به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

اسدی: برای شکست استقلال به میدان می‌رویم

اسدی: برای شکست استقلال به میدان می‌رویم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کمالوند پشت بازیکنانش ایستاد تا حق و حقوق آنها پرداخت شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی اسدی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تقابل تیمش با استقلال گفت: بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت. بازی در استادیوم آزادی همیشه مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس دشواری‌های خاص خودش را دارد، اما هفته گذشته موفق شدیم پرسپولیس را در جام حذفی شکست بدهیم. پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بود که ما شکستش دادیم و حالا با انگیزه مضاعف مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: بازی فردا در لیگ برتر یک پیش‌بازی برای بازی ما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی محسوب می‌شود و می‌توانیم از این بازی به‌عنوان یک فرصت استفاده کنیم تا شناخت بیشتری از استقلال به دست بیاوریم. در این بازی بازیکنان ما می‌توانند شناخت زیادی از استقلال پیدا کنند و مطمئناً برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

اسدی پیش‌بینی‌اش از عملکرد صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر را این‌طور مطرح کرد: در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و بازی‌ها خیلی سخت‌تر. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد. نفت آبادان این فصل متحول شده و امیدوارم شگفتی‌ساز شویم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد حاشیه‌های چند روز اخیر و اینکه کمالوند قصد جدایی داشته است، گفت: کمالوند پشت بازیکنانش ایستاد تا حق و حقوق آنها پرداخت شود. او می‌توانست پول خود را بگیرد و آب هم از آب تکان نخورد، اما او به خاطر عدم پرداخت دستمزد بازیکنان اعتراض کرد. به‌هر حال وضعیت‌مان خوب نیست و امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا شرایط بهتری پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
2
مرحبا کاپیتان باغیرت ودوستداشتنی انشالله صنعت قهرمان میشه و شادی را به آبادان بیارین
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
1
دمت گرم مرتضی جان درود بر غیرتت...اقای فراز استقلال تیم منسجمی در بازی های اخیر خود نشون داده که از هافبک طراحی مثل چباروف داره ..من بنظرم اگر پوپ بین چباروف و شجاعیان زیاد ردوبدل نشه .با توجه به هافبک دافعی خوبی که داریم موفق میشویم وبا سه امتیاز به ابادان میایم .مگنو پاتیستا روی چباروف بزاریش میتونه هم راه نفوذی وهم خراب کردن پاسهای بین سرور وشجاعیان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
حياكم الله ، حي الله شباب صنعت و حي الله شباب عبادان و شباب محافظتنه العزيزه خوزستان .
درود بر صنعت هميشه زرد آبادان و هوادارانش و دورد و سلام بر هر دو نماينده ديگر خوزستان فولاد و استقلال صنعتي در ليگ برتر كشور و تمام هواداران خوزستاني و به اميد چهار تايي شدن سهميه خوزستان در بالاترين سطح فوتبال كشور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها