به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: آقای گل شدن بیت‌سعید غیرممکن نیست

پورموسوی: آقای گل شدن بیت‌سعید غیرممکن نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش هفته آینده کار سختی برابر پرسپولیس دارد، گفت: مطمئن باشید تا پایان فصل همین پیراهن مشکی را می‌پوشم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با مهر درباره شرایط تیم فولاد در تعطیلات نیم فصل گفت: اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیرگذار بود. فقط یک مشکل بود که به خاطر بارندگی بازی با سپاهان در کیش لغو شد. وقتی هم به اهواز برگشتیم، برای جبران بازی لغو شده، تمرین پرفشاری را برگزار کردیم و آماده شروع لیگ هستیم.

وی ادامه داد: چند جلسه با بازیکنان داشتیم و اهمیت نیم فصل دوم را گوشزد شدیم. مسابقات در نیم فصل دوم سختتر می شود. برای همین باید آماده‌تر باشیم. دنبال این هستیم که شرایط تیم در جدول بهبود یابد. تعدادی از تیم ها در بالای جدول دنبال قهرمانی و سهمیه آسیایی هستند؛ تعدادی هم در پایین جدول برای فرار از سقوط می‌جنگند. برای همین کار سخت می‌شود و ذهن آماده‌ای را می‌طلبد.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس تصریح کرد: درست است پرسپولیس روز گذشته به صنعت نفت باخت ولی چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی‌شود. تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند حتی اگر فراز و نشیب داشته باشند. قطعا بازی سختی در پیش داریم بخصوص اینکه پرسپولیس برای جبران شکست روز گذشته به میدان می‌آید. البته ما هم مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده‌ایم و امیدوار به موفقیت هستیم.

پورموسوی در خصوص جذب حسن بیت سعید و خرید این بازیکن از استقلال، گفت: حسن از روز گذشته به تمرینات ما اضافه شده است. این بازیکن متعلق به مجموعه فولاد است و دو سال هم در استقلال خوزستان زیر نظر خودم کار کرده بود. او باتوجه به نیاز فولاد به یک مهاجم، بهترین گزینه بود و از بازگشتش خوشحالیم. بازیکنان هم استقبال خوبی از حسن داشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امیدوار هستید بیت سعید در نیم فصل بتواند در فولاد گلهای زیادی به ثمر برساند و حتی آقای گل شود؟ گفت: آقای گلی بیت سعید غیرممکن نیست ولی خیلی سخت است و تلاش زیادی را می‌طلبد. بیت سعید مدتی در استقلال مصدوم و مشغول فیزیوتراپی بوده است. مطمئنا او با تمرینات اختصاصی به زودی به شرایط ایده آل می‌رسد.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: به جز بیت سعید به دنبال یک مدافع و یک هافبک هم هستیم و منتظر باشگاه‌های دیگر هستیم تا لیست مازادشان را اعلام کنند.

پورموسوی در خصوص جنجال پیراهن مشکی اش و اینکه گفته بود پیراهنش را به حراج می گذارد، به شوخی گفت: من گفته بودم که این پیراهن را ۱۲۰ هزار تومان می فروشم و یکی دیگر می‌خرم!

وی ادامه داد: من داشتم عکسهای سال گذشته خودم را نگاه می کردم. در نیمی از بازی‌های سال گذشته با استقلال خوزستان هم پیراهن مشکی پوشیده بودم. به هر حال ما روی نیمکت باید لباسی را بپوشیم که رنگ آن با رنگ لباس بازیکنان تیم خودمان یکسان نباشد. برای همین نه می‌شود سفید پوشید نه قرمز.

سرمربی تیم فولاد در پایان اظهار کرد: بی جهت روی پیراهن مشکی من حساس شده‌اند. من خیلی از بازی ها را با همین لباس مشکی باخته‌ام یا مساوی کرده‌ام. در همین بازی با تراکتورسازی با یک گل پیش بودیم ولی در نهایت این مسابقه به تساوی رسید. این مسائل ربطی به رنگ لباس من ندارد و تا پایان لیگ هم همین لباس را می‌پوشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
1
8
آقای پورموسوی
تیمهای ترسو دربرابر پرسپولیس بازنده هستند. فقط تیم های شجاع و نترس پرسپولیس را به چالش می کشند.
اینقدر از قدرت پرسپولیس تعریف نکنید و شخصیت تیمی فولاد را پایین نیاورید
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
7
با دفاع و ضد حمله موفق نمیشیم . بردن پرسپولیس با پرس شدید امکان پذیره و باید بازیکنان خیلی با انگیزه باشند .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
1
8
کدوم تیم بزرگ!!!
انگار چن سال از فولاد دور بودی فراموش کردی تو چه باشگاه بزرگی داری کار میکنی!؟
ال کثیر رو جذب کنید.
حتما منتظر مازاد های لیگ یک هستید ؟؟؟
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
1
5
درود بر پورموسوی با غیرت مطمینا با درایت کادر فنی باز یه شکست دیگه رو به هیچ پولیس تحمیل می کنیم
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
3
4
بعضی نظرات رو ک می بینم متوجه میشم خیلیا فوتبالی نیستن بنظرتون وقتی کسی مثل دل بوسکه میگه تیم ایران ومراکش سخت ترین رقبای ما هستن یعنی اینه ک تیم ایران قویتر از اسپانیاست این حرفا رو میزنن ک بازیکنا حریف رو دست کم نگیرن بخاطر یک باخت در جام‌حذفی ...سید حرفاش کاملا منطقیه پرسپولیس تیمیه ک پشتوانه مالی قویه چون دولت داره وهواداران میلیونی داری فارغ از تعصب میگم ای کاش فولاد میتونست ب اندازه لنگ طرفدار داشته باشه هوادارای پرسپولیس در هیچ جایی ک پرسپولیس بازی داشته باشه هستن این نشون دهنده بزرگی تیمه مثل تراکتور مثل استقلال ...تو ایران پرطرفدارترینها اینا هستن اگر فولاد مسئولین خوزستان بخوان میتونن جز چهار تیم پرطرفدار ایران بشیم ولی کسی عزم این کار رو ندارن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
1
4
متاسفم برای سرمربی که برای تقویت تیم ،دنبال لیست مازاد تیمهای دیگر است ،در لیگ ایران بازیکن خوب در لیست مازاد قرار نمی گیرد . سرمربی باید علاوه بر مسایل فنی و تاکتیکی ، روحیه جنگندگی و برد را به تیم القا کنید و اعتماد به نفس و خود باوری بازیکنان را بالا ببرد ،پورموسوی استانداردهای لازم برای یک سرمربی را ندارد و در خوشبینانه ترین حالت یک دستیار دوم است .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
نیمی از نبرد ها جنگ های روانی هستند.
کاربر بآ تعصب فولادی نیازی نیست شما که ثابت شده سطحی نگر هستید درس فوتبال به بقیه بدید.
فقط بدون قبل بازی با پرسپولیس بازیکنان باید سرشار از روحیه باشند و ما هم باید با هواداران بازیکنآن پرسپولیس رو تحت فشار بگذاریم.
سه بازیکن را باید بمحض پا ب توپ شدن هوو کنیم
علیپور و بشار رسن و فرشاد احمد زاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
اقای پور موسوی، فولاد هم تیم بزرگیه ،اینکه بگی ما در مقابل تیمهای بزرگ خوب بازی کردیم فولاد تیم کوچکی نیست،ما بزرگیم و در مقابل بزرگ و کوچک خوزستانی وفولادی بازی میکنیم
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
سید جان پرسپولیس اصلا بزرگ نیست اتفاقا خیلی هم کوچک است.بازیکناش هیچی بیشتر از بازیکنای فولاد ندارن.فقط شما خواهشا ترس بی جهت خودتو ازپرسپولیسیا رو به بازیکنا منتقل نکن.بازیکنای فولاد فقط کافیه تکنیکی بازی بکنن وتوپا رو لو ندن والبته دوندگیشون تو زمین رو چند برابر کنن وفضاهارو پرکنن وپرسینگ رو خوب رعایت بکنن.دراین صورت خواهید دید که پرسپولیسیا با بازیکنای پوشالی خودشون چه جوری زانو خواند زد البته باید مواظب جنگ روانی انها باشیم .تحیاتی للجمیع
sadegh fooladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
وقتی یه مربی اینطور ازتیم پرسپولیس حمایت میکنه و بزرگ میکنه تیم حریف رو معلومه که بازیکنان میترسن بازی کنن مربی باید شیر باشه مثل مربیان بادران وسپیدرود که اگراشتباه داوران نبود پرسپولیس شکستوخورده بود... واقعا متاسفام اقای پورموسوی که تیم حریف روبزرگ کرردی... اینها به کنار تیم فولاد تیم بزرگ وریشه داریست زشت است برای شما درمقابل تیم های کوچک ته جدولی طوری شادی کنید پیش زمین انگار قهرمان لالیگا رو شکست دادید لطفاااا حرفه ای باشید.... وبه فکر ارزوهای بزرگ باشید نه اینکه شادی کنید... درمقابل شکست تیم های کوچک....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها