‌ی فولادی‌ها با ضربه‌ای دقیق به زاویه سمت راست دروازه سیاه‌جامگان برای تیمش گلزنی کند.

1-1 (سیاه‌جامگان): در پی حرکت سهیل صالحی بازیکن تعویضی سیاه‌جامگان از منطقه راست دفاعی فولاد خوزستان، پاس عرضی این بازیکن از مقابل میلاد بدرقه مدافع میزبان عبور کرد و به محمدمهدی عسکری رسید تا شوت محکم و زمینی این بازیکن تبدیل به گل مساوی شود.

در حاشیه
* عبدالله ناصری که در ترکیب اولیه فولاد خوزستان قرار داشت، به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب خارج شد و امیر زلیکانی جای او را گرفت.
* احمد عبدالله‌زاده هافبک ملی‌پوش فولاد خوزستان با صلاحدید کادر فنی در فهرست این تیم برای دیدار با سیاه‌جامگان قرار نگرفت.
* حامد لک و ایمان مبعلی 2 همبازی سابق غلامرضا عنایتی قبل از مسابقه به سمت سرمربی سیاه‌جامگان رفتند و با عنایتی به خوش‌وبش پرداختند.
* غلامرضا عنایتی در آخرین دقایق نیمه اول اعتراض تندی نسبت به داور انجام داد. عنایتی اعتقاد داشت که داور باید به امیر زلیکانی به‌دلیل انجام خطای خطرناک کارت نشان می‌داد.
* بلندگوی ورزشگاه غدیر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 2 هزار نفر اعلام کرد.
* حسین بهرامی بازیکن خوزستانی تیم سیاه‌جامگان در نیمه دوم برای این تیم به میدان رفت.
* عبدالله ناصری که در این مسابقه به‌دلیل مصدومیت روی نیمکت نشسته بود، در نیمه دوم به‌دلیل اعتراض به قضاوت داور بازی کارت زرد گرفت.
* ایمان مبعلی پس از گلزنی به سمت هواداران فولاد خوزستان رفت و شادی‌اش را با آن‌ها تقسیم کرد.
* طرفداران فولاد خوزستان از ابتدای بازی یک‌صدا به تشویق تیم محبوب‌شان می‌پرداختند.
* رحیم زهیوی پس از تعویض شدن در دقیقه 88 با سیروس پورموسوی به صحبت پرداخت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۰
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
بطور کلی ناامید شدم از این تیم .هیچ تاکتیکی نداره فولاد .به خدا شیوه بازی صنعت نفت خیلی بهتره فولاده و مطمئنم با این شیوه بازی فولاد سهمیه هم نمیگیره .
alireza zergani
|
Germany
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
من نمیدونم این چه تفکر مزخرفیه که سال هاست تو فولاد رخنه کرده اونم اینه که بعد از گل اول توی خونه خودت تیمو عقب بکشی و بزن زیرش را بندازی حتی اگه حریفت تیم رو به موت و آخر لیگ باشه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
خداوکیلی یوسف وکیا تعطیله، یعنی قشنگ فهمیده بودند مشهدی ها، آخرش هم از همونجا گل رو خوردند.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
این تساوی به خاطر بی سوادی پورموسوی هستش ، به شخصه خیلی قبولش داشتم ولی الان متوجه شدم که اصلا سواد فنی نداره اگر فولاد یه سرمربی خارجی داشت یا اصلا شخصی مثل ویسی رو داشت حتما امسال قهرمان میشد .
فولاد باید بازیکن بگیره اینطور نمیشه امتیاز خانگی در برابر تیم اخر جدول از دست بده
مرگ بر اژدری
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
حیف شد تیم ته جدولی باید می بردیمش بازیها دوربرگشت سختتره نباید امتیاز راحت از دست بدیم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
افرادی که میگن پورموسوی خوبه !!!
اوج اشتباهات پورموسوی رو دیدیم
تیم رو نابود کرد با بهم زدن ترکیب و جابجایی های بیخود !!!
واقعا سطح پایین و اماتور!!!
الان دو بازی که پورموسوی در مقابل بازیکن مربی های یک روزه مثل ال نعمه و عنایتی کم آورده و ابرو ریزی کرده !!!
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
مساوی در حد یک شکست تلخ . بیرون کشیدن زهیوی اشتباه محظ بود و فشار را روی دروازه فولاد زیاد کرد . درود بر بازیکنان فولاد مخصوصا مبعلی که جواب منتقدین را داد و ثابت کرد فوتبالش تموم نشده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
متاسفم برای بورموسوي باابن تركيب مقصر اصلي فقط بور موسوي قهرمان ميخواهيد بشيد بس خوب قهرمان بشيد بااين تركيب افتضاحت عبدالله زاده براي جي بايد بازي نكنه
موسوي شادكان
احمد ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
وقتی بازیکنی بی کیفتی مثل زلیکانی تو بازی باشه داغونه تیم یه استوپـ بلد نیست انجام بده حتما اژدری رابطه داره باش
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
2
1
اتفاقا من قبول ندارم که این بازی آسونی بود چون تیمای ته جدولی خیلی دست و پا می زنن ولی من حرفم اینه چرا تیم فولاد نمی تونه دو تا پاس سالم به هم بدن، بد بازی کردن ما که به حریف ربطی نداره، یعنی اگه تیم حریف ما رو پرس می کرد یه چیزی ولی کلا بازیکنای فولاد عملا دو تا پاس به سختی بهم می دادن، بغیر از بیت سعید، یک دونه از بازیکنا نمی تونست یه پاس بده، برعکسش تیم حریف اینقد نرم و روون بازی می کرد آدم فکر می کرده 2-3 تا زده الان هم داری بازی رو اداره می کنه، تازه قولاد امروز خوش شانس هم بود. البته بدشانس هم که خیلی بدموقع گل خورد ولی خوب نباید می ذاشت کار به اینجا بکشه، همیشه گفتن یه گل شکننده است، در هر صورت باز هم من حرف همیشگی خودم رو تکرار می کنم سطح کیفی لیگ خیلی پایینه و گرنه فولاد نباید الان اینجا باشه.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
بچه ها خسته نباشید. دست ایمان مبعلی درد نکنه گل قشنگی زد.
یه انتقاد هم به بچه ها دارم هر بازیکنی تعویض می شه میاد یقه پورموسوی رو می گیره بازیکن باید به سرمربی احترام بذاره زشته این حرکاتی که امروز دیدیم
فولادشهراهواز
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
1
1
سیاه جامگان مزد بازی بسیار بابرنامه و جسورانه اش رو گرفت و فولادی که اسیر افکار فردی لجباز و بیسواد شده اینبار از تیم ته جدولی لیگ متوقف شد که این توقف حکم شکست رو برای تیم دوم جدول داشته. در وهله امیدوارم هواداران خوب دقت کنند که چه بلایی بر سر جوانان وآکادمی فولاد میاد احمدعبدا...زاده باتمام شایستگیها وتنها ملی پوش صدرصد فولادی به یکباره با خصومت شخصی نیمکت نشین وبازیکنی که هنوز رنگ استمپ انگشتش خشک نشده بدون دو جلسه تمرین 90 دقیقه ای وارد ارنج اصلی میشود. در مورد مابقی (حردانی کی شمس هدایتیان .... ) دیگه نگیم بهتره چون عالم وآدم از طینت این کادر فنی باخبر شدند جز عده ای که فضای مجازی روسفارشی قرق کردند. درود بر شرف عنایتی و تیم سیاه جامگان که با دست خالی فوتبال زیبا بازی کردند.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
سوال بزرگ ؟
چرا دستیار خارجی پورموسوی کنار خط نیست ؟؟؟؟؟؟؟
پورموسوی با لجبازی و کم دانشی فنی داره ب تیم لطمه میزنه
باشگاه باید دستور بدهد دستیار خارجی ب کادر فنی تیم در مسابقات اضافه شود و در کنار زمین حضور داشته باشد
ضعف پورموسوی این است که بخاطر منافع شخصی از میدان دادن ب دستیار رومانیایی جلوگیری می کند
ال نعمه و عنایتی فوتبال را بهتر از پورموسوی میفهمند!!!
امیر از قزوین
|
United States of America
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
متاسفانه نفس کم میارن احتمالا تمرین جدی نمیگیرن جمعا پنج کیلومتر ندویدن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
1
1
حالم ازاین بازی بهم خورد دفاع ضعیف مهاجم ضعیف بیت سعید ک توپ ب کسی نمیده هیچ نظمی تواین بازی امروز ندیدم تعویضا هم اشتباه
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
1
واقعا چند بازیکنان سفارشی رو از اول فصل گرفتن فولاد نیاز به یک دفاع خوب داشت رفتن دو تا هافبک گرفتن به جای خرید حق دوست از عبدالله زاده و هدایتیان استفاده میکرد به جای زلیکانی از حردانی. کی شمس. نجاریان. استفاده میکرد قطعا نتایج بهتری رو کسب میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
قبول دارم خوب بازی نمیکنیم ولی تیممون خوب نتیجه گرفته تا این هفته. بازیکنها اکثرا خوبن. راجب امیر زلیکانی حق با شماست. منم اعتقاد دارم زلیکانی در حد لیگ یک هم نیست ولی چکار میشه کرد وقتی مدیرعامل پشتیبان این بازیکنه. بدبخت پورموسوی که زلیکانی رو گذاشت لیست مازاد ولی اژدری دستور داد باید بمونه و بیشتر بازیش بدن . تقصیر اژدریه که تحمیلش کرده به پورموسوی وگرنه سیدسیروس اصلا زلیکانی رو قبول نداره . هوادارای عزیز فوتبال بردوباخت داره باید از فولاد حمایت کنیم
ali
|
-
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
آخه این تعویضا چی بود؟!!!!!!
چرااینقد حس بازیکن سفارشی تو تیم دیده میشه؟
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
باسلام! بااین همه انتقاداتی که هر عقل سلیم وهر شخصی که از بدیهیات فوتبال سر در می آورد از سطح تفکر سرمربی وقت ونوع جذب وچیدمان بازیکن وبلاتاکتیک وبی برنامه بودن تیم فولاد شده است آن رامی پذیرد، مع الاسف فولاد علاوه بر مبتلابودن به یک مدیر نالایق ،گرفتار مصیبت به یک کادرفنی کاملا آماتور است که با این تفکر محدود توام بالجاجت محض، تمام اصول وقواعد فنی را به مضحکه قرارداده است اما از یک چیز مطمئن هستم که روزی فرا خواهد رسید که آن عده معدود که سنگ این مربیان را همه گونه وبه طرز عجیب به سینه می زنند اقدام به زیر سوال بردن وهو کردن آن خواهند کرد. آقای سرمربی، شما از بدیهیات سرمربی بودن وعلم آن هیچ بهره ائی نداشته بلکه نمونه سرمربیان تازه به دوران رسیده هستید
منصور
|
Kuwait
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
با عرض سلام خدمت فولاديهاي عزيز، امروز متاسفانه به مربي ترسومان باختيم اميد اين بازي امروز درسي براي كادر ترسو فولاد باشد...
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
فولاد تاکتیکش مناسب نبود و تعویضهای خوبی نداشت بازی هفته قبل روبرو نفت تهرانم وضع خوبی نداشت از 4 تا بازی اخرمون فقط 1 بازی بردیم روبرو نفت تهران بحران زده ... کادر فنی بایستی آنالیز کاملی داشته باشه از 4 بازی اخیر که انشالا نقاط ضعف برطرف کنند ... بازی با گسترش تبریز میتونیم برنده باشیم بشرطی که برنامه ریزی کنیم ... زنده باد فولاد و هوادارانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
کیفیت بازی بسیار پایین بود. با این شکل بازی نمی تونیم امیدی به قهرمانی داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
تا دو تا برد اوردیم اژدری ضدفوتبال شروع کرد به مصاحبه و وعده دروغ قهرمانی که نتیجش امروز دیدیم
اقای اژدری کجایی بیا جوابگو باش چرا بازیکن نمیخری مدیر بی لیاقت
مجید عيلام
|
Seychelles
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
درود به شرفت عنايتي دو روزه مربي شدي ولي فوتبال بازي كرد تيمت! تعويض هاي تاكتيكي داشتي! با برنامه بازي كردين و مطمئنم اگه وزير ورزش هم بازيكن بهت تحميل كنه زير بار نميري چون مرد هستي! امروز متأسفانه از اول بازي كه تركيب تيم مشخص شد ما بازي رو واگذار كرديم! با مربي بي دانشی مثل پور موسوي رتبه يك رقمي بگيريم باز بايد خدا رو شكر كرد! خدا ازت نگذره كه فوتبال امثال عبدالله زاده و حرداني و كي شمس رو داري حروم ميكني
مجیدطرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
تیم فولاد ،چهره قهرمان نشان نداد البته وقتی مربی مانند موسوی که داشته باشد دیگر انتظار بیشتری نمی تونیم داشته باشیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
امان از حامدلک تیم یه خورده جون میگیره فرت فرت توپها رو میفرسته تو گل
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
دقیقا درسته
پورموسوی بآید اخراج بشه الان مربی حرفه ای لازم داریم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
جانفزا با دوندگی و برگشت های خوب و غالب بودن در ضربات اول هوایی عجیب منو ب ستایش وا داشت
پورموسوی این امتیاز رو از فولاد گرفت و ی نفس تازه ب سیاه جامگان داد.صابر حردانی باید بدونه مسولیت پذیری مهمترین تکنیک است.صابر جان خوب بازی میکنی ولی دوندگی نداری پرس نمیکنی بازیکن حریف دنبال نمی کنی صابر جان عاجز بودی از دویدن.قشنگ نفست کم میاد و خالی میکنی
پورموسوی تو رو هم از فرم خوب خارج کرده
این طور بازی نکن صابر
دوست داریم
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
2
حوصله نظر دادن ندارم. این سبک بازی تو فوتبال خوزستان چند سالی هست اومده. امثال ویسی و پورموسوی. البته ویسی شخصیت و دانشش بالاست خداییش. مربی باید بلد باشه شخصیت و انرژی رو به بازیکن القا کنه که با یک گل نرن عقب مثل شفر و برانکو. تیمی که یک گل بزنه کلا دنبال شانسه. اخه اگه زورت نرسه ی حرفی. تو خونه ت و تیم ته جدولی والا نوبره. البته این سبک فوتبال همیشه با فولاد هست. مگه یادمون رفته چند سال پیش ی تیم مشهدی تو اهواز فولاد رو فرستاد لیگ 1. کلا این سبک بدرد نمبخوره. ی مربی با شخصیت خارجی لازم و واجبه برا تیم. شعور فوتبالی داشتن از نتایج مشخصه. ببریم شانسی بردیم اونم با اختلاف ی گل.۲ هفته دیگه استقلال جای فولاد میگیره.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
3
0
تیم حریف ۱۳ نفره دفاع کرده همه میان میگن بهترین مربیه من از پورموسوی دفاع نمیکنم چون پورموسوی در حد خودش خوبه بهتر از عنایتی و هر مربی ایرانی دیگس البته بجز گلمحمدی ... بازی امروز بازی افتضاحی بود اونم بخاطر مصدومیت عاشوری وجعفری وناصری انصافا نقد منصفانه کنید ...تیم تو نبود ۳ یار اصلیش بازی کرده بعدشم پنالتی روی بازیکن فولاد محرض بود...بنظرم سید بجز بازی ندادن ب احمد وبازی دادن ب جانفزا وزلیکانی هیچ کار اشتباهی نکرد از تک‌گل دفاع کردن در دقیقه ۸۷ منطقیه وفوتبالیه
K7aled
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
وسط خیلی خالیه. هیچ تاکتیکی نداره تیم.
توپ رو از دفاع میفرستن خط حمله.
عبدالله زاده رو بازی بده ..
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
3
جمع كنید بابا تاسف خوردم كه بازیو تا آخر نگاه كردم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
زهيوي رو همه ديدند چقدر افتضاح برد با مصدوميت بازي ميكنه پورموسوي نميتونست ببينه رحيم داره با درد بازي ميكنه وسط زمين رو داده بود اما پورموسوي هنگ كرده بود كنار خط
مسعود نزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
جایگاه فولاد دوم نیست.... با این سبک بازی آخر فصل بین پنج تا هشتم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
افتضاح بودیم خیلی ناراحت شدم واقعا حقمون باخت بود کلا فولاد امسال روبه روای تیمای ضعیف بد نتیجه گرفته نفت تهران سیاهجامگان و اس خوزستان مساوی شد حتی روبه روی سپید رو شانس اوردیم
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
اقای پورموسوی فولاد سه تا گل خورد در سه بازی اخر که شبیه هم بودن همه تقریبا نزدیک به نقطه پنالتی و با شوت سرکش چرا فکری به حال قلب دفاعت نمیکنی در ضمن وکیا را رد کن بره بدرد نمیخوره اگر ازش استفاده بشه دوباره مثل گل سیاه جامگان سمت چپ فولاد میشه پاشنه اشیل
رحیم عتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
فولاد دیروز فولاد نبود حاله همه رو گرفت ولی انشآ لله روز جمعه هفته آینده فولاد با قدرت روبروی تیم تبریزی امتیاز خوب بگیره فولاد نباید تیم دستکم بگیره به امید بردفولاد پرچم فولادبالاست رحیم فولادی عشق فقط فولاد بوس بوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
پورموسوي نشون داد مربي در حد فولاد نيست با اين سيستم و ارنج ٤٤٢ چيده بود وسط زمين رو داد ايمان نميتونه ٩٠ دقيقه بازي كنه زهيوي مصدومه فقط مريدي ميجنگه نبود عاشوري كامل به چشم اومد
اهوازی
|
Germany
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
از اینکه فولاد در این بازی بد بازی کرد شکی نیست ، اما باید پذیرفت که تیمهای دیگر هم چوب باقلی نیستند، در بازی با نفت هم همین انتقادات بود ، ولی امروز دیدیم که پرسپولیس صدر نشین در ورزشگاه آزادی با تمام سرمایه هایش و ستاره هایش نتوانست نفت را شکست دهد. اما فولاد این تیم را در زمین و شهر خودش شکست داد. کمی انصاف داشته باشیم ، اگر به ورزشگاه نمی روید و تشویق نمی کنید ، حداقل چوب لای چرخ نگذارید.
انتقاد از عدم بازی عبدالله زاده و بازی دادن به زلیکانی را میتوان پذیرفت.
امیر از قزوین
|
United States of America
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
داور بازی هم 50_50به نفع مشکی پوشان زد کلا رو اعصاب بود ایشون تهرانی بود نمی خواست فولاد ببره معلوم بود هوادارهای اهوازی باید یه کاری کنند داور ها تو اهواز درست داوری کنند حساب ببرند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها