به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

والی: اگر به قهرمانی فکر نکنیم دوم هم نمی‌شویم

والی: پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر به قهرمانی فکر نکنیم، ممکن است همین جایگاه دومی را از دست بدهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ایوب والی درباره حضور فولاد خوزستان در رده دوم جدول و نتایج خوب این تیم گفت: خوشحالیم که در رده دوم جدول قرار داریم و با تلاشی که می‌کردیم انتظار داشتیم که شرایط فولاد بهتر شود. حضور در رده دوم جدول نتیجه تلاش همه بچه‌هاست که در تمرینات سختی‌های زیادی را تحمل کردند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد به قهرمانی هم فکر می‌کند؟»، اظهار داشت: قهرمان شدن خیلی خوب است و دور از دسترس نیست، ولی ما الان ۹ امتیاز کمتر از پرسپولیس داریم. باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و اتفاقاً اگر به قهرمانی فکر نکنیم، ممکن است همین جایگاه دومی را از دست بدهیم. تمام بچه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانیم این روند را تا پایان لیگ ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه این گفت‌وگو همچنین تصریح کرد: در حال حاضر پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و فاصله مناسبی را با دیگر رقیبانش ایجاد کرده است. آنها کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای دارند و بدون شک بیشترین شانس را برای قهرمانی خواهند داشت.

والی با ابراز خرسندی از درخشش حسن بیت‌سعید در بازی برابر نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه و کادرفنی چند وقت بود که دنبال جذب بیت‌سعید بودند و خوشبختانه او به تیم ما آمد. بیت‌سعید جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی است که در زمین مسابقه خیلی زحمت می‌کشند و دو گلی هم که در بازی با نفت به ثمر رساند نتایج زحمات خودش بود. من امیدوارم که او موفق باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
اقای والی ای کاش راجع ب ال کثیر بعنوان کاپیتان ب پورموسوی توصیه می کردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها