به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

واکنش رئیس هیأت مدیره به صحبت‌های کمالوند

واکنش رئیس هیأت مدیره به صحبت‌های کمالوند

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت مدیره صنعت نفت آبادان گفت: پول به باشگاه رسیده است اما هزینه را مدیرعامل با برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس شرایط عادلانه انجام می‌دهد، که این مسئله هم نیاز به زمان دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، صنعت نفت در یک ماه گذشته با چالش‌های مدیریتی بسیار زیادی روبرو بوده است. در یک مقطع فراز کمالوند از سمت خود استعفا داد و در یک برهه بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفتند. با وجود همه این مشکلات زردپوشان آبادانی روز گذشته کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهند.

بعد از این بازی بازیکنان و کادر فنی علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند و اعلام کردند با این وضعیت دیگر راضی به ادامه کار نیستند.

حسن نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره صنعت نفت در گفت‌وگو با فارس در مورد مسائل اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد.

فراز کمالوند پس از پیروزی صنعت نفت مقابل پرسپولیس اعلام کرد مسئولان مدیریتی باشگاه علاقه‌ای به کسب پیروزی نداشتند و حتی دوست داشتند صنعت نفت ببازد، در این مورد چه نظری دارید؟
فکر نمی‌کنم هیچ هیأت مدیره‌ای وجود داشته باشد که علاقمند به موفقیت تیمش نباشد. این مسئله قابل باور نیست. خداراشکر با تلاش مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و حمایت هواداران، صنعت نفت نتیجه گرفته و اگر چنین تفکری وجود دارد حاصل برداشتی اشتباه است. در حال حاضر صنعت نفت با حمایت مردم، زحمات بازیکنان، مدیریت و هیأت مدیره جایگاه خوبی دارد و توانسته در لیگ برتر در رده ششم جدول و در جام حذفی به مرحله نیمه‌نهایی برسد. طرح این مسائل در مقطع فعلی درست نیست، هیأت مدیره به دنبال رفع مشکلات است، ما هم قبول داریم مشکلات وجود دارد اما همه در کنار هم برای رفع آن تلاش می‌کنیم. صنعت نفت از سال ۹۳ که هیأت مدیره و مدیریت جدیدش فعالیت خود را آغاز کرده است با برنامه‌ریزی کار را پیش برده است. برنامه اول ما صعود به لیگ برتر بود، در سال اول هدفمان بقای تیم و در فصل جاری هدفمان تک رقمی شدن بوده است که خوشبختانه این اتفاق تا به الان رخ داده است. آیا کسب این نتایج و این عملکرد غیر از این است که مدیریت و هیأت مدیره برنامه‌ریزی دقیقی داشته‌اند. هیأت مدیره و مدیریت طراحی این عملکرد را کرده بودند و خوشبختانه با زحمات کادر فنی و بازیکنان چنین نتایجی به دست آمده است.

در فضای مجازی بحث استعفای علی عیسی‌زاده مطرح شده است.
من هم در فضای مجازی دیدم چنین موضوعی در مورد عیسی‌زاده مطرح شده اما به هیچ وجه این استعفا مورد قبول ما نیست، هیأت مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و به مسائل تیم رسیدگی می‌کند. می‌دانید عیسی‌زاده ۲ بار صنعت نفت را به لیگ برتر آورده است. در مقطع فعلی فرصتی برای بیان این مسائل نیست، ما باید تمرکزمان را روی لیگ برتر و دیدار حساس پیش رو مقابل استقلال بگذاریم و آماده باشیم حریفمان در نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شود، ما در یک قدمی قهرمانی هستیم و بدون شک برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم. همه دوستان دست به دست هم می‌دهند و حتی نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کرده‌اند. ان‌شاالله با حمایت وزارت نفت و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم موفق شویم.

کمالوند اعلام کرده پول در اختیار باشگاه قرار گرفته ولی آنها پول را به حساب بازیکنان نمی‌ریزند.
بله در حساب باشگاه پول آمده اما مدیرعامل عیسی‌زاده است، هیأت مدیره اختیار هزینه‌ها را به او داده است اما در توزیع پول باید برنامه‌ریزی و مدیریت صورت بگیرد، برخی بازیکنان بیشتر و برخی بازیکنان کمتر دریافتی داشته‌اند، عیسی‌زاده باید یک برنامه‌ریزی انجام دهد تا با پرداخت درست در عملکرد باشگاه به تعهداتش نسبت به بازیکنان یکسان‌سازی کند، اینطور نباشد که اختلاف دریافتی‌ها زیاد شود. شرایط به این شکل نیست که تا پول به حساب باشگاه آمد فوراً بین همه توزیع شود، باید با مدیریت درست هزینه‌ها را انجام داد.

کمالوند اعلام کرده مدیریت و هیأت مدیره دوست ندارند تیم تقویت شود، به همین خاطر با سوشا مکانی صحبتی نکردند؟
مگر می‌شود هیأت مدیره باشگاه چنین خواسته‌ای داشته باشد؟ ما برنامه ۵ ساله داشتیم و براساس آن هزینه‌ کرده‌ایم. این حرف که مدیران باشگاه دوست نداشتند تیم موفق شود قابل قبول نیست.

قبول دارید بین مدیریت و اعضای تیم اختلاف زیادی به وجود آمده که کمالوند هم در مصاحبه‌های خود دائم به این مسئله اشاره می‌کند؟
ممکن است در هر مجموعه‌ای اختلاف و شکاف ایجاد شود، از ابتدا تلاش بر این بوده تا همه عوامل فنی و مدیریتی با هدف کسب موفقیت به سمت جلو حرکت کنند. در هر خانواده‌ای ممکن است اختلاف سلیقه به وجود بیاید. ممکن است بین مدیریت و برخی از ارکان باشگاه اختلاف سلیقه شکل بگیرد اما تلاش ما این است که این اختلافات را برطرف کنیم و در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

کمالوند برای چندمین بار به صورت ضمنی اعلام استعفا کرد. در این مورد چه نظری دارید؟
با مذاکره در این مورد به جمع‌بندی می‌رسیم. به قول شما برای چندمین بار کمالوند استعفا داده اما این مسئله قابل مذاکره است و آن را با گفت‌وگو حل می‌کنیم.

آیا خودتان تمایلی به ادامه این همکاری دارید؟
حرکت صنعت نفت صعودی و رو به جلو است، ما نمی‌خواهیم متوقف شویم و تمام ارکان برای حرکت به سمت جلو تلاش می‌کنند.

اعضای تیم به غیبت مسئولان در ۱۰ روز گذشته اعتراض کردند و در اظهار نظرات خود گفته‌اند هیچکدام از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل طی ۱۰ روز اخیر سمت تیم نیامده است.
خیر، این مسئله صحت ندارد. دیروز صبح مدیرعامل باشگاه در فدراسیون فوتبال به دنبال کار قرارداد بازیکنان و گرفتن کارت بازی طالب ریکانی بود که اتفاقاً عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست پنالتی ما را هم به گل تبدیل کند. ۲ روز قبل هم مدیرعامل به اتفاق یکی از اعضای هیأت مدیره به هتل محل اقامت تیم رفتند و با سرمربی، سرپرست و مدیر اجرایی جلسه داشتند. قرار بود آنها بازیکنان را هم ببینند اما اعلام شد بازیکنان برای استراحت به اتاق‌های خود رفته‌اند. عیسی‌زاده ۲ ساعت در محل اردو بوده و شرایط اینطور که بیان شده نبوده است. به هر حال او برای کارهای باشگاه اقدامات لازم را می‌کند و دیروز هم در فدراسیون حاضر شد.

صحبت پایانی...
باز هم تکرار می‌کنم، همه ارکان باشگاه پیگیر رفع مشکلات هستند. ما روندمان رو به جلو است و یک قدم هم عقب نمی‌نشینیم، به دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم. از همه ارکان باشگاه و تیم درخواست می‌کنم با قدرت کار خود را دنبال کنند و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
اقای اصفهانی عزیز اولا تسلیت عرض می کنم بخاطر باخت تیم محبوبت پرسپولیس
دوما خیلی دوست داشتم این دروغهایی که گفتی راست باشه اما نیست.
سوما بزرگترین کمک جنابعالی و عیسی زاده این هست که از صنعت برید و بذارید تیم نفس بکشه ضمنا اون دلالهای اطراف اقای مدیر هم با خودتون ببرید
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
دروغگو
یعنی کمالوند و بازیکنان همشون دروغ گفتن شما راست گفتین؟؟
از حرفات مشخصه که حتی یه پیگیری هم نکردین.
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
دروغگوی بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
بچه ها دقت کنید دیشب عیسی زاده تو مصاحبش گفت استعفا نوشتم دادم به رییس هیات مدیره که همین اقای نصر اصفهانی باشه ولی این اقا داره میگه در فضای مجازی دیدم گفتن عیسی زاده استعفا داده!!!!!! یعنی عیسی زاده هیچ استعفای کتبی نداده!!!!!!
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
ولله این اصفهانی رو از ابادان پرتش میکنیم تو اصفهان
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
دوستان ابادانی خواهشا تجمع کنید اعتراض کنید نزارین یکسری ادم دروغگوی سودجو حق این مردمو بخورن و تیمو نابود کنن .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
6
مردم‌ابادان‌ اگه‌ میخوان از شر این‌ دلال‌ها راحت بشن‌ باید جلوی‌ در‌ باشگاه‌ جمع بشن‌ و حرفشون‌ رو فریاد بزنن.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
2
دوستان لطفاً توهین نژادپرستانه قومی نکنیم توهین به دیگرشهر ها یعنی به مردم آنجا درصورتیکه که مردم هیچ گناهی ندارند این مسولین هستن که سبب این مشکلات میشوند خیلی از ما خوزستانی‌ها در استانهای دیگه فامیل و بستگانی داریم پس لطفا حرمت هم نگهداریم، منم معتقدم هیت مدیره دروغ میگوید
جمیل اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
خدا لعنت کنه دلالها که بخاطر پول همه کار میکنن
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
5
تقسیم عادلانه پول بین بازیکنا ادم رو یاد داستان هزار و یک شب میندازه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
از خدا بترسید اقای اصفهانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
دوستان عزیز به متن بالا توجه کنید ، گفته : در حال حاضر صنعت نفت با حمایت مردم ، بازیکنان ، مدیریت و هیات مدیره جایگاه خوبی دارد ، و در جایی دیگه گفته : آیا با کسب این نتایج و این عملکرد غیر از این است که مدیریت و هیات مدیره برنامه ریزی دقیق داشته اند. یعنی همه توی این بردها تاثیر داشته اند غیر از سرمربی تیم ، خیلی جالبه و مشخصه که ایشون تمامی حرفاش گزافه گویی و دروغ است ، توی تیم تمام بازیکنان صداشون در اومده بعد نصر اصفهانی میگه توی هر خانواده ای ممکن است اختلاف سلیقه پیش بیاید، بابا تو صدا همه رو در آوردی باید توی این خانواده سه طلاقه بشی و بری خدا روزیت رو جایی دیگه بده
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
استعفا بدید بی غیرت ها
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
بابا مگه ما کم آدم خوزستانی، ورزشی ومدیر در وزارت نفت داریم که این بابا دلنسوز که حرف راست نمیزنه، شده رییس هیت مدیره،،اولا مگه ميخوای بودجه مملکت تنظیم کنی،که نیاز به برنامه ریزی داری، این پول دست بچه دبستانی بدی تو ده دقیقه بین، 22 نفر تقسیم میکنه،،دوما کمالوند آدم بسیارقدر شناس است،وبر اساس احترام متقابل کار میکنه،،سومم هیت مدیره تمام تیمها برای بازی با پرسپولیس علاوه بر روحیه به تیم ،قول پاداش میدند، پاداش پیشکش، حق حقوقشان هم يه سال زمان ميخوای بشون بدی،حداقل يه تاکسی تلفنی میگرفتی سر تمرین قبل بازی میرفتی،میدادی دوستان ازت فیلم بگيرن که حداقل روت بشد این حرفا روبزنی ودر برنامه نود از خودت دفاع کنی،ما از کمالوند حمایت میکنیم،واین هیت مدیره است که باید استعفا بدهد،شما اگه دلسوز تیم هستی استعفا بده برو، چون بازیکنان مصاحبه کردن در صورت رفتن کمالوند يه دقیقه هم نمیمانند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
اقای نصر عیب نیست که شخصی دوست نداره درشهر ی زندگی کنه یا طرفدار تیم خاصی باشه ولی لطفا بفرمایید در همان باشگاه خدمت کنید شاید تیم مورد علاقه شما با مدیریت شما نتیجه بهتری بگیره باور کنید جدی میکم شوخی نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها