به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/بهترین گلزن تاریخ السد مقابل فولاد

مهاجم ملی پوش باشگاه السد قطر با افزایش تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین گلزن باشگاه السد در تاریخ این مسابقات دست یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، خلفان ابراهیم مهاجم 27 ساله تیم السد با زدن سه گل به الوحده امارات در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا، تعداد گل های خود در تاریخ این مسابقات را به عدد 10 رسانده و به عنوان بهترین گلزن السد قطر در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.

این مهاجم باتکنیک که یک گل از 10 گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را روز چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 در استادیوم الغدیر وارد دروازه فولاد خوزستان کرده بود، با 67 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه السد در مسابقات لیگ ستارگان قطر هم محسوب می شود.

مهار خلفان ابراهیم در بازی روز چهارشنبه هفته جاری می تواند زمینه های شکست دادن السد را فراهم کند. السد تیمی است که خبلی به بازیکنان خارجی اش متکی نیست و بازیکنان اهل قطر نظیر خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس و یوسف احمد از مهره های کلیدی این تیم در بخش تهاجمی هستند.

البته آن ها در نیم فصل، ایدینالدو گرافیته، مهاجم 35 ساله برزیلی را از الاهلی امارات به تیم خود اضافه کرده اند ولی اکثر حملات این تیم بر اساس حرکات خلفان ابراهیم پایه گذاری می شود.

عکس/بهترین گلزن تاریخ السد مقابل فولاد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
1
5
خواهشن اخبار سربازی بختیار،سروش،شهاب کرمی رو پوشش بدید آیا به بازی با السد میرسن یا نه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها