به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

گل‌محمدی: از استقلال خوزستان بهتر هستیم

گل‌محمدی: از استقلال خوزستان بهتر هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از دیدار مقابل استقلال خوزستان به‌ عنوان یک بازی مهم و دشوار برای تیمش یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی تیمش با استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با استقلال خوزستان، بازی خیلی مهمی برای ماست. جا دارد از هواداران عذرخواهی کنم که متأسفانه نتوانستیم به دور بعدی حذفی راه پیدا کنیم. از این بابت نیز شرمنده و ناراحت هستیم.

وی گفت: در مرحله‌ای هستیم که باید این شرایط را که از سال گذشته و پارسال به وجود آمده است را پشت سر بگذاریم. ما همه این مشکلات و مسائل را نمی‌توانیم در یک مرحله حل کنیم و باید مرحله‌به‌مرحله پیش رفت. بازی فردا برایمان خیلی مهم است و از لحاظ روحی و روانی نیز می‌تواند روی بازی‌های بعدی ما نیز تأثیر زیادی داشته باشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به شرایط تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: ما نسبت به استقلال خوزستان تیم بهتری هستیم. درست است که دو بار مقابل این تیم شکست خورده‌ایم اما ما در هر دو بازی مستحق برد بوده‌ایم اما اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم ولی همانطور که گفتم نباید در این دو بازی شکست می‌خوردیم. در بازی فردا اگر تمرکز لازم را داشته باشیم و اتفاقات فوتبالی هم به نفع ما رقم بخورد می‌توانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

گل‌محمدی افزود: ما مشکلاتی داریم که در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد آنها حرف بزنم. دیروز هم در جلسه با مدیرعامل باشگاه به این مشکلات اشاره کردم و اگر لازم باشد بعداً بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد اما بازیکنان تیم‌مان مشکلاتی دارند که باید این مشکلات رفع شود چرا که فکر می‌کنم این مشکلات بچه‌ها را اذیت می‌کند.

وی در مورد تغییرات ترکیب تیمش در دیدار با استقلال خوزستان در هفته گذشته گفت: ما در هر بازی با توجه به تمرینات و بازیکنانی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در ترکیب تیم قرار دهیم و قطعاً نفراتی که عملکرد بهتری داشته باشند در ترکیب قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد حواشی پیش آمده در مورد پنالتی‌زدن محمد ابراهیمی خاطرنشان کرد: من جایی نگفتم که ابراهیمی پنالتی بزند دوست ندارم مسائل و جزئیات داخل تیم را رسانه‌ای کنم. وقتی تیم می‌بازند همه ما مقصر هستیم. ما به هواداران حق می‌دهیم که ناراحت باشند، همانطور که گفتم بیان کردن مسائل داخلی تیم در رسانه‌ها از لحاظ حرفه‌ای هم درست نیست و فکر می‌کنم بازیکنان هم باید به این مسئله توجه داشته باشند.

گل‌محمدی در مورد برنامه نقل و انتقالاتی تیمش نیز گفت: ما سعی می‌کنیم با توجه به امکانات و مسائل مالی باشگاه بهترین نفرات را جذب کنیم. همانطور که می‌دانید در نیم فصل جذب بازیکن سخت است و هیچ تیمی نمی‌خواهد بازیکن خوبش را از دست بدهد. اگر هم بازیکنی را بدهند قطعاً پول زیادی می‌خواهند. برای مثال اگر ما بخواهیم گادوین منشا یا علیپور را از پرسپولیس بگیریم مسئولان این تیم بازیکنانشان را نمی‌دهند اگر هم بدهند برای نیم فصل یک و نیم یا دو میلیارد پول می‌خواهند. همانطور که گفتم گرفتن بازیکن در نیم فصل سخت است و این از خوش‌شانسی ما بود که این چند بازیکن سرباز شدند و امیدوارم تأثیر خوبی هم در تیم بگذارند.

وی در مورد اینکه در کدام پستها نیاز به بازیکن دارد، بیان کرد: ما هم در پست دفاع و هم مهاجم به بازیکن نیاز داریم؛ البته بیشتر روی جذب بازیکن خارجی تمرکز داریم، هر چند در این مورد باید با دقت باشیم چون اگر بازیکن خارجی کیفیت لازم را نداشته باشد به درد ما نخواهد خورد ما درصدد جذب بازیکن در خط حمله و دفاع هستیم اما باید با صبر و حوصله پیش برویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد احضارش به کمیته اخلاق نیز افزود: متأسفانه این مسئله صحت دارد بعد از اینکه ابلاغیه به دستمان رسید دوباره مصاحبه‌ام را خواندم اما دیدم که چیز خاصی نبود نمی‌دانم چرا به کمیته اخلاق دعوت شده‌ام. احتمالاً دلشان برایم تنگ شده بود، با این حال می‌رویم تا ببینیم مشکل چیست؟

گل‌محمدی در مورد بازیکن محروم و مصدوم تیمش برای دیدار با استقلال خوزستان گفت: ما برای دیدار فردا بازیکن محروم نداریم و فقط فاخر تهامی قادر به همراهی تیم‌مان نیست. همچنین ما نسبت به بازی قبلی تغییرات زیادی در ترکیبمان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت دروازه‌بان برزیلی تیمش گفت: این دروازه‌بان یک تست پزشکی دیگر دارد امروز تست می‌دهد و وضعیت نهایی او پس از اعلام نتایج این تستها مشخص می‌شود که برای دیدار فردا می‌رسند یا خیر؟

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هواداران در بازی فردا حضور حداکثری داشته باشند و از تیم‌شان به خوبی حمایت کنند. بازیکنان ما به حمایت این هواداران نیاز دارند مخصوصاً بازیکنان جدیدی که به تیم‌مان اضافه شده‌اند تراکتورسازی یک تیم پر هوادار می‌دانند که در اکثر بازیها ورزشگاهش پر می‌شود. امیدوارم هیچ مسئله‌ای هواداران تراکتورسازی را دلسرد و ناامید نکند و آنها همچنان به حمایتشان از تراکتورسازی ادامه دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
2
گل محمدی جدیدا زیاد حرف می زند،حرف زیادی هم ارزش جواب دادن ندارد .امیدوارم استقلال خوزستان دوباره گل محمدی و تیم رانت خوارش را در تبریز شکست دهد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
انشاالله باز هم ويسي مثل بازيهاي قبلي يحيي را شکست ميده تا شايد از رو بره و فوتبال خوزستان را باور كنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها