به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۲۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اسدی: هواداران صنعت‌نفت انرژی مثبت می‌دهند

اسدی: هواداران آبادانی انرژی مثبت می‌دهند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید که تیمش مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نخواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی اسدی در گفت‌وگو با تسنیم درباره اعتصاب بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بچه‌ها واقعاً کم آورده بودند. از ابتدای سال مدام به ما قول دادند، اما پولی در کار نبود. ما به مردم آبادان احترام زیادی قائل هستیم، اما آنها خودشان هم می‌دادند که ما زن و بچه داریم. حالا به هر حال زیاد نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم. خدا را شکر فعلاً مشکل حل شده و دیروز (شنبه) هم تمرین کردیم. حالا هم قرار است در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان برویم.

وی با اشاره به دیدار فردای صنعت نفت آبادان - پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، خاطرنشان کرد: پرسپولیسِ امسال تیم آماده‌تری است. آنها کمتر اشتباه و بهتر بازی می‌کنند و در کل روند رو به رشدی داشتند، اما ما هم صنعت نفت آبادانی هستیم که فوتبال را خوب بلدیم. مطمئن باشید جلوی پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. با اینکه پرسپولیس از امتیاز میزبانی هم سود می‌برد، اما می‌رویم که یک بازی خوب را مقابل این تیم ارائه بدهیم.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: این برد کمک زیادی به ما کرد. ما تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و هفته گذشته هم مقابل تراکتورسازی حق‌مان پیروزی بود، اما توپ‌های‌مان به گل نرفت. خدا را شکر مقابل استقلال خوزستان یک برد شیرین خارج از خانه را به‌دست آوردیم که یک نتیجه در خور شأن مردم آبادان بود. بچه‌ها همت کردند و پس از گلی هم که زدیم، توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

اسدی افزود: ما یک نیم‌فصل خیلی سخت را در آبادان پشت سر گذاشتیم. صنعت نفت امسال تغییرات زیادی داشت. به‌جز دو نفر، بقیه بازیکنان ما تازه به تیم آمدند و هماهنگ کردن آنها با یکدیگر زمان می‌برد و کار یکی دو روز نبود. بازیکنان ما محدود بودند و برای نفرات مصدوم گاهی وقت‌ها جایگزین نداشتیم. خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم همت کنیم و جایگاه خوبی به دست بیاوریم. آقای کمالوند برای نیم‌فصل نخست روی 20 امتیاز برنامه‌ریزی کرده بود، اما ما الان 21 امتیاز داریم. خوشبختانه در نیم‌فصل نخست امتیازات کمی از دست‌مان در رفت، امیدوارم در نیم‌فصل دوم هم این اتفاق رخ بدهد. من خودم از این دو سه بازی اخیری که داشتیم لذت بردم، مخصوصاً در بازی آخر که علی‌رغم عقب بودن‌مان تا دقایق پایانی تشویق کردند و بالاخره مزد زحمات‌شان را گرفتند و ما آن بازی را بردیم. هواداران آبادانی همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
آقای اسدی بینهایت ازت ممنونیم شما کاپیتان و دفاع بااخلاق متعصبی هستی و ما همه آرزوی موفقیت برای تیم نفت آبادان و خودشما را داریم اگر کمی در دفاع تمرکز بیشتری داشته باشید و بچه های تیم را به آرامش وجنگندگی بیشتر رهبری کنی قطعا تیم بهتر نتیجه میگیره ، من مطمینم اگر با دوندگی وتلاش بیشتر بازی کنید برنده بازی خواهید بود
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
با کمال موافقم ، آرزوی پیروزی در تمام بازیهای لیگ برای تیم محبوبم نفت آبادان را دارم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها