به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

پاسخ شرکت پالایش نفت به صحبت‌های کمالوند

پاسخ شرکت پالایش نفت به صحبت‌های کمالوند

خوزستان اسپورت- در پاسخ به صحبت‌های فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پایان بازی تیمش مقابل سایپا تهران، روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران توضیحاتی درباره صحبت‌های کمالوند ارائه کرد.

در بخشی از این توضیحات آمده است: بن‌بست های قانونی، حمایت مالی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را با چالش جدی روبه‌رو ساخته است.

موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به موجب ماده یک اساسنامه به عنوان یک موسسه غیرانتفاعی و خصوصی است که دراداره ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.

این موسسه درسالیان متمادی و مستند به مفاد ماده 19 اساسنامه برای تامین درآمد فعالیت های خود از کمک های ارگان های مختلف به ویژه از کمک مستقیم و غیر مستقیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآوده های نفتی ایران بهره جسته و از حمایت مادی و معنوی متعددی برخوردار بوده است.

در این توضیح آمده است: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود ازجمله بند 'ج' ماده پنج اساسنامه شرکت ملی نفت ایران مصوب 1356 مبنی بر امکان کمک به ورزش که در قوانین بودجه نیز به رسمت شناخته شده است همواره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت را مورد حمایت همه جانبه قرار داده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ملقب به برزیل ایران که بخشی از موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان است با حمایت این شرکت در سال های اخیر توانسته است از لیگ دسته یک فوتبال به لیگ برتر راه یافته و در زمره باشگاه های حرفه ای ایران قرار گیرد. همچنین کمک های نقدی و انعقاد قرارداد تبلغیاتی برای بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف سوخت با آن موسسه بسته شده که مورد ایراد دستگاه های نظارتی واقع شده است.

این توضیح ادامه می‌دهد: با توجه به حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر، قوانین و مقررات موجود از جمله برنامه های توسعه پنجم و ششم کشور، حمایت از باشگاه های لیگ برتر فوتبال کشور را با موانع قانونی روبه رو ساخته است. از جمله به موجب تبصره بند ' ب' ماده 13 قانون برنامه پنجم توسعه مصوب سال 1388 پرداخت هرگونه وجهی از محل بودجه کل کشور به هر شکل به ورزش حرفه‌ای ممنوع است. در قانون برنامه ششم توسعه، مصوب 1394 مفاد تبصره مذکور عینا و با شدت بیشتری مورد تنفیذ قرار گرفته است.

علاوه بر این در اساسنامه جدید شرکت ملی نفت ایران مصوب سال 1395 مفاد بند 'ج' ماده قانون پنج اساسنامه سابق این شرکت حذف و هیچ راهکاری برای کمک مانند گذشته پیش بینی نشده است.به گونه ای که اکنون یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران و مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران یافتن راه حلی قانونی برای کمک به این تیم محبوب و پرطرفدار فوتبال ایران است تا شاهد استمرار موفقیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آینده باشیم.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه شب پس از مسابقه این تیم مقابل تیم سایپای کرج که با پیروزی سه بر صفر به نفع صنعت نفت تمام شد، از صادق آبادی مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کشور به خاطر حمایت نکردن از این تیم انتقاد کرده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فرهاد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
3
آقایان مسئولین پالایش نفت آبادان ای کاش به جای اینکه سریعا" جواب حرفهای دیگران را می دادید سریعا به فکر پول بازیکنان باشید که 7 ماه است که ریالی به بازیکنان پرداخت نکردیده اید . اصلا" کمالوند / هواداران و ..... مقصر و حق با شماست . لطف کنید نقدینگی تهیه کنید و تیم را از این وضعیت در بیارید . اگر پول به باشگاه تزریق بشه نه کمالوند و نه کسی دیگه اعتراض می کنه که شما دنبال توجیه کردن باشید .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
2
توی این مملکت تا بخوای قانون تصویب کردن!!! توی این مملکت هم تا بخوای قوانین رو مثل آب خوردن دور میزنن!!
حالا که نوبت به این تیم محبوب ومظلوم صنعت نفت رسید آسمون تپید!!! راستی پرسپولیس و استقلال و تراکتور سازی و سپاهان وذوب آهن از کجا پول میارن!! وزیر محترم ورزش که از اعضای کابینه دولت !!! هستن با بانگ بلند اعلام میکنه سرخابیا ( بخوانید طفیلیا !) نگران نباشن پول هست!! یک بوم و صد هوا!!!
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
1
جناب آقای شرکت پالایش نفت میخوام ببینم این قانونی که میگید تصویب شده فقط مختص صنعت نفت آبادانه و شامل باشگاههای تراکتور و استقلال و پرسپولیس نمیشه همین چند وقت پیش رییس برنامه و‌بودجه چندین ده میلیارد از حساب دولت به آنها تزریق کرد ومشکلشوون را تا فصل بعد حل کرد یا نکنه از جیب خودش داده قضاوت با مردم و جزاتون با خداست والسلام
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
1
استقلال و پرسپولیس از کجا پول میارن یه راه قانونی هم برا کمک کردن به تیم اعجوبه لیگ برتر هفدهم پیدا کنید.
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
1
باید از مردم مظلوم آبادان خرمشهر دفاع کرد این کار یعنی دشمنی چون فرقی نمیکنه پول مردم خرج مردم بشه چه لیگ ۱ چه لیگ برتر حق مردم را بدهید اینقدر برای خوردنش نقشه نکشید آقایون لقمه بزرگتر از دهانتان بر ندارید ما گفتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها