به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نظرات بازیکنان فولاد درباره تساوی با پرسپولیس

نظرات بازیکنان فولاد درباره تساوی با پرسپولیس

خوزستان اسپورت- اکثر بازیکنان تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارند که این تیمنمایش خوبی برابر پرسپولیس ارائه کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در یک بازی مهم از هفته شانزدهم مقابل پرسپولیس صدرنشین لیگ به تساوی یک بر یک رضایت داد. نظرات بازیکنان تیم فولاد خوزستان در پایان این مسابقه که در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه غدیر بیان کردند را مرور خواهید کرد.

عاشوری: نیمه دوم سوار بازی بودیم
علی اصغر عاشوری پس از تساوی فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی جانداری بود و دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. مقابل یکی از تیم‌های خوب آسیا بازی کردیم. پرسپولیس برای هر حریفی دردسرساز است. به نظرم از امتیاز میزبانی‌مان خوبی استفاده کردیم و نیمه دوم کاملاً سوار بازی بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است این تیم بتواند در این فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به  دست بیاورد، تصریح کرد: تمام سعی خودمان را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم و چیزی کم نخواهیم گذاشت. از آینده کسی خبر ندارد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: به امید خدا اگر همینطور حمایت خود را از تیم ادامه دهند می‌توانیم در پایان فصل دل آن‌ها را شاد کنیم.

وی درباره جر و بحثش با رحیم زهیوی در بازی افزود: من و رحیم با هم دوست هستیم و با هم شوخی کردیم.

زهیوی: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم
رحیم زهیوی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و می‌توانم بگویم تساوی عادلانه بود. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و مربی بادانشی در تیم خود دارد، ما هم به خوبی کارهای فنی را با کمک مربی در زمین پیاده و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه گلش را به پدرش تقدیم می‌کند، درباره رکوردشکنی علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند رفیق چند ساله من است. او در پرسپولیس خوش درخشید و گل زدن به او باعث افتخار است. هر دروازه‌بانی می‌تواند خوش بدرخشد اما نمی‌تواند دروازه خود را به مدت طولانی بسته نگه دارد.

مهاجم فولاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره درگیری با علی اصغر آشوری، این درگیری را طبیعی دانست و گفت: من و عاشوری دوستان خوبی هستیم و در زمین با هم صحبت کردیم اما بحث خاصی نبود و در رختکن هم با هم حرف زدیم.

مریدی: اتفاقی در بالای جدول نیستیم
سینا مریدی درباره بازی فولاد مقابل پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس شخصیت بزرگی دارد و بازیکنان این تیم چند سالی هست که کنار هم بازی می‌کنند و تیم منظمی هم دارند. ما هم نشان دادیم که حضورمان در بالای جدول اتفاقی نیست و به دلیل شانس در بالای جدول قرار نداریم. حداقل حق ما در بازی امروز مساوی بود و به نظرم می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی درباره اینکه بازی فولاد باعث شد تا انتظارات از این تیم بالا برود، اظهارداشت: کسانی که امروز بازی ما را دیدند معتقد هستند که ما با شانس و اتفاق در بالای جدول حضور نداریم و به نظرم هیچ تیمی تا اینجای کار نتوانسته پرسپولیس را اینهمه اذیت کند. مطمئناً در ادامه فصل این روند را حفظ خواهیم کرد تا نتایج بهتری بگیریم.

این بازیکن فولاد در خصوص اینکه آیا این تیم آسیایی می‌شود یا خیر، تصریح کرد: ما باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را حفظ کنیم. هواداران به ما لطف دارند و یار دوازدهم ما هستند، آنها باید ما را حمایت کنند تا در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

شیرزادی: دنبال سهمیه آسیایی هستیم
پیمان شیرزادی بازیکن تیم فولاد درباره تساوی با پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌هایی هم در این بازی داشتیم. فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که این همه روی دروازه پرسپولیس فشار آوردیم. خدا را شکر که گل هم زدیم اما به نظرم ما مستحق برد بودیم اما همین یک امتیاز هم خوب بود.

وی درباره خطایی که روی لک انجام شد و پرسپولیس به گل رسید افزود: من فکر می‌کنم روی لک خطا شده باشد. گل پرسپولیس خطا بود.

شیرزادی دباره شانس فولاد برای آسیایی شدن هم افزود: ما تیم خوبی داریم و همه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سهمیه آسیا را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
0
امروز فولاد افتضاح بازی کرد.به نظرم بچه ها توهم زدن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
اگر شیرزادی مرتکب خطای بی مورد درکنارزمین نمیشد الان فولاد برنده بازی بود.فولاد برای ضربات ایستگاهی یک فکری بکند.
فولادی با تعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
علی جان کرمی خطا کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها