به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

صنعت‌نفت آبادان؛ آمار نگران کننده در غیاب کاپیتان

صنعت‌نفت آبادان؛ آمار نگران کننده بدون کاپیتان

خوزستان اسپورت- آمار گل‌های خورده تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در غیاب مرتضی اسدی بالاتر از زمانی است که این مدافع باتجربه در ترکیب قرار می‌گیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی اسدی مدافع میانی نفت آبادان، به دلیل بیماری شدید و ضعف بدنی نتوانست مقابل استقلال تهران به میدان برود و جای خالی وی در منطقه دفاعی زردپوشان کاملاً به چشم آمد.

با وجودی که شرایط سنی مرتضی اسدی مورد انتقاد گروهی از منتقدین تیم صنعت‌نفت بوده است، آمار و ارقام لیگ برتر حکایت از تأثیر منفی غیبت وی در ترکیب زردپوشان دارد. این بازیکن 14 بار به‌عنوان کاپیتان نفت آبادان در فصل جاری به میدان رفته و تیمش 14 گل را در این بازی‌ها دریافت کرده است تا میانگین یک گل خورده در هر مسابقه با حضور اسدی ثبت شود. اما در 2 بازی مقابل سایپا و استقلال تهران که این مدافع غایب بوده، تیم صنعت‌نفت 7 گل دریافت کرده و میانگین 3.5 گل خورده در هر مسابقه بدون حضور اسدی به ثبت رسیده است.

با وجودی که شرایط سنی مرتضی اسدی، وی را از چالاکی سال‌های قبل دور کرده است، اما تجربه بالای این بازیکن و مدیریت منطقه دفاعی نفت آبادان، هماهنگی بین مدافعان جوان‎تر صنعت‌نفت را افزایش داده و آمار گل‌های خورده این تیم را کاهش می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بچاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
3
دفاع صنعت بدون اسدی افتضاح اتفاقا اسدی باعث آرامش درخط دفاعی میشه بغلانی تجربه کافی را نداره،ارزوی سلامتی برای اسدی میکنم
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
2
دوست عزیز بنده با نظر شما مخالفم اولا بغلانی بازیکنه بومیه و وظیفه ماست که حمایتش کنیم در ثانی هر بازیکنی میتونه یه روز بد هم داشته باشه ثالثا حسین نقش ستون تیم رو داره و به آمار که نگاه کنید متوجه میشید هر بازی که حسین رو نداشتیم ظربه پذیر تر بودیم البته منکر زحمات آقا مرتضی نیستیم اما هیچ کس مقابل استقلال خوب نبود نه تنها حسین بغلانی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
2
بغلانی تو دفاع وسط خوب کار نمیکنه و تو فرارهای تو عمقی که مهاجم ها دارن غافلگیر میشه و فاصله با دفاع وسط کناری رو خوب پوشش نمیده ولی تو پست دفاع چپ کاراییش بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
2
صنعت همانكونه كه يك تيم هجومي براي براي ديگر تيمها بحساب مي آيد ولي متاسفانه همه سرمربيان ميدانند كه صنعت خيلي راحت گل ميخورد و ضعف شديد دفاع اين تيم را شناخته اند اين بازي با يكي از دو تيم سرخابيهاي پايتخت بود آن هم در آزادي و در حضور هوادارانشان ما در آبادان آن هم در مقابل تيمهاي پائين جدولي و در حضور هوادارانمان هم خيلي راحت گل خورديم در مقابل تراكتور و گسترش كه بازي در آبادان و كاملاً يك طرفه به سود صنعت بود تا يك توپ آمد به سمت دروازه صنعت وارد دروازه شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها