به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/کلمه عبور نفت آبادان

عکس/کلمه صعود نفت آبادان

خوزستان اسپورت- صنعت‌نفت آبادان با ضربات تمام کننده‌ی هافبک برزیلی‌اش موفق به شکست سپاهان و پرسپولیس در خارج از خانه شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مگنو باتیستا هافبک دفاعی برزیلی تیم صنعت‌نفت آبادان که به واسطه‌ی پست و فرم بازی‌اش در کارهای دفاعی تیمش مشارکت دارد، ضربات نهایی برای صعود نفت آبادان در خانه‌ی سپاهان و پرسپولیس را به توپ وارد کرده است.

این بازیکن در تابستان امسال تک گل پیروزی صنعت‌نفت را به تور دروازه‌ی سپاهان دوخت تا این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان با جام حذفی وداع کند و روز گذشته نیز آخرین پنالتی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت را وارد دروازه‌ی بیرانوند کرد تا فریاد شادی آبادانی‌ها در استادیوم آزادی طنین‌انداز شود.

بازیکنان خارجی فصل جاری تیم صنعت‌نفت آبادان برخلاف خارجی‌های فصل گذشته عملکرد موفقی در این تیم ارائه کرده‌اند وصاحب بیشترین دقایق بازی و گل زده در صنعت‎‌نفت بوده‌اند.

عکس/کلمه صعود نفت آبادان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
4
واقعا دیشب به تمام بازیکنامون که با دست خالی حریف تا دندان مسلح که از صدا وسیما تا بعضی از مسؤلین خودمون ازشون حمایت کامل میکردن افتخار کردیم که با تعصب وبا شرف بازی کردن وبعد از بازی با هواداران به شادی پرداختن درود بر همگی مطمئن باشید ما هواداران نمیگذاریم حق شما خورده شود فراز عزیز شما وبازیکنان برای همیشه در قلب هواداران هستین وباعث افتخار باشگاه بزرگ صنعت نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
با صحبتهای کمالوند همه ایران دیروز فهمیدن چرا برزیل ایران در این سالها علی رغم قدمت و هوادار و استعداد نتونسته بود شایستگیهاشو نشون بده . همه فهمیدن خائنین و مافیای فوتبال تاکنون مثل زالو انرژی و توان این تیم دوست داشتنی را می مکیده. همه فهمیدن آبادان و تیم محبوبش اگر فرصت پیدا کند سالها میتواند بزرگی کند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها