به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۲۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازیکنان استقلال خوزستان خواستار جدایی شدند

بازیکنان استقلال خوزستان خواستار جدایی شدند

خوزستان اسپورت- بازیکنان استقلال خوزستان در پی حل نشدن مشکلات‌ و عدم پرداخت مطالبات، امروز (دوشنبه) با حضور در محل این باشگاه خواستار رضایت‌نامه شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در حالی که مدتی پیش مالک گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان مشخص شد و این امید می‌رفت که مشکلات تیم استقلال خوزستان برطرف شود اما تاکنون این مهم محقق نشده و تزریق‌های مالی مقطعی نیز جوابگوی مشکلات این تیم نبوده است.

در پی عدم پرداخت مطالبات و برطرف نشدن مشکلات، امروز (دوشنبه) بازیکنان استقلال خوزستان به تمرین نپرداختند و بازیکنانی از جمله دورقی، شیخ‌ویسی، ریکانی و علایی  با حضور در محل این باشگاه خواستار رضایت‌نامه و جدایی از تیم شدند.

این شرایط در حالی است که استقلال خوزستان بازی مهم با تراکتورسازی در جام حذفی را در پیش دارد و در حالی که حریف آن‌ها در حال تقویت تیم است، به نوعی استقلال خوزستان در حال تخریب و نابودی است.

استقلال خوزستان از ابتدای فصل جاری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و در حالی که در نیم‌فصل تیم‌ها به دنبال تقویت هستند، این تیم به دلیل مشکلات مالی نه تنها می‌‌تواند بازیکن جذب کند، بلکه اکنون نیز بازیکنانش خواستار جدایی شده‌اند، چیزی که کار ویسی را در نیم‌فصل دوم سخت‌تر از قبل خواهد کرد و باید دید که واکنش مسوولان خوزستانی و همچنین باشگاه نسبت به این موضوع چیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
3
متاسفم برای مسولین بی عرضه و ریاست طلب که توانایی برطرف کردن مشکل این تیم خوب ندارن ، خدا لعنتشون کنه که باعث تخریب تیم شدن ، آخه مگر از جیبشون می‌خوان بزارن، بازیکنها چه گناهی دارن مردم استان چه گناهی که باید چوب بی‌کفایتی مسولین استان و کشور را بخورن، خدا لعنتشون کنه
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
چطور برای فولاد همه جوره پول و امکانات هست؟
اما برای تیم هایی که نامشان استقلال است در این استان همه چیز برعلیه آنها است . لعنت بر مسببین بی عدالتی های موجود در حوزه ورزش استان خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها