به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

سلیمانی: بضاعت بانوان استقلال همین است

سلیمانی: بضاعت بانوان استقلال همین است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر کشور برابر همیاری ارومیه، گفت: دیگر نمی‌دانم باید چکار کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فروزان سلیمانی درخصوص بازی امروز تیمش برابر نماینده ارومیه اظهارکرد: نیمه اول واقعا خوب بودیم و به دو گل هم رسیدیم و در نیمه دوم هم علی رغم این که بازی را خوب شروع کردیم ولی به دلیل کمبود بازیکن و همچنین نداشتن نیمکت قوی، بازی را در نهایت واگذار کردیم.

وی افزود: کمبود بایکن در تیم ما مشهود و این موضوع دست من را بسته است. من واقعا دیگر نمی دانم باید چکار کنم. بضاعت تیم ما همین است. من حتی برای تعویض هم مشکل دارم، چرا که نیمکت ما قوی نیست.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان بیان کرد: واقعا بایکنان ما مصدوم هستند و در هر دیدار با درد بازی می کنند. من واقعا قدردان آن ها هستم که با این شرایط برای ما بازی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب بازیکن با باشگاه صحبتی داشته اید؟ گفت: صحبت هایی شده است و امیدوارم آقای شولی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه که واقعا تاکنون از ما حمایت داشته است، در این بخش نیز ما را یاری کند تا بازیکنانی جذب کنیم که در ادامه راه بتوانند به ما کمک کنند. تیم برای نیم فصل دوم باید تیم تقویت شود.

پیامک :5000291247