به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهاجم خوزستانی آقای گل جام حذفی می‌شود؟

مهاجم خوزستانی آقای گل جام حذفی می‌شود؟

خوزستان اسپورت- مهاجم خوزستانی تیم ایرانجوان بوشهر شانس اول گلزنی در مسابقات جام حذفی کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سجاد فیض‌اللهی مهاجم خوزستانی تیم ایرانجوان بوشهر، همراه با مهدی شریفی مهاجم سابق تراکتورسازی که به سپاهان بازگشته است، با زدن 5 گل در صدر جدول گلزنان مسابقات جام حذفی قرار گرفته‌اند.

سجاد فیض‌اللهی که تابستان امسال با گلزنی مقابل فولاد خوزستان باعث حذف این تیم از گردونه جام حذفی شد، با زدن 4 گل مقابل تیم‌های شهرداری لردگان و گل‌ابریشم تهران باعث صعود ایرانجوان به مرحله یک‌چهارم‌ نهایی شد و اکنون بیشترین شانس را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات جام حذفی دارد.

ایرانجوان دوشنبه به دیدار استقلال تهران می‌رود و در صورتی که فیض‌اللهی موفق به گلزنی در این مسابقه شود، می‌تواند به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

این مهاجم باتجربه‌ی خوزستانی در اولین سال حضورش با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر که با درخشش وی همراه بود، تک گل پیروزی بخش فولادمردان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی را به ثمررساند و حالا امیدوار به تکرار آن اتفاق است.

جونیور مارینی مهاجم برزیلی استقلال خوزستان هم که 4 گل در مراحل قبلی جام حذفی به ثمر رسانده، دیگر بازیکنی است که شانس آقای گل شدن در جام حذفی را خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سليم مطرودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
5
انشاالله جونیور مارینی
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
5
سجاد فیض الهی از بعضی بازیکنهای غیربومی مثل سعید زارع، وحید عسگرپور، امیر ذلیکانی، حمید گلزاری، حسن صادقی و ... که با رابطه به تیمهای خوزستان اومدن یک سروگردن بالاتر هست اما چه سود که رابطه جایگزین ضابطه شده و بازیکنهای خوزستانی حقشان خورده میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها