به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

فولاد 1 – پرسپولیس 1؛ تساوی صدرنشینان در اهواز

فولاد 1 – پرسپولیس 1؛ تساوی صدرنشینان در اهواز

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
یک‌شنبه 3 دی‌ماه 96 – ساعت 14:30
فولاد خوزستان 1 – پرسپولیس تهران 1
گل: رحیم زهیوی (89) - گادوین منشا (13)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: آرمان اسعدی و تورج عیوض محمدی
اخطار: حامد لک (فولاد) – محمد انصاری، سیدجلال حسینی (پرسپولیس)
تماشاگر: 20 هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، ایمان مبعلی (57- حسن بیت‌سعید)، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری (72- صابر حردانی)، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (66- امیر زلیکانی)
سرمربی: سیروس پورموسوی

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (64- بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (72- شایان مصلح)، گادوین منشا و علی علیپور (77- سیامک نعمتی)
سرمربی: برانکوایوانکوویچ

خلاصه بازی
دیدار مهم هفته شانردهم بین تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پرسپولیس صدرنشین در غیاب وحید امیری و حسین ماهینی به مصاف تیم سوم آمده و به دنبال کسب امتیاز در این مسابقه بود تا فاصله‌اش با تیم‌های تعقیب کننده را حفظ کند. در ترکیب فولاد خوزستان هم نیمکت نشینی احمد عبدالله‌زاده هافبک ملی‌پوش سرخ‍پوشان جنوبی و اولین حضور حسن بیت‌سعید روی نیمکت این تیم از نکات قابل ذکر بود.

دقایق ابتدایی مسابقه با ارزیابی بازیکنان دوتیم از همدیگری پیگیری می‌شد که تیم پرسپولیس از یک ضربه شروع مجدد نهایت بهره را برد و گادوین منشا در دقیقه 13 با استفاده از ارسال محسن مسلمان توپ را تبدیل به گل کرد. فولادی‌ها چهار دقیقه بعد فرصتی برای جبران گل خورده داشتند که ضربه فرشاد جانفزا بعد از برخورد به پایه تیر عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول، تیم فولاد خوزستان برای به تساوی کشیدن بازی رو به جلو بازی می‌کرد و پرسپولیسی‌ها هم سعی می‌کردند با تشکیل لایه‌های دفاعی پشت محوطه جریمه‌ی خودی به قطع حملات یاران فولاد و پایه‌گذاری ضدحملات بپردازند. ضربه گادوین منشا که با دخالت فولادی‌ها بی‌ثمرماند و ضربه سر رحیم زهیوی که در دستان بیرانوند قرار گرفت، از جمله حوادث قابل ذکر در بیست دقیقه پایانی نیمه نخست بود که تغییری در نتیجه به‌وجورد نیاورد و این نیمه با یک گل به‌سود پرسپولیس خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم، پرسپولیس تهران برای دقایقی خط دفاعی فولاد خوزستان را آزار داد و گادوین منشا یک فرصت گلزنی را روی پاس محسن مسلمان ایجاد کرد که ثمری نداشت. فولاد خوزستان پس از تحمل فشار اولیه پرسپولیس، با اضافه کردن حسن بیت‌سعید به دنبال رسیدن به گل مساوی بود و پرسپولیسی‌ها هم با آوردن بشار رسن به میانه میدان، مثل نیمه اول بازی باحوصله‌ای را به نمایش می‌گذاشتند و در صدد بهره بردن از ضدحملات بودند.

امیر زلیکانی مهاجم تعویضی فولاد خوزستان در دقیقه 72 یک فرصت گلزنی را با ضربه‌ای کم‌جان از دست داد و یک دقیقه بعد علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس در موقعیت تک‌به‌تک با حامد لک توپ را با ضربه‌ای زمینی به بیرون زد.

در دقایق باقی مانده از این مسابقه، فولاد خوزستان در دقیقه 88 صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه زهیوی مستقیماً در دستان بیرانوند قرار گرفت اما همین بازیکن یک دقیقه بعد گل مساوی فولاد خوزستان را وارد دروازه‌ی پرسپولیس تهران کرد تا امتیازات این مسابقه بین تیم‌های اول وسوم جدول تقسیم شود.

پریسپولیس با این تساوی 37 امتیازی شده و در صدر جدول باقی ماند و فولاد خوزستان هم جمع امتیازاتش را به عدد 28 رساند و جایگاه سوم را حفظ کرد.

شرح گل‌ها
0-1 (پرسپولیس): ارسال محسن مسلمان به درون محوطه جریمه فولاد خوزستان با خروج ناقص حامد لک و ضربه سر گادوین منشا همراه شد و توپ پس از برخورد به تیر عمودی به درون دروازه‌ی فولاد رفت. حامد لک روی این صحنه به داور اعتراض کرد و اعتقاد به خطای مهاجم پرسپولیس داشت.

1-1 (فولاد): در پی ارسال صابرحردانی، توپ از امیر زلیکانی عبور کرد و به رحیم زهیوی رسید تا این بازیکن با ضربه‌ای زمینی از زیر دستان علیرضا بیرانوند توپ را وارد دروازه پرسپولیس کند و شادی را به سکوهای فولادی بیاورد.

در حاشیه
* سازمان لیگ که در ابتدا با درخواست باشگاه فولاد خوزستان در خصوصتغییر ساعت بازی مخالفت کرده بود، در نهایت پذیرفت که این بازی ساعت 14:30 آغاز شود.
* علیرغم برگزاری بازی در روز غیر تعطیل و تغییر ساعت مسابقه، استقبال نسبتاً خوبی از سوی فوتبالدوستان صورت گرفت.
* هواداران پرسپولیس بیش از 10 درصدی که باشگاه فولاد خوزستان برای جایگاه تیم میهمان اعلام کرده بود را به خود اختصاص داده‌اند.
* عبدالله کرمی مدافع فولاد که بحث مصدومیتش مطرح بود، به این بازی رسید.
* بعد از ورود بازیکنان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند درون زمین، آنها از سوی هواداران فولادی هو شدند.
* برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد هنگام گرم کردن بازیکنان در کنار خط حضور یافتند.
* هنگامی که برانکو کنار خط برای نظاره کردن گرم کردن بازیکنان حضور یافته بود، یکی ـ دو نفر از او درخواست عکس سلفی کردند که این مسئله با اعتراض مدیر رسانه‌ای پرسپولیس همراه شد؛ چراکه معتقد بود این کار تمرکز سرمربی این تیم را به هم می‌زند.
* چند تن از لیدرهای تیم استقلال خوزستان هم در این بازی بین هواداران فولاد حضور داشتند.
* بین هواداران پرسپولیس و فولاد فاصله زیادی در نظر گرفته شده تا مشکلی بابت درگیری به وجود نیاید.
* حسین ماهینی مدافع پرسپولیس به‌دلیل دل درد شدیدی که از دیشب داشت، از ترکیب اصلی پرسپولیس بیرون رفت و صادق محرمی جای او را گرفت.
* حامد لک پس از به ثمررسیدن گل گادوین منشا به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت.
* کادر فنی وهواداران تیم فولاد خوزستان در نیمه نخست به قضاوت موعود بنیادی‌فر اعتراض داشتند.
*در اواخر نیمه اول، حال یکی از هواداران بد شد که ‌آمبولانس برای رسیدگی به وضعیت او و انتقال به بیمارستان کنار زمین حاضر شد.
* ایمان مبعلی از تعویض ناراحت شده و به جای نشستن روی نیمکت راهی رختکن شد.
* رحیم زهیوی پس از گلزنی به سمت هواداران فولاد خوزستان رفت و شادی‌اش را با آن‌ها تقسیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
سپنتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
5
مثبت ترین کاری که زلیکانی کرد سوتی بود که داد توپ از زیر پاش رد شد زهیوی زد تو گل!
دلم برد میخواست اما تساوی هم بدک نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
كل برسبوليس كاملا خطا بود بيت سعيد بايداز اول درتركيب باشه واقاي زليكاني به درد محلات ميخوره دركل بازي خوبي اوفولاد مشاهده كرديم بخصوص سيناء مريدي عالي بود دمتون كرم ياعلي
موسوي شادكان
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
4
به نظر من فولاد هیچ طرح برنامه ای نداشت و با این شیوه بعید میدونم حتی سوم هم بشه، توان دادن پنج پاس سالم را نداشتند جالبه در یک صحنه جعفری سه بار پرتاب اوت انجام داد هرسه پرتاب توپ به تیم پرسپولیس رسید و جالبتر اینکه دقیقا کنار مربیشون پور موسوی اتفاق افتاد ومربی هیچ راهنمایی بلد نبود بکنه فقط می‌گفت بفرست جلو
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
4
یعنی واقعا حالم از بازی فولاد بد شد .دفاعمون که تعطیل بود .شانس اوردیم پرسپولیس امروز خوب نبود .چرا حردانی از اول تو ترکیب نبود بازیکن عالی و باانگیزه ای هس .بعد دوباره زلیکانی رو میفرستی تو .
بزرگترین مشکل تیم ترسوبودن اون هس .نصف شجاعت صنعت نفت رو داشتین بازی رو میبردین
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
بابا تو رو جان هر کس دوست دارید این حامد لک بازی ندید عین بچه بی تجربه از دروازه میاد بیرون گل میخوره اعتراض میکنه به داور . بازی که خوب نبود فقط باید گفت خداروشکر نباختیم که پرسپولیسیها شادی نکنن
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
4
خدا رو هزار مرتبه شکر که زلیکانی سوتی داد وگرنه بازی رو میباختیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
پرسپولیس نود دقیقه دفاع میکرد همین باعث شده بود نتونیم فرصت ایجاد کنیم
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
4
متاسفم برای باشگاه بزرگی که ازآقایی کردن در فوتبال کشور رسید به دلخوشی برای تساوی و توقف پرسپولیس. بر سرمان چی اومده که بایستی به این فاجعه دردناک، دلخوش و شادی کنیم. باشگاهی بااین زیرساخت ،هرساله مربیانی بی سواد استخدام میکند تا فقط اهداف شوم صحنه گردانان پشت پرده تامین شود. هرسال بایستی بگیم دریغ از پارسال! ارنجی اشتباه ،تعویضها مزخرف،.... . در روزی که پرسپولیس شکست خورده به غدیر پاگذاشت و آنهم شرایطی که چندیار اصلیش رو نداشت باز فولاد جز یک دو موقعیت 60درصدی کاری نتونست انجام بده . پرسپولیس 1 امتیاز به لطف بی سوادی ، عدم شعور فوتبالی ، رفیق بازی و سفارشی ارنج ریختن سرمربی لجباز فولاد گرفت والا پرسپولیس هم مالی نبود وباز زبان درازی عده ای جیره خوار و لیدر در فضای مجازی . در بی تاکتیکی فولاد همانقدر که طرف امروز میپیونده به تیم و فردا درون زمین برای باشگاه بزرگی مثل فولاد بازی میکنه. در دلالی همانقدر که طرف رو نخواستنش دعواست ولی بازی به این مهمی درون زمین بازی میکند. در بی سوادی همانقدر که طرف بازیکن جوان تیم ملی است ولی خبری ازش درون زمین نیست. ننگ بر بعضی از هواداران منفعت طلب که حاضرند هر کاری کنند و هر از هر بی سواد ونادانی طرفداری کنند.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
یه اشتباه دارو گل زدن پرسپولیا....فولاد با امدن بیت سعید حملاتش بیشتر شد ...اما واقعا فولاد امروز خیلی اشتباهات داشت اما عالییی کار کردن پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت...بازم فولاد انگار مشکل مهاجم داره ...
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
4
خدایا مرا از شر پور موسوی و حامد لک و اژدری زاده راحت کن. کل شهر را ترافیک و شلوغی پر کرده تا اقایان بیان این بازی ضعیف انجام بدن.حیف این همه هزینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
اونای که میگن فولاد بد بازی کرد میشه بگن پرسپولیس چیکار کرد بازی رو خراب کرده بود بازی دفاعی پرسپولیس کیفیت بازی رو برد زیر صفر بنظرم مشکل فولاد نداشتن یه بازیکن تکنیکی بود
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
3
2
اگر پرسپولیس انقد خوبه نتیجه چن سال تلاش برانکو هس.
پورموسوی سال اوله اومده فولاد و بنظرم انتقاد ها بیجاس.
پورموسی در راه فرکیه.سال اول سهمیه سال دوم قهرمانی.
برانکو دوسال اول جام نگرف!
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
این همه بازیکن جوان خوب آقا رفته زلیکانی افشین روگرفته ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
3
1
سلام بازیکنان فولاد خسته نباشید این مساوی درحکم برد بود
عيلام
|
Seychelles
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
زليكاني و مبعلي و عاشوري روي هم به اندازه احمد عبدالله زاده توانايي ندارن و حامد لك بجز حاشيه و خروجهاي اشتباه چيز خاصي نشون نداده تو چند بازي اخير در صورتي كه مرادي واقعأ تو بازيهاي كه تو دروازه بود بدون اشتباه كار كرد سيد جان دوستت داريم ولي قبول كن تيم رو ترسو كردي و اگه ويسي بود اوضاع از اين هم بهتر ميشد! حيف شد ميتونستيم ببريم ولي نشد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
اقای پورموسوی چرا تو فولاد باند بازی راه انداختی ؟
زلیکانی و مبعلی رو چه کسی نگه داشته؟
مگر نگفتی زلیکانی فرصت بازی نخواهد داشت؟
چرا بازیکن باید با سفارش از بالا و البته حمایت اژدری بخواهد تجربه بازی در برابر پرسپولیس را داشته باشد؟
آقای پورموسوی باید در مورد زلیکانی پاسخگو باشی
فولاد نیاز ب وینگر های خوب دارد بیت سعید واقعا موثر بود
اگر شریفات هم بود واقعا فولاد پرسپولیس را در هم می کوبید
عیسی ال کثیر جذب کنید هنوز فرصت دارید
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
پورموسوی عرضه مدیریت تیم را ندارد
وقتی سطح مربی پایین باشد باعث می شود مبعلی و زلیکانی براحتی برایش تعیین تکلیف کنند.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
3
من از همه ی هوادارا تشکر میکنم ک رفتن ورزشگاه وتیم رو تنها نذاشتن.
بازی خوبی بود و خسته نباشید ب بچه های فولاد.
ان شاءالله ک در ادامه فصل بازم روند رو ب رشدشون رو تکرار کنند
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
ننگت باد ای هوادار مجازی ننگ برتو انصافا تو چه کرده ای برای فولاد ک اینقدر انتظار داری ننگ باد هواداری ک میاد ورزشگاه و حاضر نیست تشویق کنه فولاد تماشاگر نمیخواد فولاد هوادار سینه چاک میخاد من بعنوان ی هوادار سینه چاک میگم فولاد امروز همه کار کرد حمله از جناحین عمقی هد زد برگردون زد موقعیت ایجاد کرد پنالت هم داور براش نگرفت ولی باز هم مساوی کرد بنظرم اونایی ک میخان فولادبا ۸میلیارد قهرمان اسیا بشه هوادار فولاد نباشن برن طرفدار پرسپولیس استقلال پولدار ما ب این تیم ومربیش اعتقاد داریم ما ب این تیم وبازیکناش اعتقاد داریم زلیکانی هم تا اخر فصل هستش فصل بعد می فرستیمش بیرون با مدیرعامل بازیکن مدیرعامله ...کاریش نمیشه کرد برانکو هم میومد نمیتونست بیرونش کنه برانکو همین الان ربیع خواه رو بیرون کنه چون اشنا مدیرعامل اسبق بود الان چند بازیه بازیش نمیده ...فونبال ایران این کثافط کاریا رو داره قول بهتون میدم با اومدن مدافع رومانی خط دفاعی بهتر میشه وفولاد جز دو تیم اول میشه اگر این دوکاربر فولاد شهر اهواز وفقط فولاد وفواد بذارن
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
3
فولاد امروز عالی بازی کرد . گل پرسپولیس از روی خطا بدست اومد ضمن اینکه جایگیری حامد لک اشتباه بود . داور به نفع پرسپولیس سوت زد و الی امروز فولاد پیروز میدان می شد . آخه چهارمحال فوتبالش کجا بود که بخاد داور خوب بده بیرون ؟
Mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
2
با سلام فولاد در خط هافبک میانی و دفاعی مشکل داره درکل بهتر از فولاد زمان سعداوی بود امروز
امیر فولادی
|
United States of America
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
آقای با تعصب لطفا ساکت سرمربی ک ی ترکیب درست حسابی بلد نیست بفرسته میدان این سرمربی نیست یک وجدانن بازیکنانی مثل زلیکانی و جانفزا ک ن تکنیک دارن ن سرعت و حتی ی توپ رو بلد نیستن استوپ کنن به درد نیمکت هم نمیخورن چ برسه به تو ترکیب اصلی بازی کردن جانفزا تو نیمه اول چی ازش دیدیم اصلا ن قدرت داره ن سرعت داره ن تاکنیک ؟ زلیکانی امدنش تو نیمه دوم هم فقط ی بازیکن از فولاد کم کرد و به درد هیچی نخورد اقا ی مهاجم نوک و ی دفاع میخواییم اینو همه میگن پ چرا جذب نمیکنید و منتظر چی هستین من توش موندم؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
دوستانی که به ایمان مبعلی توهین میکننداینوبدونن فولادوفوتبال خوزستان مدیون مبعلی هستن یادشون رفته زمانی که ایمان فقط 17 سال سن داشت فولادتنهاتیم خوزستان بودکه تولیگ اون زمان لیگ آزادگان ودرخطرسقوط بودبه بردنیازداشت بازی آخرمقابل برق شیرازحتی اگ مساوی هم میشدفولادسقوط میکرد ایمان بودکه بااون گل استثنایی آبروی فوتبال خوزستان روخریدوتوسالهای بعدبادرخشش خودش به فولادشخصیت داد وبادرخشش خودش فولادروقهرمان ایران کرد لطفا اسم اسطوره فوتبال خوزسنانودرکنازلیکانی وغیره...
به زبان نیارید ایمان اسطوره فوتبال خوزستانه
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
4
فولاد امروز با شهامت و نترس بود بر خلاف نظر خیلی از دوستان اما فاقد تاکتیک و برنامه تیمی بود .اینکه بلند بندازی روی گل که خواسته پرسپولیسه . گل پرسپولیس هم اشتباه داور بود .این ذلیکانی هم شده دغاغله دو سال پیش .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
اقای با تعصب امروز با تماشاگران پرسپولیس که بین هواداران فولاد داشتند جنب و جوش میکردن درگیر شدم. از دقه اول هم تشویق کردیم. کلی هم تو خاک و زمین ناهموار که بخاطر بی کفایتی مسولین است راه رفتیم. قطعا انتظار ما این است زلیکانی و مبعلی از فولاد خارج شوند و افراد با لیاقت وارد باشگاه شوند.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
3
من خودم طرفدار ایمان مبعلی هستم ولی حرکت زشتی که بعد از تعویض کزد حالم گرفته شد بازیکن باتجربه نباید بعده تعویضش بزنه زیر بشکه اب و داد وبیداد کنه بعدش هم بره داخل رختکن .پس دیگه از جوونها چه انتظاری میشه داشت
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
2
بنظرم همه دوستان که نظر دادن نظرشون درسته و همه دلسوزیم..فقط من نمیدونم چرا باید بازیا تهران همه 4 به بعد باشه و بازیا شهراستانا ساعت 2 ظهر..زمین و زمان رو بهم دوختیم با بچه های شرکت که بیایم برد فولاد رو ببینیم متاسفانه مرخصی ندادن..ننگ بر اژدری و سازمان لیگ
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1
1
سلام! با بررسی نظرات مخاطبین محترم ودیگر دوستان، خداوند را شاکر هستم چون تمام موارد ضعف های فنی، عدم لیاقتها واندک بضاعت فنی ودانش سرمربی وقت تیم ونوع چیدمان بازیکنان ها که براساس رفاقتها صورت گرفته ونه به جای شایسته ها وغیره وذالک به نحواحسن بیان شد و از این حیث خوشنود هستم که هواداران واقعی فولاد، تاکید می کنم هواداران واقعی فولاد در قله کمال فکری ودرایت ذهنی به سرمی برند واین نقاط را به چالش کشیده اند.
بنده اساسا تمایل نداشتم دراین مقولات تکرار مکررات کنم چرا که دوستان به ذکرمسبوق وبه قدر مکفی وشیوا والبته موشکافانه موارد را اعلام کردند. لیکن در این بین کاربری باهویت ' فولادی باتعصب' نام مرا ذکر کردند وطبق روال اظهارات مسبوق ایشان که منتقدین سلیم وصدیق فولاد را بی محابا به باد تهمت قرار می دهد لذا بر خود لازم دانستم به ایشان بگویم کاربر فولادی باتعصب، هر چند که بنده به کرات بیان کردم که در اسم کاربری باتعصب شما وبنا به اظهارات قبلی شما که مملو از ضدونقیض، سطحی نگری، خلاف واقع وهمراه با جانبداری از افراد خاص بوده ونه صرفا حمایت از نفس فولاد وایضا ادعای داشتن بینش وبصیرت فوتبالی نسبت به دیگر کاربران ومنتقدان دارید لطفا ازنظر فنی بیان کنید که فولاد امروز از حیث تاکتیکی چه برنامه ملموسی را به رخ حریف کشاند؟ از طرفی با توجه به بی کیفیت بودن آقای زلیکانی وعذر ایشان توسط سرمربی وقت فولاد وبا علم به این موضوع که ایشان هیچگاه برای تیم مثمرثمر نبوده وبعضا موقعیتهای طلایی را که ماحصل زحمت دیگر بازیکنان تیم است رابه مانند موقعیت نصیب شده برای ایشان در بازی امروز به راحتی و آماتورگونه به هدر می برد، باید در ترکیب بعدی تیم فرصت بازی پیداکند وجوانهای شایسته تیم صرفا بنا بر یکسری مسائل غیرفوتبالی از فرصت بازی کردن محروم؟ آیا قبول دارید که فولاد کنونی تیمی پراسترس در درون زمین وترسو است که حتی توان انجام بازی مالکانه ولو دقایقی کوتاه راندارد؟ البته برای فردی که رعایت انصاف وعقل و واقع رابنماید وتعصب واقعی داشته باشد جواب واضح ومبرهن است...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها