به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

دلفی: با شیخ‌ویسی خیال‌مان راحت است

دلفی: با شیخ‌ویسی خیال‌مان راحت است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که این تیم به مانند سه تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، یونس دلفی درباره پیروزی استقلال خوزستان برابر تراکتورسازی در جام حذفی گفت: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و آنها با اضافه شدن چند بازیکن جدید قوی‌تر شده‌اند. ما یک بازی سخت داشتیم، ولی خوشبختانه در نهایت به پیروزی رسیدیم. آقای موسوی مدیر باشگاه هم چند روز پیش جلسه‌ای با بازیکنان داشت و به ما تأکید کرد که مشکلات مالی حل می‌شود و شما فقط روی فوتبال تمرکز کنید. حرف‌های او انگیزه بازیکنان را زیاد کرد و توانستیم بازی مهم برابر تراکتورسازی را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: بازی با تراکتورسازی متعادل بود، ولی وقتی فرزاد حاتمی اخراج شد فشار از روی تیم ما برداشته شد. از طرفی درخشش شیخ‌ویسی باعث شد تا به نیمه نهایی برویم و وقتی او درون دروازه می‌ایستد، خیال ما راحت است. من به او خسته نباشید می‌گویم و معتقدم این برد را مدیون آقا وحید هستیم.

وی در مورد قرعه استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: زیاد تفاوتی نداشت با چه تیمی روبه‌رو شویم، ولی قطعاً کار سختی برابر خونه‌به‌خونه در پیش خواهیم داشت. البته با انگیزه زیادی تلاش می‌کنیم تا به فینال برویم و باید بگویم که شانس قهرمانی ما در جام حذفی کمتر از سه تیم دیگر نیست. ما به اندازه آن سه تیم شانس قهرمانی داریم.

دلفی در پایان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و با استقلال خوزستان یک جایگاه آبرومندانه را به دست بیاوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
3
تک روی زیاد میکنی اقای دلفی.به جونیور پاس بده.توان بدنیت کمه ولی جونیور مثل غلطک جلو میره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها