به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حرکت معنی دار مجید جلالی مقابل فولاد

سرمربی سایپای البرز در دیدار برابر تیم سابقش حرکت معناداری انجام داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجید جلالی که با دلخوری از تیم فولاد خوزستان جدا شده بود، امروز در برابر تیم سابقش حرکت معناداری انجام داد. جلالی که از برخی بازیکنان زیر 20 سال در ترکیب اصلی سایپا استفاده کرده بود، هنگامی که تیمش گل سوم را زد، یک بازیکن از تیم نوجوانان سایپا را به میدان فرستاد!

باقر نیاری متولد 30 بهمن 76 در روز جشن تولد 17 سالگی اش از سوی مجید جلالی با پیراهن شماره 37 به جای هادی رکابی به میدان فرستاده شد تا بهترین کادوی تولد را در این روز گرفته باشد.

قرارداد این بازیکن تهرانی که امروز وارد 17 سالگی شده به مبلغ 5 میلیون ریال معادل 500 هزار تومان در سازمان لیگ به ثبت رسیده است.

مجید جلالی چندی پیش گفته بود وقتی در آخرین سال حضورم در فولاد در فصل 90-91 از بازیکنان بسیار جوان در آن سال نظیر یوسف وکیا و احمد عبدالله زاده استفاده کردم، انتقادات فراوانی از من شد ولی امسال همه دیدند که این بازیکنان مستعد و آینده دار هستند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
4
جلالی که واقعا از لحاظ میدون دادن به جوون ها خیلی خوبه
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
1
2
اتفاقا اسکوچیچ هم اصلا نیت خرید بازیکن در برنامه خودش را نداشت و بیشتر تمایل داشت از بازیکنان اکادمی باشگاه فولاد استفاده کند و در نیم فصل اول لیگ همه شاهد آن بودیم ولی با توجه به فشارهای که بر او وارد شد و از طرف دیگر سابقه حضور کم او در کشور وقراردادیکساله اش با باشگاه نمی خواست ریسک کند اما مطمئن باشید اکر باشگاه با او قرارداد بیش از دو سال ببندد تیمی جوان و کاملا بومی تحویل خواهد داد .
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
منكر زحمات جلالي براي فولاد نيستم اما جلالي ان قدر ها هم اش دهان سوزي نيست چهار سالي كه اهواز بود چه گلي به سر فولاد زد فصل اخر حضورش فولاد را تا مرز سقوط پيش برد در تراكتور هم كه موفق نبود جلالي براي مربيگري تيمهاي بزرگ و پر هوادار مناسب نيست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها