به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

شش بازیکن جدید تراکتور در اهواز بازی می‌کنند؟

شش بازیکن جدید تراکتورسازی در اهواز بازی می‌کنند؟

خوزستان اسپورت- باشگاه تراکتورسازی قصد دارد در نخستین روز باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، قرارداد هر 6 بازیکن جدید خود را ثبت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تیم تراکتورسازی که به‌خاطر محرومیت از سوی فیفا از حضور در دو پنجره نقل‌وانتقالات قبلی محروم بود، حالا برنامه گسترده‌ای برای حضور در نقل‌وانتقالات دارد.

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از 28 آذر ماه باز می‌شود و همه تیم‌ها از این روز می‌توانند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند. تراکتورسازی در همین روز، در جام حذفی هم میهمان استقلال خوزستان است. در این راستا، تراکتورسازی هر 6 بازیکنی که قرار است در نیم‌فصل به تبریز بیایند را انتخاب کرده و آنها همان روز اول نقل‌وانتقالات قراردادشان را امضا می‌کنند. تراکتورسازان قصد دارند هر طور شده در همان روز اول،‌ قرارداد هر 6 بازیکن جدید خود را ثبت و در جام حذفی هم از آنها استفاده کنند.

یکی از بازیکنانی که در همان روز اول قرادادش را با تراکتورسازی ثبت می‌کند، امید عالیشاه است. احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هم دیگر بازیکنانی هستند که حضورشان در تراکتورسازی قطعی به‌نظر می‌رسد.  قائم اسلامى‌خواه و یک دروازه‌بان برزیلی به‌نام ژوردی آلمیدا هم ورودی‌های بعدی تراکتورسازی در نیم‌فصل خواهد بود. به این ترتیب، هر 6 سهمیه تراکتورسازی در نیم‌فصل پر می‌شود و گل‌محمدی می‌تواند دو بازیکن دیگر به تیمش اضافه کند. این دو سهمیه باقی‌مانده هم به یک مدافع وسط و یک مهاجم می‌رسد.

لازم به ذکر است که مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در روزهای 27 و 28 آذرماه برگزار می‌شود و چهار تیمی که 27 آذرماه در جام حذفی به میدان می‌روند، حق استفاده از بازیکنان جدید را نخواهند داشت. حالا باید دید که سازمان لیگ به چهار تیمی که 28 آذرماه در جام حذفی به میدان می‌روند، اجازه استفاده از بازیکنان جدید را خواهد داد یا خیر؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
5
متاسفانه تراکتور و تبریزی ها با لابی و نفوذی ک در همه ی سازمان ها دارن هر کاری رو بخوان انجام میدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
3
تکلیف ویسی چی شد 4تا تیم داریم هر هفته سرمربیانشون استعفائ شده تاکتیکشون ویسی نظرمحمدی کمالوند هم به جرگشون پیوسته تاتار هم گفته در شرف پیوستنه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
2
امیدوارم تراکتور بره لیگ یک
معظل فوتبال شده
واقعا مایه پس رفت شده
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
1
اقای پورموسوی با این سبک فعالیت در نقل انتقالات بازیکن خارجی خوب نخواهید گرفت
طبق تجربه پیدا کردن بازیکن خوب خارجی نیاز ب زمان دارد و قطعا تا اینجا هیچ تحقیقی هم نشده.
پر واضح است که مدیران شرکت و اژدری هواداران را اغفال کرده اند و نهایتا یک بازیکن مثل بیت سعید جذب کنند.
هدف فولاد حتی سهمیه آسیا هم نیست. نهایتا 6 یا 7 ام جدول رو پیش بینی کرده اند
ب زودی عدم صداقت مدیران را خواهید دید
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
1
2
درسته که تراکتور یه تیم کاملا ظالم و مورد حمایت هستش ولی بعضی مواقع شخصا غبطه میخورم به لجستیک نیروی انسانی این تیم. تعطیلات شروع نشده و نقل وانتقالات هنوز چندروز دیگه شروع خواهد شد ولی رک وپوست کنده شروع کردن به مذاکره با ستاره های تیمای دیگه این رو مقایسه کنید با عوامل مدیریتی فولاد!!! واقعا شرم براین افراد که انگار دلال تیمای دیگن نه عوامل فولاد!!! حرفا وانتقاداتی که این چندروز آذری به عوامل تراکتورش کرد عمرا مدیران فولاد جرات فکر کردن هم بهش نداشتن ولی یه مدیر لایق وباسواد مانند آذری چنان از باشگاهش طرفداری میکنه که انسان غبطه میخوره به این مدیر. بابا تورو خدا کاسه کوزه هاتون رو جمع کنید. یه مشت شکم کنده و جیب گشاد دور فولاد میچرخن که 10تای شما یکی از نیروهای ذوب و تراکتور رو نمی ارزه. فولاد هزار نقص داره مدیر میگه ما برای شعار اقتصاد مقاومتی نمیتونیم بازیکن بگیریم آخه هر روز تو این کشور یه اختلاس هزار میلیاردی اتفاق میفته که همه پیشانیشون پینه بستست حالا تو میخواهی برا حکومت صرفه جویی کنی اون هم از هزینه ای که بایستی صرف تفریح وسرگرمی انسانهایی بشود که نه هوایی دارند و نه کاری و نه درآمدی!!! ( خوزستان اسپرت خواهش میکنم نظرم رو کامل و بدون سانسور چاپ کن .خواهش میکنم . والله دلم از این مسوولین ریاکار خونه آخه ذلت و حقارت تاکی)
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
با سلام و وقت بخیر به دوستان و هواداران فولاد خوزستان
در ابتدا باید انتقادی کنیم از طرفداران فوتبال در خوزستان خصوصا شمال و شمال شرق خوزستان که وقتی سرخابیا خصوصا پرسپولیس به اهواز میاد اینقد از جون مایه نزارن.
دومین انتقاد سهم منتقدینی هست که نیتشون معلوم نیست چیه؟از یک سمت سنگ فولاد رو به سینه میزنن واز سمتی دیگر در دیگر سایتا طرفداری یه تیم دیگه رو همزمان هم میکنند.
ازجهتی از فامیل بازی و باند بازی خوششون نمیاد و از دیگر بازیکنا به علت نسبت فامیلی دور که بهاشون دارند ابراز عشق و محبت میکنند.
از جهتی به جای انتقاد از مسولین فولاد که در کوبیدن فولاد نقش بسزایی دارن،میان از سرمربی فقط انتقاد تخریبی میکنند در حالیکه پور موسوی با همین بازیکنا فولاد رو نسبت به سه سال پیش بهتر بالا برده.باور کنید اگه از اسکوچیچ هم حمایت میکردن و حداقل نصف لیستی که خواسته رو جور میکردن موفق میشد با سعداوی همین کارو کردن و فراریش دادن.حالا پور موسوی نسبتا خوب پیش رفته حداقل امسالو با فشار اوردن به باشگاه و مدیریت پشت سرمربیمون باشیم.فقط نیم فصل فرصت داریم از فولاد حمایت کنیم از تیمی که نود درصدش بومیه.خواهشا چاپ کنید بدون سانسور.
پاسخ ها
Ashil
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
متاسفانه بازی اخیر تیم خوزستانی با پرسپولیس در ورزشگاه غدیر خبرنگار با هرکی مصاحبه میکرد از جنوب خوزستان اومده بودن از سوسنگرد گرفته تا شهرای دیگه